Iets met eigenwijs was het he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ging een dagje naar de dierentuin..
Roltrap stond stil, ik glij natuurlijk weer uit..
Voetje dubbel, gewoon lekker doorlopen in het park en aan het einde van de dag geen stap meer kunnen verzetten..
Slim hè?
Threesome galorequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef lynda het volgende:
[..]
JawelEn gek he dat 4,5 uur niet genoeg is geweest vooral na dat driegesprek van gister
quote:
Eigenwijs en DrakenVlieg gaan hand in handquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met eigenwijs was het he?
Beterschap
kom jij me dan morgen een broodje brengen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef lynda het volgende:
Als jij voor mij een broodje maakt, bedien ik jou met iets.. Deal?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eigenwijs en DrakenVlieg gaan hand in hand![]()
Dank je!
quote:
Weet je dat nu al?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ikDaarom zeg ik het ook
Deal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom jij me dan morgen een broodje brengen?
Dat was al heeeeul snel met jou duidelijkquote:
Nog meer dingen die heeeeeul snel duidelijk waren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was al heeeeul snel met jou duidelijk
hmmm heb je evenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Deal!
Maarja dan moet je nu toch echt eerst naar alkmaar komen
Dan word het avond eten brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm heb je even
moet ns 3 uur van te voren bellen
En dan zien we het ineens verschijnen op het internetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |