zal eens kijken wat we kunnen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:27 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Aan beide dan,
Tipje: je kunt ook (als je de baan kiest) kiezen om de replay van de ghost te zien. Dan kun je zien hoe deze rijdt, en daarna proberen om de tijd te verbeteren dus. Succes!
ik heb overal 3 sterren gehaald bij deze gamequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:50 schreef Noedie het volgende:
Erg leuk spel, heb op de 50cc vrijwel overal 2 sterren inmiddels. Denk dat 3 sterren bijna niet te halen is... Vindt het trouwens wel erg irritant als je de lightning cup hebt uitgespeelt je de hele aftiteling krijgt... kan je die niet skippen op de een of andere manier?
En wie moet je trouwens neerknuppelen om met je mii te mogen rijden?
Aller eerst helemaal terug gaan naar het titelscherm. Druk nu op de gamecube controller op a en gebruik deze bij de menu's.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef Houtspeer het volgende:
Hey, ik wil solo mario kart spelen om nieuwe mappen te halen.
Maar wat moet ik doen om in solo modus met een gamecube controller te spelen?
Help aub..
Die's tof. Da's tenminste een baan waarop racevaardigheid echt telt en niet alleen geluk met itemsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:37 schreef Houtspeer het volgende:
Ik haat Rainbow Road, ik val er telkens vanaf.
Ja, daarom haat ik het juist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die's tof. Da's tenminste een baan waarop racevaardigheid echt telt en niet alleen geluk met items
Dan verlies je toch heel veel punten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef Noedie het volgende:
Rainbow Road is echt een geweldige baan! Heb hem onlangs voor het eerst (online) tegen de richting in gereden. Dan wordt hij nog lastiger.
Wanneer kan je ook in solo modus de banen achterstevoren rijden?
Ben nu ook begonnen met de 150cc cups. Dat is toch vrij lastig om sterren te halen. Tegenstanders rijden daar wel heel erg hard en moet je haast wel veel items gebruiken om eerste te worden.
Op anderhalve tel voor het startschot gas gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn die tracks in deze Mariokart leuk
Vooral die van de Star Cup en Rainbow Road spelen met paddo's op...
Ik ben alleen nog niet achter hoe ik een turbostart in het begin krijg, in DD ging het een stuk makkelijker iig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |