hahahaha, kijken hoe creatief je nu bentquote:
Van mij mag je me toevoegen hoor, stuur maar pm voor adres.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
meer mensen met msm ?
die gezellig willen doen ?
donequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van mij mag je me toevoegen hoor, stuur maar pm voor adres.
Denk alleen dat je niet veel aan mij hebt zeg maar vandaag
drom dacht ik dan doe ik het ook maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef lynda het volgende:
En ik ook niet
O dat heb ik al in de op geplaatst![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
omg opa ......quote:
omdat ik 8 jaar ouder ben dan lynda noemd ze me nu opaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:59 schreef draculettetje het volgende:
huh wat gemist?
oei wat ben ik dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omdat ik 8 jaar ouder ben dan lynda noemd ze me nu opa
quote:
quote:
* _F.U.B.A.R_ dont know u tell mequote:
mja kennelijk nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht trouwens dat ik ook allang ging slapen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef draculettetje het volgende:
dus jij ruilt lyn gewoon in tegen droxz, hmmm ik weet niet wat ik daarvan moet vinden! ha ha
strak planquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan slapen ofzo, straks ben ik morgen te moe om geen zin meer te hebben
p.s
Wat een avond![]()
Ok, laatste post dan....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
strak plan
kleine zal ook wel weer vroeg wakker zijn
dus het word voor mij ook tijd om naar bed te gaan
trusten allemaal !
moorguh WL damn jij bent vroegquote:
idd Geen reet te doen op je werk en Thuis ook niet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
Jezus anders is dit gewoon een verijdelde msn sessie geweest
Ach iedereen zo zijn ding hequote:Op woensdag 18 juni 2008 07:18 schreef WhiteLightning het volgende:
yep vroeg heh![]()
Kampioenen ole ole!!!! EinzZweiRoflCopter!!$#@#@
[..]
idd Geen reet te doen op je werk en Thuis ook niet!
ja was super om te zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach iedereen zo zijn ding heMaar om 's avonds nou op fok te gaan zitten tot middernacht... nah
Geweldige goal van van Persie! En laat Italie maar komenDan wordt het gewoon 5-0!!
Sowieso liep het de eerste helf niet echt lekker, veel langzamer en veel meer balverlies voor mijn gevoelquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja was super om te zien![]()
![]()
huntelaar had alleen een slechte westrijd vond ik, bal stuiterde van zn voeten, paar keer hands.
jammer!
hij scoorde dan weer wel
ja maar je zag ze echt groeien in de wedstrijd zeg. heb echt goeie dingen gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sowieso liep het de eerste helf niet echt lekker, veel langzamer en veel meer balverlies voor mijn gevoel
Klopt dat is zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar je zag ze echt groeien in de wedstrijd zeg. heb echt goeie dingen gezien.![]()
affelay
whahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt dat is zoAlleen Bouma had me soms een paar acties
Echt zoiets van "Tikkie terug Jaap"
Ach we hebben 9 punten uit drie wedstrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha![]()
en had je toch nog gelijk met vd sar![]()
gelukkig geen rare dingen gebeurt
idd kampioenen! kampioenen olé olé !quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach we hebben 9 punten uit drie wedstrijdenIn de "poul des doods"
Halve finale! Nederland - Spanje! BOEM!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd kampioenen! kampioenen olé olé !
ik kijk nu al uit naar zaterdag zeg! dat wordt echt weer een genot!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Halve finale! Nederland - Spanje! BOEM!
Wie gaan we verslaan deze zaterdag? Zweden of Rusland?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar zaterdag zeg! dat wordt echt weer een genot!![]()
![]()
![]()
ik denk rusland. zou ik wel erg leuk vinden zeg. van basten vs hiddinkquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie gaan we verslaan deze zaterdag? Zweden of Rusland?
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugalquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk rusland. zou ik wel erg leuk vinden zeg. van basten vs hiddink![]()
Round1 ............ Fight!
yep!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:17 schreef tripack het volgende:
genoten gister WL??
damn ik ben wel vroeg vandaag
ik hoop echt portugal man! crying ronaldoquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugal
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop echt portugal man! crying ronaldo![]()
![]()
![]()
whahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar Duitsland is ook goed
Huilende Duitsers!! Huilend zeg ik je!! En Boulahrouz die een fluim plaatst in de nek van Sweinsteiger
Dat helemaal natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahanog mooier is natuurlijk een huilende scheids
whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar Duitsland is ook goed
Huilende Duitsers!! Huilend zeg ik je!! En Boulahrouz die een fluim plaatst in de nek van Sweinsteiger
whehe was idd een mooi hakjequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat helemaal natuurlijk
Die actie gister van de scheidsGeweldig
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, is die headset van metal gear al uit ? ik wil echt die game halen man!!
nou dan gaat WL vanmiddag even langs de bart smit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja volgens mij welIk zag hem gisteren in een folder van de Mediamarkt staan
Oude tijden herlevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehewie denktie dat tie is
rijkaard
Geniaal tochquote:
damn... nja hopen dat het hier neit gebeurdquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou beller je vergader virus is hier ook overgeslagen
bah zo een vergadering dus
haha nou dat klinkt niet positiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, sterkte dan maar!
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugal
Mogguh allemaal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
Jezus anders is dit gewoon een verijdelde msn sessie geweest
Mogguh WL en Tripack
altijd leuk die verwensingenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goed)
Italie wint echt niet van Spanje als ze zo blijven voetballen.
Ik hoop dat eigenlijk Buffon ofzo z'n rug breekt
Arrogante ouwe lul
stuur je toch je moeder erop af! die is niet te houden nlquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja goed toch? Ik gun die Italianen na gisteren niks meer. Zo voetballen, de scheids mee hebben en eigenlijk niks laten zien wat je aan kwaliteit in huis hebt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd leuk die verwensingen
maar tis wel een leuke reeks zo
en jij kan het weten WLquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stuur je toch je moeder erop af! die is niet te houden nl
mogguh droxz![]()
goed plan! zal ze eens bellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
Ze had van jou anders geen hoge pet opquote:
Mogguh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
Inderdaad! Dat zou pas een climax zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goed)
Italie wint echt niet van Spanje als ze zo blijven voetballen.
Arrogante ouwe lul
jah zat met mijn gedachte bij de verkeerde moederquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze had van jou anders geen hoge pet op
En waarom is Droxz blij?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!
* Dr.Droxz is blij...
Maar 4,5 uur slapen is toch te weinig
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah zat met mijn gedachte bij de verkeerde moeder
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal het ze zeggen, misschien dat ze je nog een kans geeft
Primaquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hoe gaat het allemaal met jullie na deze overwiniing?
whehehe hoeveel wedstrijden hebben ze gewonnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Prima
Alleen die Italianen hier denken al meteen dat ze kampioen gaan worden
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.quote:
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.
Met dank aan de scheids...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoeveel wedstrijden hebben ze gewonnennet 1!! lolz
Is goed manquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.
Mogguh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
tja lekker laten denken!
Ehr... ik wil niet weten waar jullie het gisteravond over hadden op msnquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
uh, hoe moet ik me hier nou weer onderuit lullenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hij heeft Herman van Veen ontmoet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt allemaal best mee hoor, ben gewoon flauw ha haquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... ik wil niet weten waar jullie het gisteravond over hadden op msn
Beetje zout en peper erbij doen danquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt allemaal best mee hoor, ben gewoon flauw ha ha
Geloofwaardigheid = 0quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
Zeker gezien de reactie van Droxz
je antwoord zit al in je vraagquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent een held!
Damn, waarom moet alles op je werk altijd fout gaan als je brak bent
Sinds wanneer ben ik serieus hier?....quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
ik ben op zich toch al heel geloofwaardigquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
Volgens mij heb ik zelf wat gemist gisteren?!...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!
ha ha dan heb ik hier wel echt ruzie!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?
een verassing is toch nooit weg ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelf wat gemist gisteren?!...
Je weet hoe Droxz over kindere denkt he...![]()
Ga je schamen!
GAST IK HEB GEEN ZIN MEER!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik serieus hier?....![]()
Ga jij eens even geen zin meer hebben ofzo, zegt de privedemotivator
Normaal welquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben op zich toch al heel geloofwaardig
Ik bel Hart van Nederland alvast!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan heb ik hier wel echt ruzie!
en dan crijdag sleutel ophalen toch?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GAST IK HEB GEEN ZIN MEER!!
Weeeeeeeekend! Ow jah... morgen heb ik weekend
maar ik wil niet met al mn lief en leed op de televequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bel Hart van Nederland alvast!
Ja kloptquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan crijdag sleutel ophalen toch?!
ja! geer op bezoekquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bel Hart van Nederland alvast!
Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ik wil niet met al mn lief en leed op de televe
heb he al dingen besteld enzo, of te wel is de caroussel gaan draaien ?quote:
Die relnicht mag ter plekke ter aarde stortenquote:
ja al dat mooie behang er af halen! Maar uiteindelijk gaat het een heeel mooi huisje voor jullie worden!quote:
Ja zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb he al dingen besteld enzo, of te wel is de caroussel gaan draaien ?
banken en kasten hebben de langste levertijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker
Donderdag de hoekbank bestellen, vrijdagavond laminaat halen, zaterdag de verf
En de koel/vries combinatie en de gasoven bestel ik volgende week
Heb tot 4 augustus de tijd om alles af te krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja al dat mooie behang er af halen! Maar uiteindelijk gaat het een heeel mooi huisje voor jullie worden!
klinkt al goed zich! wanneer willen jullie gaan verhuizen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker
stomen zeker ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb tot 4 augustus de tijd om alles af te krijgenMoet lukken, en alles af is. House warming!
Klopt, daarom bestel ik hem donderdag alvast.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
banken en kasten hebben de langste levertijd
4 augustus pasquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt al goed zich! wanneer willen jullie gaan verhuizen?
Zou ik kunnen doen, maar wil daar geen geld aan uitgevenquote:
kan me herrineren dat mijn bank 10 weken was. ook een hoekbank trouwens. heerlijjk om te liggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, daarom bestel ik hem donderdag alvast.
gast dat huren kost 5 euro per dag! gewoon doen, scheelt je zoveel ellende!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen, maar wil daar geen geld aan uitgevenDus ik ga het zelf met de hand doen, schrapen voor gevorderden
doh die moet ik ook nogquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker
Ik dus ook een hoekbank... nu nog op zoek naar een leuke stoel voor erbijquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan me herrineren dat mijn bank 10 weken was. ook een hoekbank trouwens. heerlijjk om te liggen
wel handig om te hebben hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
doh die moet ik ook nogfornuis, ff serieus maar gaan kijken dit weekend
tussen het klussen door.
Ja I knowquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast dat huren kost 5 euro per dag! gewoon doen, scheelt je zoveel ellende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Haha zo kom je nog is ergens achterquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
doh die moet ik ook nogfornuis, ff serieus maar gaan kijken dit weekend
tussen het klussen door.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had al mn apparaten op internet besteldIs veel goedkoper jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
da's ook weer zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I knowEerst even zonder proberen... is het echt een verschrikking dan kan ik alsnog zo'n ding huren
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha zo kom je nog is ergens achter
Dit gaat echt 1 grote familie wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?
ja maar als je een strijkijzer heb moet je ook strijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo
ik gebruikte ook wel mn stoom strijkijzer
werkte ook best goed hoor
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?
dit weekend komt mijn pa een muurtje gladmaken (heerlijk een pa die in de bouw werkt) schoonouders willen samen behangen... en een vriend die ff langskomt om te schilderen... genoeg hulptroepen volgens mij
Een kind noem ik geen verassing ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een verassing is toch nooit weg ?
bovendien kan jij dan mooi trakteren
Ik distantier mij van deze familiequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat echt 1 grote familie worden![]()
Nou Draakje, zullen we dan maar?
ligt er ook aan wat je wilt en of het op voorraad is, ik had die van mij toen binnen een week geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?
dit weekend komt mijn pa een muurtje gladmaken (heerlijk een pa die in de bouw werkt) schoonouders willen samen behangen... en een vriend die ff langskomt om te schilderen... genoeg hulptroepen volgens mij
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk
Kijk dat zijn berichtenBen ook blij dat mijn ouders veel mee zullen helpen, scheelt gewoon aanzienlijk in de tijd
Wat zeg je nou vader?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik distantier mij van deze familie
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat echt 1 grote familie worden![]()
Nou Draakje, zullen we dan maar?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinbegin augustus komen ze ook pas tapijt leggen en komt de 2 en 3zits bank.
bij ons was het behang er schokkend snel vanaf... alleen een plantenspuit +krabber gebruikt om de hardnekkeige stukken te verwijderen
ow ik zal zo ff actiefoto's plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet 1 van de kleinste, en moet altijd mensen helpen met behangen enzo
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Maar jij bent de vader van Fubar? I'm so confused....quote:
Waarom pas vanaf augustus dan? En beneden tapijt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinbegin augustus komen ze ook pas tapijt leggen en komt de 2 en 3zits bank.
bij ons was het behang er schokkend snel vanaf... alleen een plantenspuit +krabber gebruikt om de hardnekkeige stukken te verwijderen
ow ik zal zo ff actiefoto's plaatsen
Fubar is dan je kleinkind?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar jij bent de vader van Fubar? I'm so confused....
EPIC FAILquote:
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kind noem ik geen verassing ofzo![]()
Trakteren, www.zwarte-markplaats.nl zal je bedoelen!
Zoals we bij vergaderingen zeggen;quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.
zit je toch met dat kind opgescheept
omdat we dan huursoepsidiej krijgen en de verhoging van mijn vriendins stufi... ehmz wa bedoel ge met beneden tapijt? (ik zit 2 hoogquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom pas vanaf augustus dan? En beneden tapijt?
uh... nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.
zit je toch met dat kind opgescheept
Klinkt idd als een ING uitspraakquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we bij vergaderingen zeggen;
Over de schutting donderen! Een zorg voor je buren
Inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt idd als een ING uitspraak![]()
* Dr.Droxz pleurt baby naar buren, en nu ongezien de tyfus!
Ugh... sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat we dan huursoepsidiej krijgen en de verhoging van mijn vriendins stufi... ehmz wa bedoel ge met beneden tapijt? (ik zit 2 hoog)
nee alleen in 2 slaapkamers... de rest lag al laminaat die mooi was en we over hebben genomenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh... sorryMaar overal dus tapijt?
ah het is wel gezellig hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef draculettetje het volgende:
als ik zo die foto's zie ben ik blij dat dat hier al weer een tijdje achter de rug is
en ik bovendien grotendeels in het ziekenhuis lag
Ja klopt! Zeker als je iets laat vallen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb spijt van me vloerbedekking in de slaapkamer.
had ik beter ook vinyl kunnen nemen
kut schoonmaken enzo
Ooow okquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nee alleen in 2 slaapkamers... de rest lag al laminaat die mooi was en we over hebben genomen
ja gewoon stof al gewoon ! niet zozeer dingen laten vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt! Zeker als je iets laat vallen ofzo
de vorige bewoonster zat er nog geen jaar inquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow okDat is wel handig dan, dat het laminaat nog goed was
ik ben er juist wel blij meequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb spijt van me vloerbedekking in de slaapkamer.
had ik beter ook vinyl kunnen nemen
kut schoonmaken enzo
Whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
de vorige bewoonster zat er nog geen jaar inen toen had het het dus laten leggen...
vriendin vind het fijner om tapijt in de slaapkamer te hebben: "das zo lekker warm"
Klopt, maar als je bijvoorbeeld eten laat vallen dan ben je echt de sjaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gewoon stof al gewoon ! niet zozeer dingen laten vallen.
hihi nou dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheEen standaard opmerking ja
heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er juist wel blij mee
geen koude voetjes met opstaan!
Ik ben extern en mag dus niet eens meedoen hier met vergaderingen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad jaDat hoor ik sowieso bij elke vergadering wel 1 keer
Hahahaquote:
Relaxed... hier is het alleen maar vergaderen... en ING is voor 70% externquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben extern en mag dus niet eens meedoen hier met vergaderingen...
Nee hoorquote:
waar wacht je op zou ik zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik heb wel zin in een feestje!
Ja ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik heb wel zin in een feestje!
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
waar wacht je op zou ik zeggenvrijdag allemaal naar Draakje toe
![]()
feest
en toen was iedereen druk??quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....
Snap die cultuur daar nog steeds niet hoor, te veel lullen en te weinig uitvoerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Relaxed... hier is het alleen maar vergaderen... en ING is voor 70% extern
Ja! BBQquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....
Volgens mij zal dat altijd zo blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Snap die cultuur daar nog steeds niet hoor, te veel lullen en te weinig uitvoeren
BBQ is goed!quote:
En de mensen die te veel lullen krijgen te veel betaald, en de mensen die alles in alle haast moeten uitvoeren krijgen alleen aanwezigheidspremie...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zal dat altijd zo blijven
Voor mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ja en ik woon nou ook niet praktisch voor iedereen
quote:
Goede (brakke) morgen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm moet ik hier nou op zeggen behalve goeie morgen .......................
Is ook zo jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En de mensen die te veel lullen krijgen te veel betaald, en de mensen die alles in alle haast moeten uitvoeren krijgen alleen aanwezigheidspremie...
Wat is het leven zonder een BBQ?quote:
hahaquote:
keel nog niet beter?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm moet ik hier nou op zeggen behalve goeie morgen .......................
Niks! Heulemaal niksquote:
Vond het gewoon een kut zweer daaro... alleen had ik erg coole collega's,quote:
was vandaag vrijquote:
'quote:
en de kleine vroeg aanwezig?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
was vandaag vrij
maar neu keel is wel minder maar nog niet over
kan iig wel weer normaal slikkenmaar nu zit alles pot dicht .... neus en holtes enz
maar dat overleef ik wel weer
kan teminste normaal kuchen zonder dat ik het idee heb dat mn keel uit elkaar scheurt.
Ik heb 1 collega, die heeft zo'n droge humor... maar de rest... ik lach nog harder om hoe een neger voor de politie weg rent... ow wachtquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vond het gewoon een kut zweer daaro... alleen had ik erg coole collega's,
anders had ik er echt al veul langer vandeur gegaan![]()
Heb jij nog een beetje relaxe mensen daar?
daar heb ik geen plek voor op het balkonquote:
Zuur manquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik geen plek voor op het balkon
niet van wakker gewordenquote:
En vrouwenquote:
tjah of ik moet electrisch ofzo gaan bbqenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zuur manBen toch wel blij met mijn tuin hoor
Tjah... dat is ook zo iets waarvan je zegt... mehquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah of ik moet electrisch ofzo gaan bbqen
mogguh lynda
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
rijden de bussen trouwens alweer buiten de spits?
nope... volgens mij nog niet...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
rijden de bussen trouwens alweer buiten de spits?
grrrrr ik vind dat ze morgen weer moeten gaan rijden!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog niets over gehoord dus het zal wel niet
dan kan het net zo goed de grilpan inquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... dat is ook zo iets waarvan je zegt... meh
Echt bijlmer stijl, ik lag altijd dubbel om die gasten... zijn ook altijd de zelfde daar die moeilijk doen hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb 1 collega, die heeft zo'n droge humor... maar de rest... ik lach nog harder om hoe een neger voor de politie weg rent... ow wacht
CABARET!
auw!quote:
wat heb je uitgespookt dan Vliegje?quote:
Joh! Wat dan?quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
grrrrr ik vind dat ze morgen weer moeten gaan rijden!
Goede morgen!!!quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw!
heeft bokito je te pakken gehad ?
Ja die jongen heeft humor, maar de rest... pfff azijnpissers dat het er zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt bijlmer stijl, ik lag altijd dubbel om die gasten... zijn ook altijd de zelfde daar die moeilijk doen hahaha
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan het net zo goed de grilpan in
hmmm net zo pijnlijkquote:
Ging een dagje naar de dierentuin..quote:
die is flauwquote:
Zodra ik weer kan lopen en schoppen doe ik het hoorquote:
ik wil het ook wel voor je doen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zodra ik weer kan lopen en schoppen doe ik het hoor
Jawelquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen!!!
Lekker geslapen?
p.s 4,5 uur is niet genoeg geweest hier
auw!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ging een dagje naar de dierentuin..
Roltrap stond stil, ik glij natuurlijk weer uit..
Voetje dubbel, gewoon lekker doorlopen in het park en aan het einde van de dag geen stap meer kunnen verzetten..
Slim hè?
whehehe idd een beetje laat vandaagquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben lekker laat met reageren vandaag....
wat heeft de roltrap gedaan dan?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zodra ik weer kan lopen en schoppen doe ik het hoor
en nu , heb je bediening lopen ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Voetje dubbel, gewoon lekker doorlopen in het park en aan het einde van de dag geen stap meer kunnen verzetten..
Slim hè?
maar fijn is andersquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar goed..
Morgen gewoon weer werken, dus ik overleef het wel
Kan zelf ook al wel weer lopen hoor..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en nu , heb je bediening lopen ?
Inderdaad.. Maar ja, niks aan te doen..quote:
ok, koffie graag! 1 klontjequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan zelf ook al wel weer lopen hoor..
Dus kom niks tekort!
Iets met eigenwijs was het he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Slim hè?
Threesome galorequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef lynda het volgende:
[..]
JawelEn gek he dat 4,5 uur niet genoeg is geweest vooral na dat driegesprek van gister
quote:
Eigenwijs en DrakenVlieg gaan hand in handquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met eigenwijs was het he?
Beterschap
kom jij me dan morgen een broodje brengen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef lynda het volgende:
Als jij voor mij een broodje maakt, bedien ik jou met iets.. Deal?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eigenwijs en DrakenVlieg gaan hand in hand![]()
Dank je!
quote:
Weet je dat nu al?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ikDaarom zeg ik het ook
Deal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom jij me dan morgen een broodje brengen?
Dat was al heeeeul snel met jou duidelijkquote:
Nog meer dingen die heeeeeul snel duidelijk waren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was al heeeeul snel met jou duidelijk
hmmm heb je evenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Deal!
Maarja dan moet je nu toch echt eerst naar alkmaar komen
Dan word het avond eten brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm heb je even
moet ns 3 uur van te voren bellen
En dan zien we het ineens verschijnen op het internetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |