abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 28 augustus 2008 @ 13:58:10 #176
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61191647
Of je gaat gewoon een willekeurige E-plaza of Bart Smit binnen, waar ze die wel op voorraad hebben
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_61195576
Daar is ie niet voor 29,99
  Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 19:57:32 #178
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61201298
zoveel maanden wachten voor die paar tientjes?
andere winkels hebben het wel volop staan, de leveringsproblemen lijken nu toch wel voorbij te zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61202959
In Duitsland (ik weet niet of je daar dcht in de buurt woont) is hij gewoon te koop (Mediamarkt o.a.). En anders op Amazon.de met creditcard.

Hij is het waard, het spel is meesterlijk.

Binnenkort speel ik hem online (ff LAN-setje kopen)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 21:08:23 #180
46149 __Saviour__
pi_61203019
Online is dat spel echt briljant, echt oneindig veel beter dan tegen de cpu racen.
jammer is het wel als je met prutsers in een groep gegooid wordt, die eikels kiezen vaak voor pure geluksbanen zoals luigi circuit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61203091
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Online is dat spel echt briljant, echt oneindig veel beter dan tegen de cpu racen.
jammer is het wel als je met prutsers in een groep gegooid wordt, die eikels kiezen vaak voor pure geluksbanen zoals luigi circuit.
Heb al bij mn zusje online gespeeld, is echt lachen. Battlen is echt gaaf. Als iedereen up-to-speed is, zouden we een FOKcompetitie moeten houden..
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 21:16:05 #182
46149 __Saviour__
pi_61203187
Toen het spel net uit was, werden er al wel flink friendscodes uitgewisseld. Toen zaten we ook regelmatig met een hele hoop fokkers tegen elkaar te racen, best geinig was dat. Maar nu is dat al wel flink verminderd, ik zie haast nooit meet het Friends icon oplichten als ik online ben. Maar met wat goede afspraken maken moet het vast te doen zijn om weer eens wat te organiseren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61203707
Hmja, dan krijg je idd een gevorderde en een beginnersgroep. Ik hoor duidelijk bij de laatste. Maar battles van 8 personen zijn wel erg lachen.

Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 21:43:44 #184
46149 __Saviour__
pi_61203949
Dat is dan weer wel het 'mooie'. Je hebt van die typische banen (die ik overigens haat), waar skills helemaal niks betekenen, het gaat dan alleen om de items die je krijgt. Op zulke banen heeft iedereen een kans.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61204060
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dan weer wel het 'mooie'. Je hebt van die typische banen (die ik overigens haat), waar skills helemaal niks betekenen, het gaat dan alleen om de items die je krijgt. Op zulke banen heeft iedereen een kans.
Wat is jouw favoriete baan?

Ik vind de banen vaak leuk gewoon hoe ze eruitzien. De Mall vind ik erg grappig en de Moonlight Highway. Bowser's Castle is leuk omdat je gewoon telkens voor je flikker geschoten, gereden of geblazen wordt.

Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 21:51:02 #186
46149 __Saviour__
pi_61204158
Qua racing skills vind ik Rainbow Road erg gaaf, als je die eenmaal goed kunt is het echt heerlijk. Vooral als je racet met Rosalina+Luma. Super cute! Ook vind ik Maple Treeway en Koopa Cave erg leuk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61204443
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Qua racing skills vind ik Rainbow Road erg gaaf, als je die eenmaal goed kunt is het echt heerlijk. Vooral als je racet met Rosalina+Luma. Super cute! Ook vind ik Maple Treeway en Koopa Cave erg leuk.
Ja, dat wilde ik nog zeggen, de Rainbow Road is echt een skills baan. Wil die ook nog wel es doen met een paddo'tje op (haha).

Ja, die meer "offroad" banen vind ik ook lachen.

Battlen doe ik het liefste op de SNES-baan (nostalgie), maar ook die Roulette en die Stadium vind ik leuk.

Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 22:06:06 #188
46149 __Saviour__
pi_61204571
Battle op de Wii vind ik helaas wat minder. Nintendo heeft daar een aantal veranderingen doorgevoerd die ik wat jammerlijk vind. Als we dus eens zin hebben in een leuk potje battle, gooi ik liever Double Dash in de Wii. Of welke ik ook helemaal tof vind, is Block Fort op de N64 versie (via de Virtual Console), wat mij betreft het beste battle level van alle versies.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61229673
Ik kan met Battle gewoon NIET uitstaan dat ik vaak degene ben die de 18 muntjes van de 19 in totaal heeft verzameld. Omdat je dan alsnog verloren hebt kelder je gelijk 130 punten naar beneden. Als je dan een keer wint heb je er maar 30 punten bij ofzo. Jeeeezzz... al die moeite voor ehh... weinig

Ook irritant als dat veel mensen iedere keer Funky Stadium willen doen. Ik snap niet wat er zo leuk is aan die arena. De kans dat je elkaar tegenkomt is minimaal omdat ie zo groot is.

Hoewel ik stiekem toch al best vaak Battle heb gedaan Ik kreeg dry mini bones erbij omdat ik mario kart 900 keer had gedaan
Time's fun when you're having flies.
pi_61231236
Ik vind battle stom. Gewoon lekker racen!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61231253
Oh, ik vind battle trouwens stom omdat ik er geen zak van kan
  Donald Duck held vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:25:10 #192
46149 __Saviour__
pi_61231392
meer oefenen dan. Als je met z'n drieën of vieren lekker zit te battlen (offline multiplayer), is dat echt dikke fun.
wel double dash of 64 dan he, de wii versie zuigt op dat punt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61231449
Ach, ik kan het niet, dus vind ik het niet leuk en omdat ik het niet leuk vind speel ik het niet, waardoor ik het niet kan. Misschien ontdek ik het ooit nog eens en komt het goed met me
pi_61236834
Het kutte is dat ALS je het wel kan... je meestal alsnog punten verliest doordat je medespelers zuigen

*Heb al heeeel wat frustraties weggevloekt met dit spel... Maar ik blijf t spelen!
Time's fun when you're having flies.
pi_62038072
*kick* & tvp

Leuk spel .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62039428
Zeker een leuk spel, toevallig van de week weer eens opgepikt en ben nu bezig om alle levels op minimaal 1 ster te halen qua ranking. Als ik dat gedaan heb alles maar eens op 3 sterren halen en daarna maar eens kijken naar de extra shit in Mario Kart
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:41:40 #197
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_62041029
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe duur is zo'n ding eigelijk, weet iemand dat?
Koop em gewoon hier, ben je met een tientje klaar.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5926

of deze

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13972

Hijs fake, maar werkt prima.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62159595
even een tvp (op pagina 8 )
Maar als ik tijd heb ook mario kart halen. is t echt de moeite waard zo'n stuur ervoor te kopen?
pi_62159703
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Rekkof het volgende:
Maar als ik tijd heb ook mario kart halen. is t echt de moeite waard zo'n stuur ervoor te kopen?
Dat zit erbij. Ik vind het zeker een toevoeging.

pi_62165798
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Rekkof het volgende:
Zoals hierboven, er zit er eentje bij. Persoonlijk vind ik de gamecube controller of wiimote+nunchuck fijner werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')