quote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- wordt in alle wedstrijden 1e
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Is dat laatste echt zo? Ik vind daar namelijk nogal tegenstrijdige berichten over, zijn er mensen die dit echt kunnen bevestigen?quote:Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- wordt in alle wedstrijden 1e
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Daar hoef je maar 41.689 games voor te kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand een MK:Wii stopwatch voor 3769466 sterren?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:46 schreef Naamah het volgende:
Er is tenslotte ook iemand nodig om laatste te worden
Check je PMquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:19 schreef egg-bird het volgende:
Jeej heb nu ook wii kart...
Iemand nog belang bij t spel?
Heb er namelijk 2
Ohw, wedden dat ik er beter in ben?!?! Wedstrijdje??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:40 schreef koentjuh18 het volgende:
Laatste worden kan ik goed! wanneer beginnen we
Ja, europa is 1 regioquote:Op maandag 23 juni 2008 05:57 schreef Hapertje het volgende:
Als ik het officiele spel in Duitsland koop, kan ik deze dan ook gewoon op de Nederlandse Wii spelen?
Dus jij gaat er nu ff 50 kopen daar en hier doorverkopen?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef Hapertje het volgende:
Hij is AUF LAGER in Duitsland... dat betekent volgens mij OP VOORRAAD!
Wat een gekloot daar altijd in het westen, ik woon in het oosten en in de eerste de beste winkel waar ik binnen kwam zag ik hem liggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
Weet iemand of hij in de omgeving Purmerend/Alkmaar/Amsterdam nog ergens is? Denk dat dat ik em eind deze week/begin volgende week even haal, mits hij ergens is natuurlijk xD
De schuld van Brawl.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Volgens mij is FOK! Mario Kart groepje nu officieel dood?
Thnx voor de tip! =)quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:26 schreef Noedie het volgende:
probeer intertoys.nl eens chaos! ik heb hem daar maandag besteld en heb hem gisteren binnen gekregen!
Een uur nadat jij bovenstaande post plaatste, was ie niet (meer?) te bestellen, omdat ie simpelweg niet op de site staat. Enkel de DS-versie...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:09 schreef Noedie het volgende:
Voor de mensen die hem nog zoeken... Ik heb hem gisteren op internet bij intertoys besteld. Net de bevestiging binnen gekregen dat hij verzonden is! Ze hebben dus nog een kleine voorraad!
50CC is erg makkelijk, het wordt moeilijker bij de volgende klassen in ieder geval. Het moeilijkste is alles unlocken doordat je dan ook overal goede tijden neer moet zetten en (bijna) altijd eerstes moet zijn bij elke race. Probeer dat maar in mirror modusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:58 schreef Noedie het volgende:
@Frumzel: Dat is balen! En dat is dan ook echt supersnel gegaan! Maar als ik nu op Intertoys.nl kijk is hij gewoon weer beschikbaar volgens mij. Als ik op de site zoek naar "kart wii" dan vindt hij hem dus gewoon... Dus snel bestellen zou ik zeggen
Ik heb hem gisteren voor het eerst gespeelt en het is echt een geweldige game. Wat mij alleen opvalt, is dat hij niet echt super lastig is om de competities te winnen.... Of is dat alleen in het begin zo? Ik ben begonnen met de 50cc competities. Heb er al 3 gespeelt en alle drie met redelijk gemak kunnen winnen.
Ik zie 'm nu inderdaad staan. Maar waar zie je dan dat ie op voorraad is?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:58 schreef Noedie het volgende:
@Frumzel: Dat is balen! En dat is dan ook echt supersnel gegaan! Maar als ik nu op Intertoys.nl kijk is hij gewoon weer beschikbaar volgens mij. Als ik op de site zoek naar "kart wii" dan vindt hij hem dus gewoon... Dus snel bestellen zou ik zeggen
Ik heb hem gisteren voor het eerst gespeelt en het is echt een geweldige game. Wat mij alleen opvalt, is dat hij niet echt super lastig is om de competities te winnen.... Of is dat alleen in het begin zo? Ik ben begonnen met de 50cc competities. Heb er al 3 gespeelt en alle drie met redelijk gemak kunnen winnen.
Ter verduidelijking, het beeld is gespiegeld. Niet dat je tegen de richting in moet rijden. (zou ook leuk zijn, maar soms niet mogelijkquote:
He Noedie,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:58 schreef Noedie het volgende:
Ben veel te druk met SSBB en Boomblox, maar zou MK er van het weekend nog wel even indoen om te kijken wat mijn tijd isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan iemand mij zijn snes mario circuit 3 ghost data sturen?
Mits sneller als 1:35 natuurlijk :p
Ik als gast krijg geen puntenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb de koorts weer te pakken. Bijna overal 2 sterren
Ben regelmatige guestquote:Op maandag 14 juli 2008 01:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Helaaaaaas....... Pinda-Kaasssssss
Maar wat moet een guest met punten
Vandaag verzonden, nou ben benieuwd ook...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef Frumzel het volgende:
Oh, ik zie het al. Er moet dan een bestelknop staan. Maar hij was nu dus nog te bestellen. Ben benieuwd. Levertijd 2-3 werkdagen.
Veel plezier met gamen vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 19:52 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Vandaag verzonden, nou ben benieuwd ook...
Ik heb 1ster, ik denk dat ik een behoorlijke kans maak onlinequote:Op maandag 14 juli 2008 13:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je hebt
C : je zuigt
B: je had mazzel
A: Je word beter
1 ster: Je heb online een kans
2 sterren: Offline kent geen geheimen meer.
3 sterren: Super Gamer
Je krijgt een hogere waardering door niet te vallen, weinig items te gebruiken, en altijd als eerste over de finish te gaan met 15 seconden + - voorsprong.
Hij was vandaag inderdaad binnen!quote:
De postbode had hem vandaag, alleen was ik er niet. Morgen weer een kans! Nogmaals dank voor de tip, Noedie!quote:
level is toch dat battlefield level wat we al hebben?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nieuwe competitie met een geheel nieuw level
Even een stomme vraag, maar ik snap die "competities" nog niet echt....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nieuwe competitie met een geheel nieuw level
Volgens mij is er altijd maar steeds één lopende competitie, als je in het MK:Channel zit let dan op de onderste knop (waar de tekst steeds van wisselt) wacht dan tot er staat "Download latest data" en klik erop, je channel wordt dan bijgewerkt en als het goed is kan je dan de lopende competitie activeren en spelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:02 schreef Noedie het volgende:
[..]
Even een stomme vraag, maar ik snap die "competities" nog niet echt....
Standaard is MK uitgerust met 8 verschillende competities, maar ik lees ook regelmatig dat je kan deelnemen aan "andere" competities? Als ik op mijn kart channel bij competities kijk zie ik steeds dat er geen andere competities zijn... Hoe werkt dit?
ik komende weekquote:
Hoe groot de drang ook is, geen items gebruiken! Alleen in de laatste lap van de laatste race is het redelijk veilig. Maar dan heb je het waarschijnlijk niet meer nodigquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef Slayage het volgende:
wat is ie gaaaaf![]()
heb met 50 en 100cc alles unlocked, meen ik
maar 150cc is toch knap lastig, het is me ook zo vaak over komen nu, dat ik vlak voor de finish, terwijl ik over een afgrond spring wordt getroffen door bliksem bv waardoor in naar beneden donder, wat dan weer inhoudt, dat ik alsnog ergens achterin eindig
Waarom geen items gebruiken??????quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:04 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hoe groot de drang ook is, geen items gebruiken! Alleen in de laatste lap van de laatste race is het redelijk veilig. Maar dan heb je het waarschijnlijk niet meer nodig
Omdat de computer je dan gewoon keihard anaal terugpakt. Ik heb een keer voor 1 banaantje 2 rode schilden, een bliksem, een groen schild (wtf!) en een blauw schild op m'n dak gehad. Allemaal achter elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Waarom geen items gebruiken??????
Ik heb pas ontdekt hoe ik tricks kan doen tijdens het springen etc...
Oh men I love this game..Hiervoor word ik graag een nerdin
Hihi... I'm so lucky.. Op de dag dat ik hem besloot te kopen, lagen er gewoon 3 dozen in de media markt. Nadat ik 1 rondje rondom de schappen had gemaakt, was het nog maar 1 doos, en die heb ik vervolgens gepakt..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:34 schreef CarOnline het volgende:
Hoi,
ik heb zelf Mario Kart en ik werk ergens waar ze hem verkopen. Er kwamen een paar binnen vandaag.
Had hem voor een user hier op Fok! meegenomen, maar die krijgt hem al volgende week. Mocht iemand hem willen overnemen (nieuw in doos, zit nog dicht) met bon, PM dan even.
Ik kan hem ook terug naar de winkel doen maar ik weet hoe schaars ze zijn, vandaar hier dit berichtje.
Wedden dat als je rainbow road tegen bianca speelt, keihard wordt ingemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
vandaag EINDELIJK alle ventjes geunlocked
Heeft me een tijdje geduurd om de laatste cup te perfectioneren, 60/60 gehaald. Rainbow road is echt een makkie voor me geworden, heb het meeste problemen met Bowser castle...
Als jij bij elke track op elke snelheid (dus zowel op 50, 100 en 150cc) minstens een ster haalt krijg je online een ster bij je naam. Zelfde met 2 en 3 sterren. Maar dus bij elke track op elke snelheid!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat maken de rankings uit bij een cup zoals een 1, 2 of 3 sterren ranking? Krijg je nog wat extra's als je alles op 3 sterren heb?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Joehoo, ok ik ben een brookie maar ik heb alle 50cc uitgespeeld..
tvp, want dit wil ik ook weten!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:07 schreef melluk het volgende:
Ben samen met me broer bezig om alles te halen....
Doen ook de time trials en zo.
Dan unlock je de experts ghost.
Maar om die te verslaan moet je ZOOOOOOOOO ongelofelijk hard rijden....
heeft iemand daar tips voor? kart of bike? zo ja welke, en welk ventje?
Om aan die tijd te komen moeten er nog ongeveer 5sec per baan vanaf
Aan beide dan,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
tvp, want dit wil ik ook weten!!
zal eens kijken wat we kunnen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:27 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Aan beide dan,
Tipje: je kunt ook (als je de baan kiest) kiezen om de replay van de ghost te zien. Dan kun je zien hoe deze rijdt, en daarna proberen om de tijd te verbeteren dus. Succes!
ik heb overal 3 sterren gehaald bij deze gamequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:50 schreef Noedie het volgende:
Erg leuk spel, heb op de 50cc vrijwel overal 2 sterren inmiddels. Denk dat 3 sterren bijna niet te halen is... Vindt het trouwens wel erg irritant als je de lightning cup hebt uitgespeelt je de hele aftiteling krijgt... kan je die niet skippen op de een of andere manier?
En wie moet je trouwens neerknuppelen om met je mii te mogen rijden?
Aller eerst helemaal terug gaan naar het titelscherm. Druk nu op de gamecube controller op a en gebruik deze bij de menu's.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef Houtspeer het volgende:
Hey, ik wil solo mario kart spelen om nieuwe mappen te halen.
Maar wat moet ik doen om in solo modus met een gamecube controller te spelen?
Help aub..
Die's tof. Da's tenminste een baan waarop racevaardigheid echt telt en niet alleen geluk met itemsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:37 schreef Houtspeer het volgende:
Ik haat Rainbow Road, ik val er telkens vanaf.
Ja, daarom haat ik het juist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die's tof. Da's tenminste een baan waarop racevaardigheid echt telt en niet alleen geluk met items
Dan verlies je toch heel veel punten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef Noedie het volgende:
Rainbow Road is echt een geweldige baan! Heb hem onlangs voor het eerst (online) tegen de richting in gereden. Dan wordt hij nog lastiger.
Wanneer kan je ook in solo modus de banen achterstevoren rijden?
Ben nu ook begonnen met de 150cc cups. Dat is toch vrij lastig om sterren te halen. Tegenstanders rijden daar wel heel erg hard en moet je haast wel veel items gebruiken om eerste te worden.
Op anderhalve tel voor het startschot gas gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn die tracks in deze Mariokart leuk
Vooral die van de Star Cup en Rainbow Road spelen met paddo's op...
Ik ben alleen nog niet achter hoe ik een turbostart in het begin krijg, in DD ging het een stuk makkelijker iig..
Ook belangrijk is, dat je er niet in moet vallen, dat is ook erg slechtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Is dat laatste echt zo? Ik vind daar namelijk nogal tegenstrijdige berichten over, zijn er mensen die dit echt kunnen bevestigen?
Eehhh ooit van draadloos internet gehoord?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe doe je on line spelen, heb je daar een aparte stekker voor nodig, of kan dat gewoon met de kabel of hoe zit dat (ik wist tot deze week niet eens dat je online kon met de Wii)
Ja maar dat heb ik niet, hier alles via de kabel, zit de kabel er niet in, doet het internet het ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Eehhh ooit van draadloos internet gehoord?
Thanks, goeie tip!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je moet een USB-Lan adapter van Nintendo kopen, kun je via een netwerkkabeltje spelen..
[ afbeelding ]
Nou, ik heb dus een router, maar dan heb ik nog steeds zo'n kabeltje wat ik nergens in kan steken.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt een router nodig, bij voorkeur een draadloze. Die verdeelt het internet tussen tussen je PC en de Wii.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je moet een USB-Lan adapter van Nintendo kopen, kun je via een netwerkkabeltje spelen..
[ afbeelding ]
Nintendo kennende in NL: ¤29,95quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n ding eigelijk, weet iemand dat?
Precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Minder schieten, meer stunts, snellere tijd neerzetten?
Mario Kart Wii Friendcodes 2quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
M'n friend code is trouwens 5284-3571-2221 mocht iemand 'n keer zin hebben om 'n potje te racen
Gewoon die stick van Nintendo in een USB-ingang van je pc steken nadat de software erop staat, dan maak je je eigen draadloze netwerkje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een router, maar dan heb ik nog steeds zo'n kabeltje wat ik nergens in kan steken.....
Nunchuck Syncen hoeft niet. Je hebt 2 manieren van syncen:quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:27 schreef Noedie het volgende:
Even een vraagje.... Afgelopen weekend wilde ik bij een vriend van me gaan wii'en met mijn eigen wheel+nunchuk dingie... Nu hebben we een kwartier lang lopen klooien om dat ding aan de praat te krijgen...
Het is echt verdomde lastig om je eigen nunchuk te syncen met een andere wii! Hoe doe je dat precies zonder dat je een uur loopt te kutten?
Heb al bij mn zusje online gespeeld, is echt lachen. Battlen is echt gaaf. Als iedereen up-to-speed is, zouden we een FOKcompetitie moeten houden..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Online is dat spel echt briljant, echt oneindig veel beter dan tegen de cpu racen.
jammer is het wel als je met prutsers in een groep gegooid wordt, die eikels kiezen vaak voor pure geluksbanen zoals luigi circuit.
Wat is jouw favoriete baan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dan weer wel het 'mooie'. Je hebt van die typische banen (die ik overigens haat), waar skills helemaal niks betekenen, het gaat dan alleen om de items die je krijgt. Op zulke banen heeft iedereen een kans.
Ja, dat wilde ik nog zeggen, de Rainbow Road is echt een skills baan. Wil die ook nog wel es doen met een paddo'tje op (haha).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Qua racing skills vind ik Rainbow Road erg gaaf, als je die eenmaal goed kunt is het echt heerlijk. Vooral als je racet met Rosalina+Luma. Super cute! Ook vind ik Maple Treeway en Koopa Cave erg leuk.
Koop em gewoon hier, ben je met een tientje klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n ding eigelijk, weet iemand dat?
Dat zit erbij. Ik vind het zeker een toevoeging.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Rekkof het volgende:
even een tvp (op pagina 8)
Maar als ik tijd heb ook mario kart halen. is t echt de moeite waard zo'n stuur ervoor te kopen?
Zoals hierboven, er zit er eentje bij. Persoonlijk vind ik de gamecube controller of wiimote+nunchuck fijner werken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Rekkof het volgende:
even een tvp (op pagina 8)
Maar als ik tijd heb ook mario kart halen. is t echt de moeite waard zo'n stuur ervoor te kopen?
Dat kan, als je het lief vraagt, wil ik zelfs even voor je kijken hoequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Weet iemand toevallig of je in de multiplayer modus ook gewoon tegen elkaar kan racen? Dus bv met zijn 2en, zonder een team van computerspelers erbij?
Ik wil gewoon lekker tegen elkaar racen (real time, dus he), maar zonder al die anderen erbij. heb het alleen tot nu toe niet kunnen vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben je dan sociaal xDgoomba's.. little paddo's filled with joy... :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hier vraag je je af, omdat jullie wel van een spelletje houden
Laffe huichelaar
De onderste rij. er staat ook per baan van welke versie deze afkomstig is.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:25 schreef Sjiep het volgende:
[..]
De onderste rij. er staat ook per baan van welke versie deze afkomstig is.
N64: Nintendo 64
DS: DS
NGC: Gamecube
GBA: Gameboy Advance
SNES: SNES
Jaa pcies.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich is homebrew heel erg interessant, maar de minder leuke kant is inderdaad online cheaten
Het kan Nintendo echter maar weinig schelen, online spelen heeft bij hen echt geen enkele prioriteit.
gezien het beperkte geheugen van de wii is mario kart patchen geen optie, maar de spelserver zou toch wel moeten kunnen detecteren dat de speler voorwerpen en punten krijgt die helemaal niet toegewezen zijn.
Het boeit niet of je een stuurt hebt. Die sterren bij je naam krijg je door in GP overal 1,2 of 3 sterren te halen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:24 schreef AngeloMaffia het volgende:
Ik had ff een vraag. Hoe krijg je met WFC racing 1,2 of 3 sterren zonder wit of gouden stuur?
Idd vervelend dat er nu hackers online zijn, zelf ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen maar weet wel welke applicatie de boosdoener is, gebruik het zelf nl. ook maar dan natuurlijk alleen om offline mee te cheatenquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:41 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg net 30 blauwe schilden op m'n kop tijdens een 1 op 1 race.wat k*nkertriest zeg
Dan nog kunnen ze het zien als ze zouden willen. Als een speler bijvoorbeeld constant sterren gebruikt, dan ziet de server dat natuurlijk. Want ook bij alle andere spelers moet die speler dan vooruit schieten. Dan kan de server ook controleren of die ster wel echt toegewezen is door een vraagtekenblok.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef Sjiep het volgende:
Zo eenvoudig is dat niet. Het detecteren van een wegvallende verbinding kunnen ze op controleren. Dat zijn symptomen die ze zelf kunnen genereren aangezien zij het spel hebben geschreven.
De cheats die nu gebruikt worden, zijn niet door hun geschreven en het is dus haast niet te doen om overal wat tegen te doen. Ook al zouden ze dat gedaan hebben, dan zou de homebrew gemeenschap wel een andere manier gevonden hebben...
Het spel draait op je eigen Wii, NIET op de server...
Dat is alsnog triest.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd vervelend dat er nu hackers online zijn, zelf ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen maar weet wel welke applicatie de boosdoener is, gebruik het zelf nl. ook maar dan natuurlijk alleen om offline mee te cheaten
Kun je met driften een boost krijgen. Dus slippen en dan naar links en rechts heen en weer sturenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel mensen die met een kart rijden? Want met een bike kan je een boost krijgen door een wheelie te doen, maar met een kart niet toch? Of heb je daar weer andere trucs mee?
Maar dat krijg je met een bike ook hoor! Als ik goed drift, krijg ik ook die vonken en rijd ik een stuk sneller!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je met driften een boost krijgen. Dus slippen en dan naar links en rechts heen en weer sturen
Verandert ook de kleur van de vonken dacht ik.
Hoe doe je nou eigenlijk een wheelie eigenlijk![]()
Ik vind een kart prettiger want stabieler. Bovendien race ik met automatisch driften. Wheelies zijn echt lastig en werken alleen op rechte stukken waar je niet constant lastiggevallen wordt met schildjes etc.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel mensen die met een kart rijden? Want met een bike kan je een boost krijgen door een wheelie te doen, maar met een kart niet toch? Of heb je daar weer andere trucs mee?
Oh, moet ik daar toch eens op oefenenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar dat krijg je met een bike ook hoor! Als ik goed drift, krijg ik ook die vonken en rijd ik een stuk sneller!
Binnenkort eens proberenquote:En een wheelie maak je door je stuur/ wii-mote in een ruk omhoog te doen, dus wat je in het echt op een motor met je stuur zou doen zeg maar. In Mario kart ga je dan 4 seconden (ongeveer) een stukje harder, maar is sturen iets lastiger. Dus moet je vooral op de rechtere stukken doen, of net voor de finish!
Als het net voor de finish is, kan een wheelie vaak de winst opleveren t.o.v. de rest in karts.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind een kart prettiger want stabieler. Bovendien race ik met automatisch driften. Wheelies zijn echt lastig en werken alleen op rechte stukken waar je niet constant lastiggevallen wordt met schildjes etc.
Dat ook iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:02 schreef Chanty87 het volgende:
En als je zo'n POW-blok krijgt kun je tijdens de derde schok met je bike een wheelie doen (moet je wel goed timen natuurlijk), dan rij je gewoon door ipv snelheid te verliezen![]()
Bikes
Toch is het ook mogelijk om op korte stukken een wheelie te doen, je kan dan nog wel sturen maar het duurt een milliseconde langer dan gewoonlijk. Of je moet je stuur iets schuiner houden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind een kart prettiger want stabieler. Bovendien race ik met automatisch driften. Wheelies zijn echt lastig en werken alleen op rechte stukken waar je niet constant lastiggevallen wordt met schildjes etc.
Ik zal het toch maar es proberen. Als ik weer es tijd heb om een tijdje te karten. Dank voor de tips!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Toch is het ook mogelijk om op korte stukken een wheelie te doen, je kan dan nog wel sturen maar het duurt een milliseconde langer dan gewoonlijk. Of je moet je stuur iets schuiner houden.
Je wii mote naar achteren tilten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je met driften een boost krijgen. Dus slippen en dan naar links en rechts heen en weer sturen
Verandert ook de kleur van de vonken dacht ik.
Hoe doe je nou eigenlijk een wheelie eigenlijk![]()
Zou in theorie kunnen ja. Maar de server zal waarschijnlijk zo opgezet worden dat enkel de data van je spel wordt overgestuurd en verdeeld wordt over de andere spelers in de race. Dit moet zo snel mogelijk gebeuren om lag te voorkomen. Als er nog een complete validatie met geschiedenis van de besturing moet worden bijgehouden op de servers van Nintendo, dan is dit geen doen.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze het zien als ze zouden willen. Als een speler bijvoorbeeld constant sterren gebruikt, dan ziet de server dat natuurlijk. Want ook bij alle andere spelers moet die speler dan vooruit schieten. Dan kan de server ook controleren of die ster wel echt toegewezen is door een vraagtekenblok.
Maar het interesseert Nintendo gewoon geen zak. Online spelen heeft echt geen enkele waarde voor ze.
Ik merkte het ja. Gisteren toch even met een snelle kart geprobeerd. Maar ik mis echt die wheeliesquote:
Hmm... paar honderd euro neertellen omdat deze console niet al te modern is... das niet zo tof.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef GGMM het volgende:
Dat zal pas bij een voglende console gaan worden dan.
2. Ghost Vally 2 geloof ik en mario circuit 3quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef Zwansen het volgende:
Kun je ook de geweldige courses doen van de SNES?
Dat is toch by far de meest vette MarioKart ooit.
GBA Bowser Castle 3 lijkt ook op een SNES-circuit.quote:Op zondag 28 december 2008 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
2. Ghost Vally 2 geloof ik en mario circuit 3
Ghost Valley is best makkelijk toch?quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
GBA Bowser Castle 3 lijkt ook op een SNES-circuit.
Maar Jezus Christus, al deze tracks zijn echt het allerkutste aan heel Mario Kart Wii. In Mario Kart op de SNES was Ghost Valley al waardeloos en nu zitten we 15 jaar later nog steeds met dat kutcircuit opgescheept
Ik baal altijd zo onwijs als iemand online een van deze circuits kiest, terwijl er zoveel tracks in het spel zitten die wel leuk zijn.
Ik vind 'em niet kut omdat 'ie te moeilijk zou zijn, maar vooral omdat 'ie zo saai en lelijk is. Net als Luigi Circuit, daar lopen op Nintendo WFC ook horden fans van rond, terwijl er geen reet aan isquote:Op zondag 28 december 2008 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ghost Valley is best makkelijk toch?
Mwah ik vind hem wel wat hebben. Ik faal wel meestal bij 1 bocht waar zo'n hap uit is. Daar viel ik de eerste keren ALTIJD in. De baan die ik het kutste vind is toch wel Wario's Goldmine bahquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind 'em niet kut omdat 'ie te moeilijk zou zijn, maar vooral omdat 'ie zo saai en lelijk is. Net als Luigi Circuit, daar lopen op Nintendo WFC ook horden fans van rond, terwijl er geen reet aan is
Sja, maar zo heeft iedereen wel een baan waarvan hij denkt: KUT als iemand online die kiest. Ik heb dat met Koopa Cape en met die in het bos met die schuine bochten en afgronden (ben ff de naam kwijt). Vind ik gewoon echt niet leukquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
(...)
Ik baal altijd zo onwijs als iemand online een van deze circuits kiest, terwijl er zoveel tracks in het spel zitten die wel leuk zijn.
Oh die vind ik juist wel aardigquote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah ik vind hem wel wat hebben. Ik faal wel meestal bij 1 bocht waar zo'n hap uit is. Daar viel ik de eerste keren ALTIJD in. De baan die ik het kutste vind is toch wel Wario's Goldmine bah!
Eeuh... je moet alles winnen. Elke keer als je een cup wint, unlock je de volgende cup. Je hoeft dus niet alle individuele races te winnen, maar je moet aan het eind van een cup op de eerste plaats staan.quote:Maar ik had nog een vraagHoe krijg je al die andere cups unlocked, welke combinaties moet je dan winnen enzo?
N64 DK Mountain?quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Sja, maar zo heeft iedereen wel een baan waarvan hij denkt: KUT als iemand online die kiest. Ik heb dat met Koopa Cape en met die in het bos met die schuine bochten en afgronden (ben ff de naam kwijt). Vind ik gewoon echt niet leuk
Die jaquote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
N64 DK Mountain?
[ afbeelding ]
Wat ik trouwens wel gemerkt heb, is dat Time Trial een goeie manier is om circuits te leren die je aanvankelijk moeilijk vindt. Je kunt dan ook naar de snelste tijden van andere mensen kijken, dat helpt onwijs met het vinden van de goede lijnen en de handige shortcuts
Maar bij sommige moest je toch een combinatie hebben om te unlocken?quote:Op zondag 28 december 2008 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh die vind ik juist wel aardigHoewel het online net roulette is, het heeft meer met geluk dan met skill te maken
![]()
[..]
Eeuh... je moet alles winnen. Elke keer als je een cup wint, unlock je de volgende cup. Je hoeft dus niet alle individuele races te winnen, maar je moet aan het eind van een cup op de eerste plaats staan.
Sherbet Land en Shy Guy Beach vind ik dus beide verschrikkelijkquote:Op zondag 28 december 2008 16:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die ja
Wel leuk vind ik Sherbet Land, Shy Guy Beach, Mario Circuits en die ene waar je tussen de muren en langs het water rijdt.
Niet voor de cups. Je kunt wel bepaalde characters en wagentjes unlocken door bepaalde circuits te winnen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar bij sommige moest je toch een combinatie hebben om te unlocken?
Je hebt er inderdaad niet veel aan zonder internet. Met het channel kun je tegen ghosts van vrienden rijden en hun records bekijken. Ook kun je deelnemen aan de toernooiuitdagingen die twee keer per maand uitkomen. Je kunt het channel vanuit het spel oproepen, maar ook in je wiimenu installerenquote:Op zondag 28 december 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar hoe zit dat nou met dat mario kart channel. Moet je internetverbinding maken ofzoiets, maar hoe?
Volgens mij kreeg je pas een nieuwe cup als je die mushroom en flower had gewonnen?quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet voor de cups. Je kunt wel bepaalde characters en wagentjes unlocken door bepaalde circuits te winnen.
Er zijn websites die precies omschrijven wat je allemaal moet halen om alles te unlocken, zoals deze.
Ja, maar daarna unlock je elke volgende cup door de vorige te winnen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je pas een nieuwe cup als je die mushroom en flower had gewonnen?
Maar hoe krijg je dat internet dan gefixed?quote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niet veel aan zonder internet. Met het channel kun je tegen ghosts van vrienden rijden en hun records bekijken. Ook kun je deelnemen aan de toernooiuitdagingen die twee keer per maand uitkomen. Je kunt het channel vanuit het spel oproepen, maar ook in je wiimenu installeren
Heb je draadloos internet in huis?quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dat internet dan gefixed?
ja ik ben een noob betreft dit soort dingen
Ok, ik wou dus weten of er niet meer van dit soort combinaties zijn. Maar ik heb ze nu allemaal unlocked ongeveer.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar daarna unlock je elke volgende cup door de vorige te winnen.
Ja.quote:
Mario Kart is zeker een aanrader!quote:Op maandag 29 december 2008 12:37 schreef SMutzskii het volgende:
Is mario kart een aanrader? En kun je beter wel zo'n stuur erbij kopen, of heeft dat vrij weinig voordelen t.o.v. de gewone remote controller?
Thanks. Vanmiddag eens mee prutsenquote:Op zondag 28 december 2008 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan kun je dat gebruiken. Hier staan instructies.
Ja denk het dan. Ik heb dus dat geheime antwoord geraden en de pin veranderd. Maar toen ik verbinding wou doen met linksys kon die dat niet vinden ondanks dat ik de netwerksleutel dinges invoerdequote:Op maandag 29 december 2008 15:15 schreef ThE_ED het volgende:
Dat ouderlijk toezicht heb je dan denk ik toch echt zelf (of iemand bij je thuis) ingesteld.
Lijkt me dat je nu voor WiFi moet kiezen (= wireless).
Zal straks wel eens kijken of die namen wellicht veranderd zijn of anders zijn voor de Nederlandse Wii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |