Snap die cultuur daar nog steeds niet hoor, te veel lullen en te weinig uitvoerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Relaxed... hier is het alleen maar vergaderen... en ING is voor 70% extern
Ja! BBQquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....
Volgens mij zal dat altijd zo blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Snap die cultuur daar nog steeds niet hoor, te veel lullen en te weinig uitvoeren
BBQ is goed!quote:
En de mensen die te veel lullen krijgen te veel betaald, en de mensen die alles in alle haast moeten uitvoeren krijgen alleen aanwezigheidspremie...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zal dat altijd zo blijven
Voor mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ja en ik woon nou ook niet praktisch voor iedereen
quote:
Goede (brakke) morgen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm moet ik hier nou op zeggen behalve goeie morgen .......................
Is ook zo jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En de mensen die te veel lullen krijgen te veel betaald, en de mensen die alles in alle haast moeten uitvoeren krijgen alleen aanwezigheidspremie...
Wat is het leven zonder een BBQ?quote:
hahaquote:
keel nog niet beter?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm moet ik hier nou op zeggen behalve goeie morgen .......................
Niks! Heulemaal niksquote:
Vond het gewoon een kut zweer daaro... alleen had ik erg coole collega's,quote:
was vandaag vrijquote:
'quote:
en de kleine vroeg aanwezig?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
was vandaag vrij
maar neu keel is wel minder maar nog niet over
kan iig wel weer normaal slikkenmaar nu zit alles pot dicht .... neus en holtes enz
maar dat overleef ik wel weer
kan teminste normaal kuchen zonder dat ik het idee heb dat mn keel uit elkaar scheurt.
Ik heb 1 collega, die heeft zo'n droge humor... maar de rest... ik lach nog harder om hoe een neger voor de politie weg rent... ow wachtquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vond het gewoon een kut zweer daaro... alleen had ik erg coole collega's,
anders had ik er echt al veul langer vandeur gegaan![]()
Heb jij nog een beetje relaxe mensen daar?
daar heb ik geen plek voor op het balkonquote:
Zuur manquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik geen plek voor op het balkon
niet van wakker gewordenquote:
En vrouwenquote:
tjah of ik moet electrisch ofzo gaan bbqenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zuur manBen toch wel blij met mijn tuin hoor
Tjah... dat is ook zo iets waarvan je zegt... mehquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah of ik moet electrisch ofzo gaan bbqen
mogguh lynda
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
rijden de bussen trouwens alweer buiten de spits?
nope... volgens mij nog niet...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
rijden de bussen trouwens alweer buiten de spits?
grrrrr ik vind dat ze morgen weer moeten gaan rijden!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog niets over gehoord dus het zal wel niet
dan kan het net zo goed de grilpan inquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... dat is ook zo iets waarvan je zegt... meh
Echt bijlmer stijl, ik lag altijd dubbel om die gasten... zijn ook altijd de zelfde daar die moeilijk doen hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb 1 collega, die heeft zo'n droge humor... maar de rest... ik lach nog harder om hoe een neger voor de politie weg rent... ow wacht
CABARET!
auw!quote:
wat heb je uitgespookt dan Vliegje?quote:
Joh! Wat dan?quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
grrrrr ik vind dat ze morgen weer moeten gaan rijden!
Goede morgen!!!quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw!
heeft bokito je te pakken gehad ?
Ja die jongen heeft humor, maar de rest... pfff azijnpissers dat het er zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt bijlmer stijl, ik lag altijd dubbel om die gasten... zijn ook altijd de zelfde daar die moeilijk doen hahaha
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan het net zo goed de grilpan in
hmmm net zo pijnlijkquote:
Ging een dagje naar de dierentuin..quote:
die is flauwquote:
Zodra ik weer kan lopen en schoppen doe ik het hoorquote:
ik wil het ook wel voor je doen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zodra ik weer kan lopen en schoppen doe ik het hoor
Jawelquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen!!!
Lekker geslapen?
p.s 4,5 uur is niet genoeg geweest hier
auw!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ging een dagje naar de dierentuin..
Roltrap stond stil, ik glij natuurlijk weer uit..
Voetje dubbel, gewoon lekker doorlopen in het park en aan het einde van de dag geen stap meer kunnen verzetten..
Slim hè?
whehehe idd een beetje laat vandaagquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben lekker laat met reageren vandaag....
wat heeft de roltrap gedaan dan?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zodra ik weer kan lopen en schoppen doe ik het hoor
en nu , heb je bediening lopen ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Voetje dubbel, gewoon lekker doorlopen in het park en aan het einde van de dag geen stap meer kunnen verzetten..
Slim hè?
maar fijn is andersquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar goed..
Morgen gewoon weer werken, dus ik overleef het wel
Kan zelf ook al wel weer lopen hoor..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en nu , heb je bediening lopen ?
Inderdaad.. Maar ja, niks aan te doen..quote:
ok, koffie graag! 1 klontjequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan zelf ook al wel weer lopen hoor..
Dus kom niks tekort!
Iets met eigenwijs was het he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Slim hè?
Threesome galorequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef lynda het volgende:
[..]
JawelEn gek he dat 4,5 uur niet genoeg is geweest vooral na dat driegesprek van gister
quote:
Eigenwijs en DrakenVlieg gaan hand in handquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met eigenwijs was het he?
Beterschap
kom jij me dan morgen een broodje brengen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:01 schreef lynda het volgende:
Als jij voor mij een broodje maakt, bedien ik jou met iets.. Deal?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eigenwijs en DrakenVlieg gaan hand in hand![]()
Dank je!
quote:
Weet je dat nu al?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ikDaarom zeg ik het ook
Deal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom jij me dan morgen een broodje brengen?
Dat was al heeeeul snel met jou duidelijkquote:
Nog meer dingen die heeeeeul snel duidelijk waren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was al heeeeul snel met jou duidelijk
hmmm heb je evenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Deal!
Maarja dan moet je nu toch echt eerst naar alkmaar komen
Dan word het avond eten brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm heb je even
moet ns 3 uur van te voren bellen
En dan zien we het ineens verschijnen op het internetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |