quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
Ja, ik zie dat zeker ook als een hele plausibele verklaring hoor, maar ik wilde het jullie toch niet onthoudenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:06 schreef p_iglet het volgende:
beefcake kan het niet zo zijn dat ze je inderdaad bang hebben lopen maken?
ik vind het van hun zelf een beetje stom dat ze persoonlijke codes dan niet digitaal linken aan de naam, of maar voor eenmalig gebruik uitgeven.
Doet esprit etc ook...
Ach we zien het wel...
Dat dacht ik dus ook, want als je een beetje slim bent als bedrijf beveilig je die codes dan wel, zoals p_iglet aangeeft. Doen (bijv) bol.com en wehkamp ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:09 schreef LadyS het volgende:
En ik dacht eigenlijk ook (naïef misschien) dat het algemene codes waren. Soms zie je dat wel eens in tjdschriften ofzo. "voer die-en-die-code in en krijg korting"
Dat is helemaal stom danquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd.Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt. Het zal me benieuwen wat er nu op de acceptgiro zal staan.
Dat zou dan helemaal wat zijn, als zij ze handmatig voor je invoeren en daarna gaan zeggen dat het fraude isquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Webkim het volgende:
Ik had ook gefraudeerd.Heb ze speciaal nog gemaild, omdat ik de kortingscode vergeten was in te vullen en ze hebben die zelf alsnog voor me verwerkt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef beefcake het volgende:
Ik had net H&M aan de lijn, omdat ik wat bij mijn bestelling wilde doen en toen vroeg die vrouw hoe ik aan die codes (die van 2x 5 en 2x 10 euro) kwam, want dat zijn codes die op naam gegeven worden en zijn dus geen algemene codes! Als je ze toch gebruikt wordt dat gezien als fraude en zullen er sancties volgen. Ze heeft bij mij de kortingen weg gehaald, zodat ik niet in die molen van fraude controle zou komen. H&M weet namelijk dat die codes op internet staan en gaan dus iedereen die de codes gebruikt heeft als fraudeur te boek stellen.
Ik denk ik laat het even weten...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Noli. het volgende:
Het is oppassen bij H&M..
Als je te vaak achter elkaar (ook verschillende) kortingscode's invoert dan merkt het systeem dat (ongeldige rabat combinatie) en kun je op een lijst komen die je in de gaten houdt en je zelfs kan blokkeren.![]()
(aldus een mederwerker van de klantenservice vanmiddag toen bij mij de boel dus vast liep. Geen idee wat er precies van waar is. Er werden bij mij vanmiddag trouwens kortingscode's in de lijst gevonden die ik zelf niet eens ingevoerd had!)
Dank je welquote:Op maandag 16 juni 2008 11:55 schreef Nijna het volgende:
Sonnetje, ik heb 1 shirtje van lief in maat 68, wat best een maat groter had gemogen (shirtje met ondeugend erop en korte mouwen, bij aanbiedingen) (en dat is dan vooral de lengte), terwijl ik een ander shirtje heb wat prima past in maat 68...
Ze draagt ook maat 68 normaal gesproken.
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten
hier ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:35 schreef zout-droppie het volgende:
Hier alles van H&M gewoon binnen gekregen en de kortingen zijn gewoon verwerkt.
Hadden ze jou ook maar zo'n naam-gekoppelde code moeten sturen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
hier ooken mocht ik op een of andere zwarte lijst komen, wat ik betwijfel, dan zijn ze een hele goed klant kwijt
Ik nietquote:
krijg je die korting dat nu niet meer?>quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef Koosje het volgende:
Had ik nu maar níet gemaild waar de bestelling bleef die ik begin juni plaatste maar pas eind juni geleverd kon worden terwijl er gewoon 'op voorraad' bij de artikelen stond![]()
Dáááág 30 euri!
Dat is inderdaad wel een goed ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Stiemie het volgende:
Geen idee ik kwam 'm net toevallig tegen. Je kan altijd even bellen naar de Bijenkorf voordat je gaat?![]()
Hihih dankje dat je de prijs er nog even bij hebt gezet, had het anders misschien over het hoofd gezienquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Bij vancranenbroek gisteren deze tent gehaald, kost maar 9.95 euro.
[ afbeelding ]
hahaha, niet op gelet, vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:41 schreef lxa het volgende:
[..]
Hihih dankje dat je de prijs er nog even bij hebt gezet, had het anders misschien over het hoofd gezien![]()
Geldt trouwens alleen voor het kinderassortimentquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:58 schreef Llewella het volgende:
H&M:
Er is weer een kortingscode in omloop voor 10% korting, geen idee of dit alleen op het forum gepost mag worden na alle commotie van vorige keer met zgn fraudeGeld tot 25/8
Mij mij staat er: op het gehele assortiment + kinder-, en babyassortimentquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Geldt trouwens alleen voor het kinderassortiment
Staat er bij mij, heb ik gewoon toegemaild gekregenquote:Als je vóór 25-08-2008 bestelt, krijg je bovendien 10% korting op het hele kinderassortiment. Vul kortingscode 8143 in als je uit de catalogus of via de Shop Online bestelt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:32 schreef Koningin het volgende:
Gisteravond bij de Prenatal geweest met hun 20% korting.
Na alle kortingsbonnen en korting moesten we nog ¤ 2,90 betalenen het was eerst iets van ¤ 130,-
Het parkeren was bijna duurder.
Ze hebben nog drie dagen lang aanbiedingen.
die actie is van Little People zelf en niet van Bart Smit. Geldt dus ook als je ergens anders 3 LP dingen haaltquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Stiemie het volgende:
Kortingsbon voor Little People bij Bart Smit 3 voor de prijs van 2
quote:Feest bij Rainbowbabies!!
Ja het is echt waar,
we bestaan 5 jaar!
Een leuke actie hoort daarbij.
Want wij maken graag iedereen blij.
3 shirtjes of rompertjes met opdruk halen en maar 2 betalen.
quote:
Oeh, klinkt leuk! Heb je toevallig ergens een plaatje/plaatjes met welke afbeeldingen erop staan?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Action verkopen ze aardewerken servies 'Circus' met tekeningen van Fiep Westendorp. Heb in elk geval mokjes en bordjes gezien, maar volgens mij was er nog meer.
Zo das nog es leuk inkopen doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Vanaf morgen in de aanbieding bij het kruidvat. Zwitsal billendoekjes, 12 x 72 stuks in een voordeeldoos voor 18.99 ipv 35.99
doe dr je voordeel mee
Minder leuk als je je bedenkt dat Zwitsal niet proefdiervrij isquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Minder leuk als je je bedenkt dat Zwitsal niet proefdiervrij is![]()
* snoopy ziet het ineens voor zichquote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef p_iglet het volgende:
als je googled op proefdiervrij dan vind je dat mensen op vegatopia (groot vegetariers forum) zwitsal gebeld hebben en dat die zelf geen dierproeven doen en op dit moment hun leveranciers van grondstoffen ook niet, ze kunnen dat laatste alleen niet onbeperkt garanderen, vandaar dat ze niet in die lijst staan....
overigens kun je blijkbaar ook geen pampers meer kopen, want die schijnen ook op dieren getest te zijn ofzo.
Nou ja, je ziet toch wel eens op tv baby chimps met een luier om. Zijn ze gewoon aan het testen dusquote:
Die heb ik al wel eens gehad, maar beviel me minderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:11 schreef Stiemie het volgende:
Troel in plaats van de sudocreme kan je weleda baby gebruiken. Die is wel dierproefvrij. Hier bevalt ie erg goed(Linde kan niet tegen sudocreme)
Dat neemt toch niet weg dat je wel je best kan doen dat soort producten zoveel mogelijk te vermijden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
pfff. Paracetamol is ook getest op dieren. Chemokuren zijn ook getest op dieren. Ik hoor niemand klagen over dierproeven op het moment dat ze hoofdpijn hebben en een paracetamol achterover drukken.
Mwah, je kan het nog wel in je achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
pfff. Paracetamol is ook getest op dieren. Chemokuren zijn ook getest op dieren. Ik hoor niemand klagen over dierproeven op het moment dat ze hoofdpijn hebben en een paracetamol achterover drukken.
ik denk dat ik hier de fout in ging...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:38 schreef moussy het volgende:
Een veganist zal niet op nikes van leer lopen, een vegetariër misschien wel.
Ik zal er straks 1 op het oog van de kat leggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Maar de vraag blijft, worden nikes getest op dieren?
Dit vind ik een hele mooie stelling waar ik me volledig bij aansluit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Vivi het volgende:
Het gaat erom dat je, als het kán, de meest verantwoorde keuze maakt zonder je in allerlei bochten te hoeven wringen als het een keer anders loopt.
Dat wat zij zegt jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Vivi het volgende:
Mwoh, ik vind het niet hypocriet eiks. Ik eet zelf zoveel mogelijk biologisch maar als het even niet kan dan eet ik idd ook gewoon niet biologisch zonder er van wakker te liggen. Het gaat erom dat je, als het kán, de meest verantwoorde keuze maakt zonder je in allerlei bochten te hoeven wringen als het een keer anders loopt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zal er straks 1 op het oog van de kat leggen.
Zwitsal doekjes, duh!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar wat is er nu in de aanbieding dan?![]()
Sudocreme bestaat voor een groot deel uit zinkzalf, dus zinkzalf is een alternatief. Weleda calendula babybillen balsem is ook een alternatief, ook al bevalt 'ie jou dus niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:16 schreef Troel het volgende:
Ik zie dat sudocreme ook niet dierproefvrij is (maar zolang daar geen alternatief voor is: sorry diertjes!)
babychimpansees en lab-ratsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar wat is er nu in de aanbieding dan?![]()
ja, voor chemokuren zijn idd ook alternatieven te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja, Jomanda tochquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, voor chemokuren zijn idd ook alternatieven te vinden![]()
En een rubber hamer ipv paracetamol bij je kleintjequote:
jij bent zeker ook geabonneerd op de nieuwsbrief?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Vanaf zaterdag 25 april heeft Aldi een aanbieding voor campingbedjes (in 2 kleuren) en buggy's (blauw met winney the pooh ofzo)
[ afbeelding ]
Hier
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
jij bent zeker ook geabonneerd op de nieuwsbrief?
nu je het zegtquote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef Troel het volgende:
Het zal ongetwijfeld een fout zijn dat 2 reuzenpakken pampers 18.99 kosten bij de Kruidvat, maar het staat wel zo in het foldertje (ik zit nu toe zoeken waar ik de onder voorbehoud van druk- en zetfouten zie staan)
Het staat overigens op de eerste pagina, dus ik denk dat er in de Kruidvat zelf een ander prijsje bijstaatquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
nu je het zegt![]()
de 1 moet vast een 2 zijn.. maar het staat er idd wel..
Maar hebben die niet altijd een aanbieding? Of vergis ik me nu met iets andersquote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef ik80 het volgende:
babboe bakfiets in de aanbieding op hun eigen site, scheelt 500 euro!
Hee, dat wilde ik vandaag postenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:18 schreef DJMO het volgende:
http://www.c1000.nl/aanbiedingen
25% korting op alle soorten luiers en luierbroekjes van de c1000
Kan al heel snel, al moet je wel oppassen dat ze niet headfirst er ingaan natuurlijk. Maar da's met een bak water ook. Nou, vanaf een jaar of twee is dit wel leuk hoor, varen, en de sluis leeg pompen en lekker kladderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 05:38 schreef Troel het volgende:
Vanaf welke leeftijd is zoiets eigenlijk geschikt? (En werkt een bak met water niet net zo goed?)
quote:Zwitsal lotiondoekjes 6-pak*
Regular 6x72 stuks
of Sensitive 6x63 stuks
per 6-pak 17.49-21.54 9.49
*OP=OP
quote:Twee halen, één betalen: Friso maaltijden en fruithapjes
alle varianten
bijvoorbeeld Friso 2 Zomerfruit
met zuivel 200 gram, 2 stuks
1.78 0.89
quote:2e halve prijs Etos luiers
alle varianten*
bijvoorbeeld Junior luiers
40 stuks, 2 pakken
16.38 12.28
*m.u.v. Mini en luierbroekjes
Oh wat leuk!! En niet duur!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef Macka66 het volgende:
Bij de Zeeman hebben ze nu keukenspeelgoed, waaronder boodschappenmandjes volgepakt met plastic groenten, fruit, broodjes, worstje (en kippenpoten). Vier verschillende sets a ¤1,49 per stuk. Ook erg leuk om winkeltje mee te spelen.
En een braadpan met spatels en spiegelei voor ¤0,99.
Deze week bij de Etos.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef het-is-mij het volgende:
Bij het kruidvat pampers 2+1 gratis
2 halen 1 betalen van alle zwitsal productenquote:
En bij de c1000, 3 pakken voor 20euro.quote:
Vorige week is ie ook geweest bij de PLUS winkels en een collega van mij zei dat het ook bij de Jan Linders was.quote:Op maandag 7 september 2009 08:43 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
En bij de c1000, 3 pakken voor 20euro.
Als ik dat van vriendinnen hoor is deze aanbieidng niet zo heel vaak?
Maar nu al een paar weken achter elkaar bij vershcillende winkels
handige site m.b.t. luieraanbiedingen en luierdoekjesaanbiedingen
De actie is nu weer bij de Etos...quote:Op maandag 7 september 2009 10:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vorige week is ie ook geweest bij de PLUS winkels en een collega van mij zei dat het ook bij de Jan Linders was.
Ik heb al bijna 3 keer gebruik gemaakt van de actie.
Mijn kitten was bij de geboorte 4140 gram en heel erg spekkig die kleinste hebben we direct over geslagen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:28 schreef DuchessX het volgende:
Mbt die luier-actie... tot hoe lang doe je ongeveer met de kleinste maat pampers? Evi is nu 3,5 week, weegt 3800 gram. Ik heb echt geen flauw idee wanneer we een grotere maat 'moeten' gaan gebruiken? Ik bedoel hoeveel maanden of kg is een baby dan?
Ze zijn altijd wel ergens in de aanbiedingquote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef DuchessX het volgende:
Zo hee die pampers blijven maar in de aanbieding!
Die heb ik geprobeerd bij de Prenatal en het leek me zo'n gedoe voor 1 luiertje: drukken, draaien, knippen ofzo. Is een pedaalemmertje niet veel handiger? Of is de lucht echt niet te harden?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij de Kruidvat hebben ze nu ook de Sangenic luieremmers voor 14,99![]()
Ik vind gewone emmers zo vies!!! Nee, dat nooit weer!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd bij de Prenatal en het leek me zo'n gedoe voor 1 luiertje: drukken, draaien, knippen ofzo. Is een pedaalemmertje niet veel handiger? Of is de lucht echt niet te harden?
oh echt! Doe jezelf dat plezier! die kleine borstvoedings- of flessepoepjes gaan op zich nog wel, maar zodra er vast voedsel ingaatquote:Op woensdag 23 september 2009 10:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd bij de Prenatal en het leek me zo'n gedoe voor 1 luiertje: drukken, draaien, knippen ofzo. Is een pedaalemmertje niet veel handiger? Of is de lucht echt niet te harden?
Ervaringen met een luieremmerquote:Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
(en ja je kunt echt vies zijn van je eigen kind! Maar er is een topic over luieremmers e.d. dus...)
Het is nu al de tweede keer dat me dit gebeurtquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:35 schreef tichi het volgende:
Kreeg net een mailtje van H&M met een kortingscode voor 10%.
Bestel uiterlijk 28/9/2009 en vermeld bij je bestelling kortingscode 8630, dan krijg je 10% korting* op je gehele bestelling.
* Deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen uit de catalogus of via de Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen, en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden. Kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
Zet m in vraag en aanbod...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:41 schreef _Nathalie_ het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is...![]()
Marco en ik hebben 4 vrijkaartjes voor Duinrell,deze zijn echter alleen geldig op zondag 04-10-09.
We zijn zelf helaas door omstandigheden verhinderd,en hopen iemand anders hier blij mee te kunnen maken.
Degene die het eerst komt ......
We hoeven er niets voor te hebben,iemand er blij mee maken is al voldoendequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zet m in vraag en aanbod...
Wat wil je ervoor hebben?
En ze zijn wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:41 schreef _Nathalie_ het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is...![]()
Marco en ik hebben 4 vrijkaartjes voor Duinrell,deze zijn echter alleen geldig op zondag 04-10-09.
We zijn zelf helaas door omstandigheden verhinderd,en hopen iemand anders hier blij mee te kunnen maken.
Degene die het eerst komt ......
ik wou dat ik dan kon! Lijkt me hilarisch!! Al die mensen met een toetjesmuts op hun hoofdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef zout-droppie het volgende:
Kinderen t/m 12 jaar gratis naar Emmer dierenpark met Mona en volwassenen met 50% korting.
Het enige wat je hiervoor moet doen is een feestmuts maken van zo'n toetjesbeker.
Geld alleen op zaterdag 10 oktober.
Wij hebben een abonnement.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:54 schreef Lishe het volgende:
[..]
ik wou dat ik dan kon! Lijkt me hilarisch!! Al die mensen met een toetjesmuts op hun hoofd
doe! Doe!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben een abonnement.Zal ik foto's gaan maken?
![]()
na 12.00 uur pas..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef zout-droppie het volgende:
Kinderen t/m 12 jaar gratis naar Emmer dierenpark met Mona en volwassenen met 50% korting.
Het enige wat je hiervoor moet doen is een feestmuts maken van zo'n toetjesbeker.
Leuke actie zeg!!! Degenen die gaan, graag foto's maken en posten!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef zout-droppie het volgende:
Ooowh dat zijn zulke stoere kleertjes, die jumpsuitjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg dit via een vriendin, ik weet niet wat het is, maar wellicht interessant voor dames die in amsterdam e.o. wonen??
[ afbeelding ]
ja die wilde ik ook posten. Was eigenlijk wel benieuwd naar die luiertas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Poppejans het volgende:
Wibra heeft veel babyspul in de nieuwe folder
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Vrijdag stond er al het 1 en ander in de Wibra waar ik was, en daar hadden ze oa zwart met witte stippen, rood met witte stippen. Of er nou nog keuze was uit 2 andere motieven weet ik niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja die wilde ik ook posten. Was eigenlijk wel benieuwd naar die luiertas.
En wat ze met 4 assorti bedoelen. Of er 4 kleuren van zijn, ofdat er 4 dingen bijzitten.
Pssst Huup, Poppejans heeft dit ook al gepost... zie 8 posten boven je...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef huuphuup het volgende:
Voor de geinteresseerden, bij Wibra hebben ze nu heel goedkoop van alles voor baby's. Van pyjama's tot boxkleden en lakensets en badcapes.
Er staat ook een voedingsbh en een leuke luiertas in de folder.
dank uquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef trui het volgende:
bij kleertjes.com nu 20% korting voor vaste klanten op alles (ook op reeds afgeprijsde spullen), kortingscode: VK102009 invullen. (geldig t/m zondag 18/10)
ooooh daar heb ik straal overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pssst Huup, Poppejans heeft dit ook al gepost... zie 8 posten boven je...
Is dat misschien een plaatselijke aktie? Ik heb 2x de folder doorgekeken maar er staan geen Pampers in, of ben ik nou echt zo scheel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Grasjes het volgende:
Alleen as. zaterdag bij Hoogvliet: 4 pakken pampers voor 25 euro. Mooie aanbieding denk ik!
zat de foldertjes door te bladeren
nogmaals bedankt lijnloos!!! ik heb zo;n leuke bestelling gedaan! ben er helemaal blij mee!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lijnloos het volgende:
Had het ook al genoemd in Z&G maar er is weer een outlet sale bij de online lief!-winkel... Vooral winterkleertjes, maar wees wel snel, vorige keer met de zomeroutlet ging het ook heel snel (heb zelf vanmiddag de email-nieuwsbrief gekregen)...
Hij staat op de achterpagina... misschien alleen plaatselijk idd (Nieuw-Vennep, Hoofddorp en Vijfhuizen staan eronder als adressen in de buurt)quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is dat misschien een plaatselijke aktie? Ik heb 2x de folder doorgekeken maar er staan geen Pampers in, of ben ik nou echt zo scheel?
Duurt bij mij ook uren voor een pagina geladen is, om er vervolgens achter te komen dat het artikel uitverkocht isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Stiemie het volgende:
Stomme lief webwinkel. Kom er niet eens in, krijg steeds een foutmelding
Ik wil ook shoppen...
Ooh, gaaf zeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef mikoxx het volgende:
Ik kreeg via mail onderstaande kortingscode, weet niet of het wat is hoor, maar misschien een idee voor Sint?
www.nieuwsgierig-aagje.nl
Ouderwets speelgoed bij Aagje!
Kortingscode RAINBOW
gebruik je onderstaande code erbij dan heb je 40% kortingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef mikoxx het volgende:
Kleertjes.com heeft sale, 30% korting op de wintercollectie.... al vind ik ze dan nog erg prijzig, maar goed, da's persoonlijk he?
Oehhh die is leuk!!!quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de hema :
[ afbeelding ]
voor 15 euro
Ja het is dat Koen er eigenlijk al een beetje te groot voor is, plus hij heeft al een auto en ook de houten auto van Sander, het wordt me anders een beetje te vol.quote:
Ja, en daar ben ik flink ziek van!quote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef E.T. het volgende:
Chuck de pratende truck is ook een stuk goedkoper nu
ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die nieuwsbrief van ToysXL kreegquote:
Leuk zeg! Ik heb hem gelijk besteld (de hobbelpaard die we hebben is nog veel te groot).quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de hema :
[ afbeelding ]
van 49.95 voor 15 euro
KLIK
[edit]linkje erbij gezet
Ook bij de C1000quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
Bij de schlecker deze week, pampers 3 halen = 2 betalen
Ze komen ook allemaal tegelijk met deze aanbieding. Vorige week de appie, de week ervoor de ETOS. En vervolgens weer een paar weken niks.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
Bij de schlecker deze week, pampers 3 halen = 2 betalen
inslaan dusquote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze komen ook allemaal tegelijk met deze aanbieding. Vorige week de appie, de week ervoor de ETOS. En vervolgens weer een paar weken niks.
Crap, daar gaat mijn salaris weerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
sale bij lief!
www.lieflifestyle.nl
(kortingen tot 70%)
heeft al een bestelling gedaan
lol, ik ook! ben nu bezig met mt2, daar staan nu nog 5 pakken van. Heb dan nog 13 pakken mt3, en 2 pakken mt4quote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef het-is-mij het volgende:
ja heb hier maat 2 t/m 4 staanwant het kan ineens heel snel gaan.
Ik wilde het ook al gaan roepenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Wibra heeft weer pyjamaatjes,slofjes,rompertjes,lakentjes enz. in het nieuwe foldertje staan
ze staan niet in de folderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Moonah het volgende:
Bij de HEMA, gympen. Zowel hoog als laag model, 1 euro.
ÉÉN euro.![]()
En ze zijn nog echt leuk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |