Ook belangrijk is, dat je er niet in moet vallen, dat is ook erg slechtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Is dat laatste echt zo? Ik vind daar namelijk nogal tegenstrijdige berichten over, zijn er mensen die dit echt kunnen bevestigen?
Eehhh ooit van draadloos internet gehoord?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoe doe je on line spelen, heb je daar een aparte stekker voor nodig, of kan dat gewoon met de kabel of hoe zit dat (ik wist tot deze week niet eens dat je online kon met de Wii)
Ja maar dat heb ik niet, hier alles via de kabel, zit de kabel er niet in, doet het internet het ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Eehhh ooit van draadloos internet gehoord?
Thanks, goeie tip!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je moet een USB-Lan adapter van Nintendo kopen, kun je via een netwerkkabeltje spelen..
[ afbeelding ]
Nou, ik heb dus een router, maar dan heb ik nog steeds zo'n kabeltje wat ik nergens in kan steken.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt een router nodig, bij voorkeur een draadloze. Die verdeelt het internet tussen tussen je PC en de Wii.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je moet een USB-Lan adapter van Nintendo kopen, kun je via een netwerkkabeltje spelen..
[ afbeelding ]
Nintendo kennende in NL: ¤29,95quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n ding eigelijk, weet iemand dat?
Precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Minder schieten, meer stunts, snellere tijd neerzetten?
Mario Kart Wii Friendcodes 2quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
M'n friend code is trouwens 5284-3571-2221 mocht iemand 'n keer zin hebben om 'n potje te racen
Gewoon die stick van Nintendo in een USB-ingang van je pc steken nadat de software erop staat, dan maak je je eigen draadloze netwerkje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een router, maar dan heb ik nog steeds zo'n kabeltje wat ik nergens in kan steken.....
Nunchuck Syncen hoeft niet. Je hebt 2 manieren van syncen:quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:27 schreef Noedie het volgende:
Even een vraagje.... Afgelopen weekend wilde ik bij een vriend van me gaan wii'en met mijn eigen wheel+nunchuk dingie... Nu hebben we een kwartier lang lopen klooien om dat ding aan de praat te krijgen...
Het is echt verdomde lastig om je eigen nunchuk te syncen met een andere wii! Hoe doe je dat precies zonder dat je een uur loopt te kutten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |