Denk ook niet dat dat echt te missen is met Angel...quote:
Wist ik toch, net als die fokker die daar af en toe deuntjes produceertquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?!
Ow en Stroek... bij de Men at Work werken inderdaad leuke mensenMijn buurjongen!
En verder de dames in de winkelstraat men at work zijn ook leuk. Zo was ik een shirtje met V hals aan het bekijken wat opgevouwen lag en effeen grijs leek. Zegt ze "Nee ... leg maar terug... niks voor jou! Trust me!" met een knippog. Vouw ik het shirt open, staat er diagonaal I AM STRAIGHT op
Heb het shirt trouwens toch gekocht
Maar goed. Als je daar komt voel je je echt wel welkom. Iedereen is vriendelijk. Als je ze op stap of ind e stad tegenkomt is het altijd even vrolijk "Hoi!" en in de winkel later is het "Hoe was 't op stap?" terwijl ik ze eigenlijk helemaal niet ken en alleen van de winkel herken
Wil je nou op de Achtse Barrier gaan navragen of ze ang3l daar kennen?quote:
Nee maar valt mij op dat Angel moet zeggen dat zij dik is terwijl het niets toevoegt, of af doet aan haar opmerkingquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders kunnen we er toch geen voorstelling van maken?
[..].
Sorry, ik ken geen Drents proat'nquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet'n die niet de aardappel'n rooien?
Lelijk (er is niets te zien alleen een beginnende kale plek...)quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Breezerslet het volgende:
Ik kan Cahir foto niet zien, zie je ook hoe ie eruitziet jongens?
Limburgs? Eindhovens?quote:
Was het maar waar, ik vind die zachte gee best geilquote:
Men at Work heeft gewoon Gsus, Diesel, Replay etc. Da's echt toch wel van redelijke kwaliteit. Het is geen H&M!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zwart met wit zag ik, vond ik wel aardig. Ik ben alleen bang dat het zo'n troep is die na drie keer wassen uit elkaar valt, zoals vaak met spul uit dat soort zaken.
Waaaaaaah?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders kunnen we er toch geen voorstelling van maken?
[..].
M@W is zo'n schreeuwwinkel....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Men at Work heeft gewoon Gsus, Diesel, Replay etc. Da's echt toch wel van redelijke kwaliteit. Het is geen H&M!
Jezus crisis, gaan we dit nu iedere keer krijgen als ik met dik, rond, vol, vormig, voluptueus etc in een zin zet? Zo staat ze hier gewoon bekend, als een sexy ronde flink beborste dame.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je er nou echt bij zeggen dat de voluptueus is?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lelijk (er is niets te zien alleen een beginnende kale plek...)
Klopt. Mijn vooroordeel cq angst komt denk ik door de Cool Cat-achtige uitstraling.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Men at Work heeft gewoon Gsus, Diesel, Replay etc. Da's echt toch wel van redelijke kwaliteit. Het is geen H&M!
Ben je ziek? Geef mij maar van jonge leu en olde grondquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik vind die zachte gee best geil
Que? Je doet alsof het raar is dat "men" iemand geaardheid weet, of kan weten. Nou geef ik toe dat ik er een tijdje terug ook niet echt aan moest denken als iedereen wist dat ik op jongens viel, maar tegenwoordig heb ik echt geen zin om me er eigenlijk nog druk om te maken of ik het nou krampachtig verborgen moet houden.quote:
Coolcatquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vooroordeel cq angst komt denk ik door de Cool Cat-achtige uitstraling.
Nou dat valt heus wel mee hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat echt te missen is met Angel...
Hoe kan iemand nou in 1 oogopslag zien of ie gay is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Que? Je doet alsof het raar is dat "men" iemand geaardheid weet, of kan weten. Nou geef ik toe dat ik er een tijdje terug ook niet echt aan moest denken als iedereen wist dat ik op jongens viel, maar tegenwoordig heb ik echt geen zin om me er eigenlijk nog druk om te maken of ik het nou krampachtig verborgen moet houden.
[..]
Coolcat. Kampersjonnie-en-Anita-winkel.
Nou ik vidn er toch wel een weeeeeeeeeeeeere;d van verschil zitten tussen de Men at Work en de Coolcat!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vooroordeel cq angst komt denk ik door de Cool Cat-achtige uitstraling.
Eey, tellen Meerhoven en Acht niet mee ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil je nou op de Achtse Barrier gaan navragen of ze ang3l daar kennen?
Vaak door de oogopslag, vind ik. Gaydarquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou in 1 oogopslag zien of ie gay is.
Nuno staat bekend als de slut van het topic (als we zijn verhalen voor waarheid aannemen) en je zit qua aantal denk ik niet zo ver vandaan.quote:
dat zouden ze preventief tegen iedereen die een tuinboek aanpast moeten zeggen !quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ik de... noem eens iets.... Hema binnenloop en ze meteen zeggen "Nee is niks voor jou" als ik een tuinbroek aanpas
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nuno staat bekend als de slut van het topic (als we zijn verhalen voor waarheid aannemen) en je zit qua aantal denk ik niet zo ver naast.
Kloptquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vidn er toch wel een weeeeeeeeeeeeere;d van verschil zitten tussen de Men at Work en de Coolcat!laat ze dat bij die eerste maar nieet horen dat je die 2 vergelijkt mett elkaar. MaW is merkenkleding en modieus, stoer, kwaliteit. Coolcat is eigen merk, kamp en ligt een half jaar achter de mode aan (met een goedkope kopie).
Bij de Hema hebben ze heul geen pashokjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ik de... noem eens iets.... Hema binnenloop en ze meteen zeggen "Nee is niks voor jou" als ik een tuinbroek aanpas
Weet je wat het is? Door personeel en mannequins zijn het allebei zaken waar ik me oud voel. Dus koop ik liever dezelfde merkkleding elders.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vidn er toch wel een weeeeeeeeeeeeere;d van verschil zitten tussen de Men at Work en de Coolcat!laat ze dat bij die eerste maar nieet horen dat je die 2 vergelijkt mett elkaar. MaW is merkenkleding en modieus, stoer, kwaliteit. Coolcat is eigen merk, kamp en ligt een half jaar achter de mode aan (met een goedkope kopie).
Ik wist wel dat ik een ander voorbeeld had moeten pakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zouden ze preventief tegen iedereen die een tuinboek aanpast moeten zeggen !
Des te beter?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze heul geen pashokjes!
ik stop je...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een ander voorbeeld had moeten pakkenmaar ik wist niet zeker of ze hamers verkochten bij de HEMA
Tuinbroeken trouwens ook niet
Ik had gewoon een andere winkel moeten pakken.... ik draaf door. Stop me.
ja er loopt wel hip jong grut rond ja. Al is dat bij die in de Piazza ergen dan die in de straat zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Door personeel en mannequins zijn het allebei zaken waar ik me oud voel. Dus koop ik liever dezelfde merkkleding elders.
Glimlach, figuur, accessoires, vaak kapsel en de laatste tijd die sjaaltjes...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Cahir het volgende:
Hoe kan iemand nou in 1 oogopslag zien of ie gay is.
Je had het over Serge en het is weer een nieuwequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde.
1. Het ging over winkeelpersoneel wat me aansprak en wwat ik herkende, dus ik snap even niet waar dat in relatie staat met sletten en Nuno.
2. Ik haal de aantallen van Nuno bij LANGE na niet.
Met zo'n V-nekje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
ja er loopt wel hip jong grut rond ja. Al is dat bij die in de Piazza ergen dan die in de straat zit.
Bij die eerste werkt me toch een rare krullende huppelnicht zeg!
Ik zie hetero looking uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Glimlach, figuur, accessoires, vaak kapsel en de laatste tijd die sjaaltjes...
Je vergeet het gezicht, voorral de ogen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
tas, strakke shirt, armbandjes indd, lopend naast 2 meisjes....quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hetero loopt niet met 2 meisjes wil je zeggen... bullquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
tas, strakke shirt, armbandjes indd, lopend naast 2 meisjes....
Ik denk niet dat ik omkijk als ik jou passeer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:43 schreef Cahir het volgende:
En dat ze omkijken als je ze eenmaal bent gepasseerd
Dat zeg ik toch niet. Ik bedoel ermee te zeggen dat homo's dat vaker doen dan hetero'squote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hetero loopt niet met 2 meisjes wil je zeggen... bull
Ram Bam ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Door personeel en mannequins zijn het allebei zaken waar ik me oud voel. Dus koop ik liever dezelfde merkkleding elders.
Wat je wat pas genant is? Dat beiden omkijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik omkijk als ik jou passeer.
Ik heb in de Piazza altijd het idee dat het personeel me zo aanstaart met een blik van "wat doe jij hier, onhip persoon?"quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja er loopt wel hip jong grut rond ja. Al is dat bij die in de Piazza ergen dan die in de straat zit.
Bij die eerste werkt me toch een rare krullende huppelnicht zeg!
Daar heb ik laatst toevallig een ontzettend fout shirt gekocht, maar ik heb toch liever de wat duurdere merken.quote:
Bestaat er zoiets als een gay glimlach?quote:
Ik ben dun. Dat kan alle beide geaardheden. Dan denk ik dat je eerde houding bedoelt.quote:figuur,
Jepquote:accessoires,
Eerst wel, mijn mijn witte streep in m'n haren. Nu is't gewoon lang, zonder model, en krullen.quote:vaak kapsel
quote:en de laatste tijd die sjaaltjes...
Ja met een enorm decolletee zodat ik steeds moet zeggen "M! Je tepel hangt er uit!"quote:
Dan moet je gewoon nummers uitwisselen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Cahir het volgende:
Wat je wat pas genant is? Dat beiden omkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |