Ja volgens mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, is die headset van metal gear al uit ? ik wil echt die game halen man!!
nou dan gaat WL vanmiddag even langs de bart smit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja volgens mij welIk zag hem gisteren in een folder van de Mediamarkt staan
Oude tijden herlevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehewie denktie dat tie is
rijkaard
Geniaal tochquote:
damn... nja hopen dat het hier neit gebeurdquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou beller je vergader virus is hier ook overgeslagen
bah zo een vergadering dus
haha nou dat klinkt niet positiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, sterkte dan maar!
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugal
Mogguh allemaal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
Jezus anders is dit gewoon een verijdelde msn sessie geweest
Mogguh WL en Tripack
altijd leuk die verwensingenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goed)
Italie wint echt niet van Spanje als ze zo blijven voetballen.
Ik hoop dat eigenlijk Buffon ofzo z'n rug breekt
Arrogante ouwe lul
stuur je toch je moeder erop af! die is niet te houden nlquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja goed toch? Ik gun die Italianen na gisteren niks meer. Zo voetballen, de scheids mee hebben en eigenlijk niks laten zien wat je aan kwaliteit in huis hebt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd leuk die verwensingen
maar tis wel een leuke reeks zo
en jij kan het weten WLquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stuur je toch je moeder erop af! die is niet te houden nl
mogguh droxz![]()
goed plan! zal ze eens bellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
Ze had van jou anders geen hoge pet opquote:
Mogguh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
Inderdaad! Dat zou pas een climax zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goed)
Italie wint echt niet van Spanje als ze zo blijven voetballen.
Arrogante ouwe lul
jah zat met mijn gedachte bij de verkeerde moederquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze had van jou anders geen hoge pet op
En waarom is Droxz blij?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!
* Dr.Droxz is blij...
Maar 4,5 uur slapen is toch te weinig
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah zat met mijn gedachte bij de verkeerde moeder
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal het ze zeggen, misschien dat ze je nog een kans geeft
Forum Opties | |