Dan quotte je de verkeerde tekst want ik had het niet over Serge.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je had het over Serge en het is weer een nieuwe.
Op z'n moment weet ik nooit wat ik moet doen en loop maar haastig doorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nummers uitwisselen.
Hebben ze een beetje dezlefde merken als bij de Men at Work.quote:
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.quote:
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben. Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).quote:Ik ben dun. Dat kan alle beide geaardheden. Dan denk ik dat je eerde houding bedoelt.
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.quote:Eerst wel, mijn mijn witte streep in m'n haren. Nu is't gewoon lang, zonder model, en krullen.
Het is ook een redelijk recente hype.quote:Ja. Maar die heb ik pas 1x op stap aangehad!
De Score tegenover de Hooghuysstraat heeft dan weer de leukste jongens...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze een beetje dezlefde merken als bij de Men at Work.
Moet ik ff denken wie dat is...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.
Haha. Ja maar met die metroseksuelen die wel iets aan hun uiterlijk doen is dat een beetje door de war geschoptquote:[..]
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben.
Ja precies, denk dat het dan eerder isquote:Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).
De mijne is unisexquote:[..]
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.Zegt denk ik niet zo veel.
Toch bestaan die dingen zelf al heel langquote:[..]
Het is ook een redelijk recente hype.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ruud%20%20de%20Pecheur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ruud uit de Pecheur bv. heeft dat heel erg sterk.
[..]
Echt dun en hetero, op onze leeftijd? Dan komen de bierbuiken al vaak hoor, vooral als ze al een lange relatie hebben. Maar houding hoort daar ook bij, ik denk graatmager en toch een tikkeltje vrouwelijk. (Heb dat zelf ook).
[..]
Mijn kapsel is gewoon uebermetro.Zegt denk ik niet zo veel.
[..]
Het is ook een redelijk recente hype.
Daar werkt een collega danser van mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Score tegenover de Hooghuysstraat heeft dan weer de leukste jongens...
Zijn daaar winkels?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef MisterO het volgende:
Goh, zodra ik een paar mensen uit het noorden heb verzameld, gaan we het echt wel hebben over de winkels in Groningen of Assen
En en en, vergeet Bartje nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn daaar winkels?
Ik dacht alleen stroopwafels en de TT!
Donkere krullenbol, V-nekje?quote:
In een flits dacht ik even dat Manneke Pis zijn piemeltje had losgelatenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
En en en, vergeet Bartje niet![]()
[ afbeelding ]
Ach gelukkig kom ik oorspronkelijk niet uit Drenthequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:01 schreef Cahir het volgende:
Klein geschapen. Zoals alle bewoners.
Jep. Keoma.quote:
Nee. www.gay.nl/ruudje2quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Cahir het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ruud%20%20de%20Pecheur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
die opa?
O, die van de achterbar (meestal).quote:
Family, neem ik aan?quote:
I know, maar toch vind ik 'm tof, hij zingt lekker en dat maakt heel veel goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Cairon het volgende:
gast uit het filmpje is nogal nichterig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |