Dit gaat echt 1 grote familie wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz gaat trouwen met Draakje en Fubar is hun bastaard zoon?
ja maar als je een strijkijzer heb moet je ook strijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook weer zo
ik gebruikte ook wel mn stoom strijkijzer
werkte ook best goed hoor
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?
dit weekend komt mijn pa een muurtje gladmaken (heerlijk een pa die in de bouw werkt) schoonouders willen samen behangen... en een vriend die ff langskomt om te schilderen... genoeg hulptroepen volgens mij
Een kind noem ik geen verassing ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een verassing is toch nooit weg ?
bovendien kan jij dan mooi trakteren
Ik distantier mij van deze familiequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat echt 1 grote familie worden![]()
Nou Draakje, zullen we dan maar?
ligt er ook aan wat je wilt en of het op voorraad is, ik had die van mij toen binnen een week geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mhja iemand enig idee of je daar lang op moet w88?
dit weekend komt mijn pa een muurtje gladmaken (heerlijk een pa die in de bouw werkt) schoonouders willen samen behangen... en een vriend die ff langskomt om te schilderen... genoeg hulptroepen volgens mij
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk
Kijk dat zijn berichtenBen ook blij dat mijn ouders veel mee zullen helpen, scheelt gewoon aanzienlijk in de tijd
Wat zeg je nou vader?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik distantier mij van deze familie
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit gaat echt 1 grote familie worden![]()
Nou Draakje, zullen we dan maar?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinbegin augustus komen ze ook pas tapijt leggen en komt de 2 en 3zits bank.
bij ons was het behang er schokkend snel vanaf... alleen een plantenspuit +krabber gebruikt om de hardnekkeige stukken te verwijderen
ow ik zal zo ff actiefoto's plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet 1 van de kleinste, en moet altijd mensen helpen met behangen enzo
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Maar jij bent de vader van Fubar? I'm so confused....quote:
Waarom pas vanaf augustus dan? En beneden tapijt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel... alleen kunnen we er financieel eigenlijk pas vanaf augustus erinbegin augustus komen ze ook pas tapijt leggen en komt de 2 en 3zits bank.
bij ons was het behang er schokkend snel vanaf... alleen een plantenspuit +krabber gebruikt om de hardnekkeige stukken te verwijderen
ow ik zal zo ff actiefoto's plaatsen
Fubar is dan je kleinkind?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar jij bent de vader van Fubar? I'm so confused....
EPIC FAILquote:
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kind noem ik geen verassing ofzo![]()
Trakteren, www.zwarte-markplaats.nl zal je bedoelen!
Zoals we bij vergaderingen zeggen;quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.
zit je toch met dat kind opgescheept
omdat we dan huursoepsidiej krijgen en de verhoging van mijn vriendins stufi... ehmz wa bedoel ge met beneden tapijt? (ik zit 2 hoogquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom pas vanaf augustus dan? En beneden tapijt?
uh... nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaasch Your requested host "www.zwarte-markplaats.nl" could not be resolved by DNS.
zit je toch met dat kind opgescheept
Klinkt idd als een ING uitspraakquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we bij vergaderingen zeggen;
Over de schutting donderen! Een zorg voor je buren
Inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt idd als een ING uitspraak![]()
* Dr.Droxz pleurt baby naar buren, en nu ongezien de tyfus!
Ugh... sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat we dan huursoepsidiej krijgen en de verhoging van mijn vriendins stufi... ehmz wa bedoel ge met beneden tapijt? (ik zit 2 hoog)
nee alleen in 2 slaapkamers... de rest lag al laminaat die mooi was en we over hebben genomenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ugh... sorryMaar overal dus tapijt?
ah het is wel gezellig hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef draculettetje het volgende:
als ik zo die foto's zie ben ik blij dat dat hier al weer een tijdje achter de rug is
en ik bovendien grotendeels in het ziekenhuis lag
Ja klopt! Zeker als je iets laat vallen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb spijt van me vloerbedekking in de slaapkamer.
had ik beter ook vinyl kunnen nemen
kut schoonmaken enzo
Ooow okquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nee alleen in 2 slaapkamers... de rest lag al laminaat die mooi was en we over hebben genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |