abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62492644
Welke cups zijn de retro cups????
pi_62493670
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:42 schreef Dononino het volgende:
Welke cups zijn de retro cups????
De onderste rij. er staat ook per baan van welke versie deze afkomstig is.

N64: Nintendo 64
DS: DS
NGC: Gamecube
GBA: Gameboy Advance
SNES: SNES
pi_62494063
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:25 schreef Sjiep het volgende:

[..]

De onderste rij. er staat ook per baan van welke versie deze afkomstig is.

N64: Nintendo 64
DS: DS
NGC: Gamecube
GBA: Gameboy Advance
SNES: SNES
Bedankt
pi_62516309
Zojuist even online gespeeld: BATTLE! (It's my favorite! )
Maar vond het raar dat binnen 1 seconde mn tegenstander (we waren helaas maar met zn 3en) al een ster had. Ik dacht: WTF?!
Wat blijkt? Het is dus gedaan met de leuke online play: Er is een hack dat iemand continue een ster kan gebruiken. Ook online. Niets tegen te doen. Lang leve de homebrew.

http://www.wiipals.net/Forum/showthread.php?t=42053
Time's fun when you're having flies.
  Donald Duck held zondag 19 oktober 2008 @ 23:12:03 #230
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62516614
Op zich is homebrew heel erg interessant, maar de minder leuke kant is inderdaad online cheaten
Het kan Nintendo echter maar weinig schelen, online spelen heeft bij hen echt geen enkele prioriteit.
gezien het beperkte geheugen van de wii is mario kart patchen geen optie, maar de spelserver zou toch wel moeten kunnen detecteren dat de speler voorwerpen en punten krijgt die helemaal niet toegewezen zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62517153
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich is homebrew heel erg interessant, maar de minder leuke kant is inderdaad online cheaten
Het kan Nintendo echter maar weinig schelen, online spelen heeft bij hen echt geen enkele prioriteit.
gezien het beperkte geheugen van de wii is mario kart patchen geen optie, maar de spelserver zou toch wel moeten kunnen detecteren dat de speler voorwerpen en punten krijgt die helemaal niet toegewezen zijn.
Jaa pcies.
Lijkt mij ook dat daar soort van detectie in moet zitten? Ik heb een keer gehad dat ik in 1 min zo'n 7 hits had in een balloon battle. 2 sec later was het ineens "you were disconnected from the other players"

DAT detecteerd ie dan wél weer... maar dit. Ik heb er lang over nagedacht of ik mn Wii ook zou ombouwen of niet, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Inmiddels ben ik zo'n kleine 10 spellen rijker (en wat geld armer ) maar beleefde altijd veel plezier aan het online karten.
Ik vrees dat dat tijdperk nu gewoon voorbij is
Time's fun when you're having flies.
pi_62605724
Zo eenvoudig is dat niet. Het detecteren van een wegvallende verbinding kunnen ze op controleren. Dat zijn symptomen die ze zelf kunnen genereren aangezien zij het spel hebben geschreven.

De cheats die nu gebruikt worden, zijn niet door hun geschreven en het is dus haast niet te doen om overal wat tegen te doen. Ook al zouden ze dat gedaan hebben, dan zou de homebrew gemeenschap wel een andere manier gevonden hebben...

Het spel draait op je eigen Wii, NIET op de server...
pi_62860720
na maanden niet gespeeld te hebben ben ik weer begonnen met spelen het blijft ontzettend leuk
pi_62885902
Ik had ff een vraag. Hoe krijg je met WFC racing 1,2 of 3 sterren zonder wit of gouden stuur?
  Forum Admin zondag 2 november 2008 @ 17:25:51 #235
35723 crew  GGMM
pi_62885948
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:24 schreef AngeloMaffia het volgende:
Ik had ff een vraag. Hoe krijg je met WFC racing 1,2 of 3 sterren zonder wit of gouden stuur?
Het boeit niet of je een stuurt hebt. Die sterren bij je naam krijg je door in GP overal 1,2 of 3 sterren te halen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_63022005
Hoe zit het btw tegenwoordig met de hackers online?
Is dat nog steeds gaande?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  Forum Admin vrijdag 7 november 2008 @ 23:41:53 #237
35723 crew  GGMM
pi_63044221
Ik kreeg net 30 blauwe schilden op m'n kop tijdens een 1 op 1 race. wat k*nkertriest zeg
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:27:43 #238
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_63053116
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:41 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg net 30 blauwe schilden op m'n kop tijdens een 1 op 1 race. wat k*nkertriest zeg
Idd vervelend dat er nu hackers online zijn, zelf ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen maar weet wel welke applicatie de boosdoener is, gebruik het zelf nl. ook maar dan natuurlijk alleen om offline mee te cheaten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_63085399
Tot voor kort kon ik zonder problemen online karten maar de laatste week is het zowat onmogelijk.
Verbinden met de server lukt wel maar er verschijnen maar geen opponenten.

Via de search heb ik ook al buitenlandse forums gevonden die dit constateren, hebben er hier ook veel meer mensen last van?

Omdat er dus wel verbinding is met de nintendo server is dit wel een vaag probleem :-(
  Donald Duck held zondag 9 november 2008 @ 21:29:42 #240
46149 __Saviour__
pi_63085736
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef Sjiep het volgende:
Zo eenvoudig is dat niet. Het detecteren van een wegvallende verbinding kunnen ze op controleren. Dat zijn symptomen die ze zelf kunnen genereren aangezien zij het spel hebben geschreven.

De cheats die nu gebruikt worden, zijn niet door hun geschreven en het is dus haast niet te doen om overal wat tegen te doen. Ook al zouden ze dat gedaan hebben, dan zou de homebrew gemeenschap wel een andere manier gevonden hebben...

Het spel draait op je eigen Wii, NIET op de server...
Dan nog kunnen ze het zien als ze zouden willen. Als een speler bijvoorbeeld constant sterren gebruikt, dan ziet de server dat natuurlijk. Want ook bij alle andere spelers moet die speler dan vooruit schieten. Dan kan de server ook controleren of die ster wel echt toegewezen is door een vraagtekenblok.
Maar het interesseert Nintendo gewoon geen zak. Online spelen heeft echt geen enkele waarde voor ze.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Forum Admin zondag 9 november 2008 @ 21:49:13 #241
35723 crew  GGMM
pi_63086571
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:27 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Idd vervelend dat er nu hackers online zijn, zelf ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen maar weet wel welke applicatie de boosdoener is, gebruik het zelf nl. ook maar dan natuurlijk alleen om offline mee te cheaten
Dat is alsnog triest.
  maandag 10 november 2008 @ 18:53:09 #242
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_63108716
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is alsnog triest.
Dat mag je vinden
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_63241865
Waarom zijn er toch zoveel mensen die met een kart rijden? Want met een bike kan je een boost krijgen door een wheelie te doen, maar met een kart niet toch? Of heb je daar weer andere trucs mee?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_63241914
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel mensen die met een kart rijden? Want met een bike kan je een boost krijgen door een wheelie te doen, maar met een kart niet toch? Of heb je daar weer andere trucs mee?
Kun je met driften een boost krijgen. Dus slippen en dan naar links en rechts heen en weer sturen
Verandert ook de kleur van de vonken dacht ik.

Hoe doe je nou eigenlijk een wheelie eigenlijk
pi_63241973
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef Piles het volgende:

[..]

Kun je met driften een boost krijgen. Dus slippen en dan naar links en rechts heen en weer sturen
Verandert ook de kleur van de vonken dacht ik.

Hoe doe je nou eigenlijk een wheelie eigenlijk
Maar dat krijg je met een bike ook hoor! Als ik goed drift, krijg ik ook die vonken en rijd ik een stuk sneller!

En een wheelie maak je door je stuur/ wii-mote in een ruk omhoog te doen, dus wat je in het echt op een motor met je stuur zou doen zeg maar. In Mario kart ga je dan 4 seconden (ongeveer) een stukje harder, maar is sturen iets lastiger. Dus moet je vooral op de rechtere stukken doen, of net voor de finish!
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_63241983
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind een kart prettiger want stabieler. Bovendien race ik met automatisch driften. Wheelies zijn echt lastig en werken alleen op rechte stukken waar je niet constant lastiggevallen wordt met schildjes etc.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63241995
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar dat krijg je met een bike ook hoor! Als ik goed drift, krijg ik ook die vonken en rijd ik een stuk sneller!
Oh, moet ik daar toch eens op oefenen
Maar voorlopig kan ik er toch nog niks van
quote:
En een wheelie maak je door je stuur/ wii-mote in een ruk omhoog te doen, dus wat je in het echt op een motor met je stuur zou doen zeg maar. In Mario kart ga je dan 4 seconden (ongeveer) een stukje harder, maar is sturen iets lastiger. Dus moet je vooral op de rechtere stukken doen, of net voor de finish!
Binnenkort eens proberen
pi_63242253
En als je zo'n POW-blok krijgt kun je tijdens de derde schok met je bike een wheelie doen (moet je wel goed timen natuurlijk), dan rij je gewoon door ipv snelheid te verliezen

Bikes
  Donald Duck held zaterdag 15 november 2008 @ 13:04:54 #249
46149 __Saviour__
pi_63242302
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind een kart prettiger want stabieler. Bovendien race ik met automatisch driften. Wheelies zijn echt lastig en werken alleen op rechte stukken waar je niet constant lastiggevallen wordt met schildjes etc.
Als het net voor de finish is, kan een wheelie vaak de winst opleveren t.o.v. de rest in karts.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63242489
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:02 schreef Chanty87 het volgende:
En als je zo'n POW-blok krijgt kun je tijdens de derde schok met je bike een wheelie doen (moet je wel goed timen natuurlijk), dan rij je gewoon door ipv snelheid te verliezen

Bikes
Dat ook idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')