Primaquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hoe gaat het allemaal met jullie na deze overwiniing?
whehehe hoeveel wedstrijden hebben ze gewonnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Prima
Alleen die Italianen hier denken al meteen dat ze kampioen gaan worden
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.quote:
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.
Met dank aan de scheids...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoeveel wedstrijden hebben ze gewonnennet 1!! lolz
Is goed manquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.
Mogguh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
tja lekker laten denken!
Ehr... ik wil niet weten waar jullie het gisteravond over hadden op msnquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
uh, hoe moet ik me hier nou weer onderuit lullenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hij heeft Herman van Veen ontmoet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt allemaal best mee hoor, ben gewoon flauw ha haquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... ik wil niet weten waar jullie het gisteravond over hadden op msn
Beetje zout en peper erbij doen danquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt allemaal best mee hoor, ben gewoon flauw ha ha
Geloofwaardigheid = 0quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
Zeker gezien de reactie van Droxz
je antwoord zit al in je vraagquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent een held!
Damn, waarom moet alles op je werk altijd fout gaan als je brak bent
Sinds wanneer ben ik serieus hier?....quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
ik ben op zich toch al heel geloofwaardigquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid = 0
Volgens mij heb ik zelf wat gemist gisteren?!...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz wordt vader! oeps, sorry mam!
ha ha dan heb ik hier wel echt ruzie!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?
een verassing is toch nooit weg ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelf wat gemist gisteren?!...
Je weet hoe Droxz over kindere denkt he...![]()
Ga je schamen!
GAST IK HEB GEEN ZIN MEER!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik serieus hier?....![]()
Ga jij eens even geen zin meer hebben ofzo, zegt de privedemotivator
Normaal welquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben op zich toch al heel geloofwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |