ja gewoon stof al gewoon ! niet zozeer dingen laten vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt! Zeker als je iets laat vallen ofzo
de vorige bewoonster zat er nog geen jaar inquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow okDat is wel handig dan, dat het laminaat nog goed was
ik ben er juist wel blij meequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb spijt van me vloerbedekking in de slaapkamer.
had ik beter ook vinyl kunnen nemen
kut schoonmaken enzo
Whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
de vorige bewoonster zat er nog geen jaar inen toen had het het dus laten leggen...
vriendin vind het fijner om tapijt in de slaapkamer te hebben: "das zo lekker warm"
Klopt, maar als je bijvoorbeeld eten laat vallen dan ben je echt de sjaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gewoon stof al gewoon ! niet zozeer dingen laten vallen.
hihi nou dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheEen standaard opmerking ja
heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er juist wel blij mee
geen koude voetjes met opstaan!
Ik ben extern en mag dus niet eens meedoen hier met vergaderingen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad jaDat hoor ik sowieso bij elke vergadering wel 1 keer
Hahahaquote:
Relaxed... hier is het alleen maar vergaderen... en ING is voor 70% externquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben extern en mag dus niet eens meedoen hier met vergaderingen...
Nee hoorquote:
waar wacht je op zou ik zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik heb wel zin in een feestje!
Ja ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik heb wel zin in een feestje!
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
waar wacht je op zou ik zeggenvrijdag allemaal naar Draakje toe
![]()
feest
en toen was iedereen druk??quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....
Snap die cultuur daar nog steeds niet hoor, te veel lullen en te weinig uitvoerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Relaxed... hier is het alleen maar vergaderen... en ING is voor 70% extern
Ja! BBQquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....
Volgens mij zal dat altijd zo blijvenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Snap die cultuur daar nog steeds niet hoor, te veel lullen en te weinig uitvoeren
BBQ is goed!quote:
En de mensen die te veel lullen krijgen te veel betaald, en de mensen die alles in alle haast moeten uitvoeren krijgen alleen aanwezigheidspremie...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zal dat altijd zo blijven
Voor mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ja en ik woon nou ook niet praktisch voor iedereen
quote:
Goede (brakke) morgen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm moet ik hier nou op zeggen behalve goeie morgen .......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |