hahahaha, kijken hoe creatief je nu bentquote:
Van mij mag je me toevoegen hoor, stuur maar pm voor adres.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
meer mensen met msm ?
die gezellig willen doen ?
donequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van mij mag je me toevoegen hoor, stuur maar pm voor adres.
Denk alleen dat je niet veel aan mij hebt zeg maar vandaag
drom dacht ik dan doe ik het ook maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef lynda het volgende:
En ik ook niet
O dat heb ik al in de op geplaatst![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
omg opa ......quote:
omdat ik 8 jaar ouder ben dan lynda noemd ze me nu opaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:59 schreef draculettetje het volgende:
huh wat gemist?
oei wat ben ik dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omdat ik 8 jaar ouder ben dan lynda noemd ze me nu opa
quote:
quote:
* _F.U.B.A.R_ dont know u tell mequote:
mja kennelijk nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:14 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht trouwens dat ik ook allang ging slapen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef draculettetje het volgende:
dus jij ruilt lyn gewoon in tegen droxz, hmmm ik weet niet wat ik daarvan moet vinden! ha ha
strak planquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan slapen ofzo, straks ben ik morgen te moe om geen zin meer te hebben
p.s
Wat een avond![]()
Ok, laatste post dan....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
strak plan
kleine zal ook wel weer vroeg wakker zijn
dus het word voor mij ook tijd om naar bed te gaan
trusten allemaal !
moorguh WL damn jij bent vroegquote:
idd Geen reet te doen op je werk en Thuis ook niet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
Jezus anders is dit gewoon een verijdelde msn sessie geweest
Ach iedereen zo zijn ding hequote:Op woensdag 18 juni 2008 07:18 schreef WhiteLightning het volgende:
yep vroeg heh![]()
Kampioenen ole ole!!!! EinzZweiRoflCopter!!$#@#@
[..]
idd Geen reet te doen op je werk en Thuis ook niet!
ja was super om te zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach iedereen zo zijn ding heMaar om 's avonds nou op fok te gaan zitten tot middernacht... nah
Geweldige goal van van Persie! En laat Italie maar komenDan wordt het gewoon 5-0!!
Sowieso liep het de eerste helf niet echt lekker, veel langzamer en veel meer balverlies voor mijn gevoelquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja was super om te zien![]()
![]()
huntelaar had alleen een slechte westrijd vond ik, bal stuiterde van zn voeten, paar keer hands.
jammer!
hij scoorde dan weer wel
ja maar je zag ze echt groeien in de wedstrijd zeg. heb echt goeie dingen gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sowieso liep het de eerste helf niet echt lekker, veel langzamer en veel meer balverlies voor mijn gevoel
Klopt dat is zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar je zag ze echt groeien in de wedstrijd zeg. heb echt goeie dingen gezien.![]()
affelay
whahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt dat is zoAlleen Bouma had me soms een paar acties
Echt zoiets van "Tikkie terug Jaap"
Ach we hebben 9 punten uit drie wedstrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha![]()
en had je toch nog gelijk met vd sar![]()
gelukkig geen rare dingen gebeurt
idd kampioenen! kampioenen olé olé !quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach we hebben 9 punten uit drie wedstrijdenIn de "poul des doods"
Halve finale! Nederland - Spanje! BOEM!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd kampioenen! kampioenen olé olé !
ik kijk nu al uit naar zaterdag zeg! dat wordt echt weer een genot!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Halve finale! Nederland - Spanje! BOEM!
Wie gaan we verslaan deze zaterdag? Zweden of Rusland?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar zaterdag zeg! dat wordt echt weer een genot!![]()
![]()
![]()
ik denk rusland. zou ik wel erg leuk vinden zeg. van basten vs hiddinkquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie gaan we verslaan deze zaterdag? Zweden of Rusland?
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugalquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk rusland. zou ik wel erg leuk vinden zeg. van basten vs hiddink![]()
Round1 ............ Fight!
yep!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:17 schreef tripack het volgende:
genoten gister WL??
damn ik ben wel vroeg vandaag
ik hoop echt portugal man! crying ronaldoquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugal
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop echt portugal man! crying ronaldo![]()
![]()
![]()
whahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar Duitsland is ook goed
Huilende Duitsers!! Huilend zeg ik je!! En Boulahrouz die een fluim plaatst in de nek van Sweinsteiger
Dat helemaal natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahanog mooier is natuurlijk een huilende scheids
whehehequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar Duitsland is ook goed
Huilende Duitsers!! Huilend zeg ik je!! En Boulahrouz die een fluim plaatst in de nek van Sweinsteiger
whehe was idd een mooi hakjequote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat helemaal natuurlijk
Die actie gister van de scheidsGeweldig
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens beller, is die headset van metal gear al uit ? ik wil echt die game halen man!!
nou dan gaat WL vanmiddag even langs de bart smit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja volgens mij welIk zag hem gisteren in een folder van de Mediamarkt staan
Oude tijden herlevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehewie denktie dat tie is
rijkaard
Geniaal tochquote:
damn... nja hopen dat het hier neit gebeurdquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou beller je vergader virus is hier ook overgeslagen
bah zo een vergadering dus
haha nou dat klinkt niet positiefquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, sterkte dan maar!
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerst Zweden, dan Spanje, en dan in de finale tegen Duitsland of Portugal
Mogguh allemaal!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
Jezus anders is dit gewoon een verijdelde msn sessie geweest
Mogguh WL en Tripack
altijd leuk die verwensingenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goed)
Italie wint echt niet van Spanje als ze zo blijven voetballen.
Ik hoop dat eigenlijk Buffon ofzo z'n rug breekt
Arrogante ouwe lul
stuur je toch je moeder erop af! die is niet te houden nlquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja goed toch? Ik gun die Italianen na gisteren niks meer. Zo voetballen, de scheids mee hebben en eigenlijk niks laten zien wat je aan kwaliteit in huis hebt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd leuk die verwensingen
maar tis wel een leuke reeks zo
en jij kan het weten WLquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stuur je toch je moeder erop af! die is niet te houden nl
mogguh droxz![]()
goed plan! zal ze eens bellenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
Ze had van jou anders geen hoge pet opquote:
Mogguh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh droxz![]()
Inderdaad! Dat zou pas een climax zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo, dat is mijn idee ook (beetje laat, maar goed)
Italie wint echt niet van Spanje als ze zo blijven voetballen.
Arrogante ouwe lul
jah zat met mijn gedachte bij de verkeerde moederquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze had van jou anders geen hoge pet op
En waarom is Droxz blij?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!
* Dr.Droxz is blij...
Maar 4,5 uur slapen is toch te weinig
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah zat met mijn gedachte bij de verkeerde moeder
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal het ze zeggen, misschien dat ze je nog een kans geeft
Primaquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hoe gaat het allemaal met jullie na deze overwiniing?
whehehe hoeveel wedstrijden hebben ze gewonnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Prima
Alleen die Italianen hier denken al meteen dat ze kampioen gaan worden
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.quote:
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.
Met dank aan de scheids...quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hoeveel wedstrijden hebben ze gewonnennet 1!! lolz
Is goed manquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Long Story, je zal het snel van me te horen krijgen.
Mogguh!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
tja lekker laten denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |