Als iemand voor mij de quickquote heeft kan ik weer terug naar foksilverquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik light overigens, iig geen bagger. Geen zin om een betatester te zijn
Ik gebruik geen quickquotequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als iemand voor mij de quickquote heeft kan ik weer terug naar foksilver
ik ben betatester voor text_only.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:05 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik light overigens, iig geen bagger. Geen zin om een betatester te zijn [afbeelding]
had het gezien ja, bij deze ben ik het daar nog steeds mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 200809:10 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat spruitjes ranzig zijn
je hebt al bier, hebberdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gevonden
* indahnesia.com drinkt snel het bakkie van Intrepidity leeg
Maar goed dat ik er zout in gedaan had danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gevonden
* indahnesia.com drinkt snel het bakkie van Intrepidity leeg
Rot, daar is geen support voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben betatester voor text_only.
Dat ligt er aan, in bagger soms weer niet, als Danny weer in productie aan het hobbieen is. En text only betekent geen PI's. PI is me heilig.quote:
PI's!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, in bagger soms weer niet, als Danny weer in productie aan het hobbieen is. En text only betekent geen PI's. PI is me heilig.
nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'kraantje' als in biertap? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |