ik komende weekquote:
Hoe groot de drang ook is, geen items gebruiken! Alleen in de laatste lap van de laatste race is het redelijk veilig. Maar dan heb je het waarschijnlijk niet meer nodigquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef Slayage het volgende:
wat is ie gaaaaf![]()
heb met 50 en 100cc alles unlocked, meen ik
maar 150cc is toch knap lastig, het is me ook zo vaak over komen nu, dat ik vlak voor de finish, terwijl ik over een afgrond spring wordt getroffen door bliksem bv waardoor in naar beneden donder, wat dan weer inhoudt, dat ik alsnog ergens achterin eindig
Waarom geen items gebruiken??????quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:04 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hoe groot de drang ook is, geen items gebruiken! Alleen in de laatste lap van de laatste race is het redelijk veilig. Maar dan heb je het waarschijnlijk niet meer nodig
Omdat de computer je dan gewoon keihard anaal terugpakt. Ik heb een keer voor 1 banaantje 2 rode schilden, een bliksem, een groen schild (wtf!) en een blauw schild op m'n dak gehad. Allemaal achter elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Waarom geen items gebruiken??????
Ik heb pas ontdekt hoe ik tricks kan doen tijdens het springen etc...
Oh men I love this game..Hiervoor word ik graag een nerdin
Hihi... I'm so lucky.. Op de dag dat ik hem besloot te kopen, lagen er gewoon 3 dozen in de media markt. Nadat ik 1 rondje rondom de schappen had gemaakt, was het nog maar 1 doos, en die heb ik vervolgens gepakt..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:34 schreef CarOnline het volgende:
Hoi,
ik heb zelf Mario Kart en ik werk ergens waar ze hem verkopen. Er kwamen een paar binnen vandaag.
Had hem voor een user hier op Fok! meegenomen, maar die krijgt hem al volgende week. Mocht iemand hem willen overnemen (nieuw in doos, zit nog dicht) met bon, PM dan even.
Ik kan hem ook terug naar de winkel doen maar ik weet hoe schaars ze zijn, vandaar hier dit berichtje.
Wedden dat als je rainbow road tegen bianca speelt, keihard wordt ingemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
vandaag EINDELIJK alle ventjes geunlocked
Heeft me een tijdje geduurd om de laatste cup te perfectioneren, 60/60 gehaald. Rainbow road is echt een makkie voor me geworden, heb het meeste problemen met Bowser castle...
Als jij bij elke track op elke snelheid (dus zowel op 50, 100 en 150cc) minstens een ster haalt krijg je online een ster bij je naam. Zelfde met 2 en 3 sterren. Maar dus bij elke track op elke snelheid!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat maken de rankings uit bij een cup zoals een 1, 2 of 3 sterren ranking? Krijg je nog wat extra's als je alles op 3 sterren heb?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Joehoo, ok ik ben een brookie maar ik heb alle 50cc uitgespeeld..
tvp, want dit wil ik ook weten!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:07 schreef melluk het volgende:
Ben samen met me broer bezig om alles te halen....
Doen ook de time trials en zo.
Dan unlock je de experts ghost.
Maar om die te verslaan moet je ZOOOOOOOOO ongelofelijk hard rijden....
heeft iemand daar tips voor? kart of bike? zo ja welke, en welk ventje?
Om aan die tijd te komen moeten er nog ongeveer 5sec per baan vanaf
Aan beide dan,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
tvp, want dit wil ik ook weten!!
zal eens kijken wat we kunnen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:27 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Aan beide dan,
Tipje: je kunt ook (als je de baan kiest) kiezen om de replay van de ghost te zien. Dan kun je zien hoe deze rijdt, en daarna proberen om de tijd te verbeteren dus. Succes!
ik heb overal 3 sterren gehaald bij deze gamequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:50 schreef Noedie het volgende:
Erg leuk spel, heb op de 50cc vrijwel overal 2 sterren inmiddels. Denk dat 3 sterren bijna niet te halen is... Vindt het trouwens wel erg irritant als je de lightning cup hebt uitgespeelt je de hele aftiteling krijgt... kan je die niet skippen op de een of andere manier?
En wie moet je trouwens neerknuppelen om met je mii te mogen rijden?
Aller eerst helemaal terug gaan naar het titelscherm. Druk nu op de gamecube controller op a en gebruik deze bij de menu's.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef Houtspeer het volgende:
Hey, ik wil solo mario kart spelen om nieuwe mappen te halen.
Maar wat moet ik doen om in solo modus met een gamecube controller te spelen?
Help aub..
Die's tof. Da's tenminste een baan waarop racevaardigheid echt telt en niet alleen geluk met itemsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:37 schreef Houtspeer het volgende:
Ik haat Rainbow Road, ik val er telkens vanaf.
Ja, daarom haat ik het juist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die's tof. Da's tenminste een baan waarop racevaardigheid echt telt en niet alleen geluk met items
Dan verlies je toch heel veel punten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef Noedie het volgende:
Rainbow Road is echt een geweldige baan! Heb hem onlangs voor het eerst (online) tegen de richting in gereden. Dan wordt hij nog lastiger.
Wanneer kan je ook in solo modus de banen achterstevoren rijden?
Ben nu ook begonnen met de 150cc cups. Dat is toch vrij lastig om sterren te halen. Tegenstanders rijden daar wel heel erg hard en moet je haast wel veel items gebruiken om eerste te worden.
Op anderhalve tel voor het startschot gas gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn die tracks in deze Mariokart leuk
Vooral die van de Star Cup en Rainbow Road spelen met paddo's op...
Ik ben alleen nog niet achter hoe ik een turbostart in het begin krijg, in DD ging het een stuk makkelijker iig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |