Ehr... ik wil niet weten waar jullie het gisteravond over hadden op msnquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
uh, hoe moet ik me hier nou weer onderuit lullenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hij heeft Herman van Veen ontmoet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt allemaal best mee hoor, ben gewoon flauw ha haquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... ik wil niet weten waar jullie het gisteravond over hadden op msn
Beetje zout en peper erbij doen danquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt allemaal best mee hoor, ben gewoon flauw ha ha
Geloofwaardigheid = 0quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
Zeker gezien de reactie van Droxz
je antwoord zit al in je vraagquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent een held!
Damn, waarom moet alles op je werk altijd fout gaan als je brak bent
Sinds wanneer ben ik serieus hier?....quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
ik ben op zich toch al heel geloofwaardigquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
Volgens mij heb ik zelf wat gemist gisteren?!...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!
ha ha dan heb ik hier wel echt ruzie!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?
een verassing is toch nooit weg ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelf wat gemist gisteren?!...
Je weet hoe Droxz over kindere denkt he...![]()
Ga je schamen!
GAST IK HEB GEEN ZIN MEER!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik serieus hier?....![]()
Ga jij eens even geen zin meer hebben ofzo, zegt de privedemotivator
Normaal welquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben op zich toch al heel geloofwaardig
Ik bel Hart van Nederland alvast!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan heb ik hier wel echt ruzie!
en dan crijdag sleutel ophalen toch?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GAST IK HEB GEEN ZIN MEER!!
Weeeeeeeekend! Ow jah... morgen heb ik weekend
maar ik wil niet met al mn lief en leed op de televequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bel Hart van Nederland alvast!
Ja kloptquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan crijdag sleutel ophalen toch?!
ja! geer op bezoekquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bel Hart van Nederland alvast!
Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ik wil niet met al mn lief en leed op de televe
heb he al dingen besteld enzo, of te wel is de caroussel gaan draaien ?quote:
Die relnicht mag ter plekke ter aarde stortenquote:
ja al dat mooie behang er af halen! Maar uiteindelijk gaat het een heeel mooi huisje voor jullie worden!quote:
Ja zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb he al dingen besteld enzo, of te wel is de caroussel gaan draaien ?
banken en kasten hebben de langste levertijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker
Donderdag de hoekbank bestellen, vrijdagavond laminaat halen, zaterdag de verf
En de koel/vries combinatie en de gasoven bestel ik volgende week
Heb tot 4 augustus de tijd om alles af te krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja al dat mooie behang er af halen! Maar uiteindelijk gaat het een heeel mooi huisje voor jullie worden!
klinkt al goed zich! wanneer willen jullie gaan verhuizen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker
stomen zeker ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb tot 4 augustus de tijd om alles af te krijgenMoet lukken, en alles af is. House warming!
Klopt, daarom bestel ik hem donderdag alvast.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
banken en kasten hebben de langste levertijd
4 augustus pasquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt al goed zich! wanneer willen jullie gaan verhuizen?
Zou ik kunnen doen, maar wil daar geen geld aan uitgevenquote:
kan me herrineren dat mijn bank 10 weken was. ook een hoekbank trouwens. heerlijjk om te liggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, daarom bestel ik hem donderdag alvast.
gast dat huren kost 5 euro per dag! gewoon doen, scheelt je zoveel ellende!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen, maar wil daar geen geld aan uitgevenDus ik ga het zelf met de hand doen, schrapen voor gevorderden
doh die moet ik ook nogquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker
Ik dus ook een hoekbank... nu nog op zoek naar een leuke stoel voor erbijquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan me herrineren dat mijn bank 10 weken was. ook een hoekbank trouwens. heerlijjk om te liggen
wel handig om te hebben hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
doh die moet ik ook nogfornuis, ff serieus maar gaan kijken dit weekend
tussen het klussen door.
Ja I knowquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast dat huren kost 5 euro per dag! gewoon doen, scheelt je zoveel ellende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Haha zo kom je nog is ergens achterquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
doh die moet ik ook nogfornuis, ff serieus maar gaan kijken dit weekend
tussen het klussen door.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ik had al mn apparaten op internet besteldIs veel goedkoper jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
da's ook weer zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I knowEerst even zonder proberen... is het echt een verschrikking dan kan ik alsnog zo'n ding huren
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha zo kom je nog is ergens achter
Dit gaat echt 1 grote familie wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?
ja maar als je een strijkijzer heb moet je ook strijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo
ik gebruikte ook wel mn stoom strijkijzer
werkte ook best goed hoor
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?
dit weekend komt mijn pa een muurtje gladmaken (heerlijk een pa die in de bouw werkt) schoonouders willen samen behangen... en een vriend die ff langskomt om te schilderen... genoeg hulptroepen volgens mij
Een kind noem ik geen verassing ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een verassing is toch nooit weg ?
bovendien kan jij dan mooi trakteren
Ik distantier mij van deze familiequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat echt 1 grote familie worden![]()
Nou Draakje, zullen we dan maar?
ligt er ook aan wat je wilt en of het op voorraad is, ik had die van mij toen binnen een week geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?
dit weekend komt mijn pa een muurtje gladmaken (heerlijk een pa die in de bouw werkt) schoonouders willen samen behangen... en een vriend die ff langskomt om te schilderen... genoeg hulptroepen volgens mij
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk
Kijk dat zijn berichtenBen ook blij dat mijn ouders veel mee zullen helpen, scheelt gewoon aanzienlijk in de tijd
Wat zeg je nou vader?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik distantier mij van deze familie
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat echt 1 grote familie worden![]()
Nou Draakje, zullen we dan maar?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinbegin augustus komen ze ook pas tapijt leggen en komt de 2 en 3zits bank.
bij ons was het behang er schokkend snel vanaf... alleen een plantenspuit +krabber gebruikt om de hardnekkeige stukken te verwijderen
ow ik zal zo ff actiefoto's plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet 1 van de kleinste, en moet altijd mensen helpen met behangen enzo
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Maar jij bent de vader van Fubar? I'm so confused....quote:
Waarom pas vanaf augustus dan? En beneden tapijt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinbegin augustus komen ze ook pas tapijt leggen en komt de 2 en 3zits bank.
bij ons was het behang er schokkend snel vanaf... alleen een plantenspuit +krabber gebruikt om de hardnekkeige stukken te verwijderen
ow ik zal zo ff actiefoto's plaatsen
Fubar is dan je kleinkind?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar jij bent de vader van Fubar? I'm so confused....
EPIC FAILquote:
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kind noem ik geen verassing ofzo![]()
Trakteren, www.zwarte-markplaats.nl zal je bedoelen!
Zoals we bij vergaderingen zeggen;quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.
zit je toch met dat kind opgescheept
omdat we dan huursoepsidiej krijgen en de verhoging van mijn vriendins stufi... ehmz wa bedoel ge met beneden tapijt? (ik zit 2 hoogquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom pas vanaf augustus dan? En beneden tapijt?
uh... nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.
zit je toch met dat kind opgescheept
Klinkt idd als een ING uitspraakquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we bij vergaderingen zeggen;
Over de schutting donderen! Een zorg voor je buren
Inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt idd als een ING uitspraak![]()
* Dr.Droxz pleurt baby naar buren, en nu ongezien de tyfus!
Ugh... sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat we dan huursoepsidiej krijgen en de verhoging van mijn vriendins stufi... ehmz wa bedoel ge met beneden tapijt? (ik zit 2 hoog)
nee alleen in 2 slaapkamers... de rest lag al laminaat die mooi was en we over hebben genomenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh... sorryMaar overal dus tapijt?
ah het is wel gezellig hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef draculettetje het volgende:
als ik zo die foto's zie ben ik blij dat dat hier al weer een tijdje achter de rug is
en ik bovendien grotendeels in het ziekenhuis lag
Ja klopt! Zeker als je iets laat vallen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb spijt van me vloerbedekking in de slaapkamer.
had ik beter ook vinyl kunnen nemen
kut schoonmaken enzo
Ooow okquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nee alleen in 2 slaapkamers... de rest lag al laminaat die mooi was en we over hebben genomen
ja gewoon stof al gewoon ! niet zozeer dingen laten vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt! Zeker als je iets laat vallen ofzo
de vorige bewoonster zat er nog geen jaar inquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow okDat is wel handig dan, dat het laminaat nog goed was
ik ben er juist wel blij meequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb spijt van me vloerbedekking in de slaapkamer.
had ik beter ook vinyl kunnen nemen
kut schoonmaken enzo
Whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
de vorige bewoonster zat er nog geen jaar inen toen had het het dus laten leggen...
vriendin vind het fijner om tapijt in de slaapkamer te hebben: "das zo lekker warm"
Klopt, maar als je bijvoorbeeld eten laat vallen dan ben je echt de sjaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gewoon stof al gewoon ! niet zozeer dingen laten vallen.
hihi nou dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheEen standaard opmerking ja
heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er juist wel blij mee
geen koude voetjes met opstaan!
Ik ben extern en mag dus niet eens meedoen hier met vergaderingen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad jaDat hoor ik sowieso bij elke vergadering wel 1 keer
Hahahaquote:
Relaxed... hier is het alleen maar vergaderen... en ING is voor 70% externquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben extern en mag dus niet eens meedoen hier met vergaderingen...
Nee hoorquote:
waar wacht je op zou ik zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik heb wel zin in een feestje!
Ja ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik heb wel zin in een feestje!
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
waar wacht je op zou ik zeggenvrijdag allemaal naar Draakje toe
![]()
feest
en toen was iedereen druk??quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha die optie heb ik al eens geprobeerd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |