Toch is het ook mogelijk om op korte stukken een wheelie te doen, je kan dan nog wel sturen maar het duurt een milliseconde langer dan gewoonlijk. Of je moet je stuur iets schuiner houden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind een kart prettiger want stabieler. Bovendien race ik met automatisch driften. Wheelies zijn echt lastig en werken alleen op rechte stukken waar je niet constant lastiggevallen wordt met schildjes etc.
Ik zal het toch maar es proberen. Als ik weer es tijd heb om een tijdje te karten. Dank voor de tips!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Toch is het ook mogelijk om op korte stukken een wheelie te doen, je kan dan nog wel sturen maar het duurt een milliseconde langer dan gewoonlijk. Of je moet je stuur iets schuiner houden.
Je wii mote naar achteren tilten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je met driften een boost krijgen. Dus slippen en dan naar links en rechts heen en weer sturen
Verandert ook de kleur van de vonken dacht ik.
Hoe doe je nou eigenlijk een wheelie eigenlijk![]()
Zou in theorie kunnen ja. Maar de server zal waarschijnlijk zo opgezet worden dat enkel de data van je spel wordt overgestuurd en verdeeld wordt over de andere spelers in de race. Dit moet zo snel mogelijk gebeuren om lag te voorkomen. Als er nog een complete validatie met geschiedenis van de besturing moet worden bijgehouden op de servers van Nintendo, dan is dit geen doen.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze het zien als ze zouden willen. Als een speler bijvoorbeeld constant sterren gebruikt, dan ziet de server dat natuurlijk. Want ook bij alle andere spelers moet die speler dan vooruit schieten. Dan kan de server ook controleren of die ster wel echt toegewezen is door een vraagtekenblok.
Maar het interesseert Nintendo gewoon geen zak. Online spelen heeft echt geen enkele waarde voor ze.
Ik merkte het ja. Gisteren toch even met een snelle kart geprobeerd. Maar ik mis echt die wheeliesquote:
Hmm... paar honderd euro neertellen omdat deze console niet al te modern is... das niet zo tof.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef GGMM het volgende:
Dat zal pas bij een voglende console gaan worden dan.
2. Ghost Vally 2 geloof ik en mario circuit 3quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef Zwansen het volgende:
Kun je ook de geweldige courses doen van de SNES?
Dat is toch by far de meest vette MarioKart ooit.
GBA Bowser Castle 3 lijkt ook op een SNES-circuit.quote:Op zondag 28 december 2008 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
2. Ghost Vally 2 geloof ik en mario circuit 3
Ghost Valley is best makkelijk toch?quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
GBA Bowser Castle 3 lijkt ook op een SNES-circuit.
Maar Jezus Christus, al deze tracks zijn echt het allerkutste aan heel Mario Kart Wii. In Mario Kart op de SNES was Ghost Valley al waardeloos en nu zitten we 15 jaar later nog steeds met dat kutcircuit opgescheept
Ik baal altijd zo onwijs als iemand online een van deze circuits kiest, terwijl er zoveel tracks in het spel zitten die wel leuk zijn.
Ik vind 'em niet kut omdat 'ie te moeilijk zou zijn, maar vooral omdat 'ie zo saai en lelijk is. Net als Luigi Circuit, daar lopen op Nintendo WFC ook horden fans van rond, terwijl er geen reet aan isquote:Op zondag 28 december 2008 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ghost Valley is best makkelijk toch?
Mwah ik vind hem wel wat hebben. Ik faal wel meestal bij 1 bocht waar zo'n hap uit is. Daar viel ik de eerste keren ALTIJD in. De baan die ik het kutste vind is toch wel Wario's Goldmine bahquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind 'em niet kut omdat 'ie te moeilijk zou zijn, maar vooral omdat 'ie zo saai en lelijk is. Net als Luigi Circuit, daar lopen op Nintendo WFC ook horden fans van rond, terwijl er geen reet aan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |