Als ik zoiets zeg dan is het een teken dat ik me op mijn gemak voel. Dat ik me niet nóg toffer voor hoef te doen als dat ik al ben, of dingen moet laten (en dan niet meteen scheten of boerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:41 schreef Cahir het volgende:
Hoezo dan?
niet eens een trioquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan zul je iets verder moeten dan Lisboa, hij gaat naar zuid-america dus dan moet je hem daar bezoeken. Hij is wel alleen thuis in Brasil en in een huis met een zwembad enzo, als je de lakens maar verschoont voordat ik terugkom
WOWquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:46 schreef Cahir het volgende:
ooo oooo oooooh
ik krijg mischien calvin klein flash als examencadeau van omoee
ik ben er pas in september als ik de kans hebquote:
Alleen had eerst z'n vierkante horloge met leren band eerst in gedachtequote:
Ik ben geen drinker dat weet je en breezer fase ben ik ontgroeidquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef MisterO het volgende:
Hee slet, ik heb je nog nooit met een breezer gezien
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben geen drinker dat weet je en breezer fase ben ik ontgroeid. Ik deed me eers voor onder deze username als hetero breezer slut, niemand trapte in
.
Zatte toer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef Dragonwizard het volgende:
Natte boer.
Door een vreemde reden lukt me maar niet in te loggen met mijn vorige nickname grr.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hup, terug naar je vorige nickname!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |