Heb al bij mn zusje online gespeeld, is echt lachen. Battlen is echt gaaf. Als iedereen up-to-speed is, zouden we een FOKcompetitie moeten houden..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Online is dat spel echt briljant, echt oneindig veel beter dan tegen de cpu racen.
jammer is het wel als je met prutsers in een groep gegooid wordt, die eikels kiezen vaak voor pure geluksbanen zoals luigi circuit.
Wat is jouw favoriete baan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dan weer wel het 'mooie'. Je hebt van die typische banen (die ik overigens haat), waar skills helemaal niks betekenen, het gaat dan alleen om de items die je krijgt. Op zulke banen heeft iedereen een kans.
Ja, dat wilde ik nog zeggen, de Rainbow Road is echt een skills baan. Wil die ook nog wel es doen met een paddo'tje op (haha).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Qua racing skills vind ik Rainbow Road erg gaaf, als je die eenmaal goed kunt is het echt heerlijk. Vooral als je racet met Rosalina+Luma. Super cute! Ook vind ik Maple Treeway en Koopa Cave erg leuk.
Koop em gewoon hier, ben je met een tientje klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n ding eigelijk, weet iemand dat?
Dat zit erbij. Ik vind het zeker een toevoeging.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Rekkof het volgende:
even een tvp (op pagina 8)
Maar als ik tijd heb ook mario kart halen. is t echt de moeite waard zo'n stuur ervoor te kopen?
Zoals hierboven, er zit er eentje bij. Persoonlijk vind ik de gamecube controller of wiimote+nunchuck fijner werken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Rekkof het volgende:
even een tvp (op pagina 8)
Maar als ik tijd heb ook mario kart halen. is t echt de moeite waard zo'n stuur ervoor te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |