Ja, en daar ben ik flink ziek van!quote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef E.T. het volgende:
Chuck de pratende truck is ook een stuk goedkoper nu
ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die nieuwsbrief van ToysXL kreegquote:
Leuk zeg! Ik heb hem gelijk besteld (de hobbelpaard die we hebben is nog veel te groot).quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de hema :
[ afbeelding ]
van 49.95 voor 15 euro
KLIK
[edit]linkje erbij gezet
Ook bij de C1000quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
Bij de schlecker deze week, pampers 3 halen = 2 betalen
Ze komen ook allemaal tegelijk met deze aanbieding. Vorige week de appie, de week ervoor de ETOS. En vervolgens weer een paar weken niks.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
Bij de schlecker deze week, pampers 3 halen = 2 betalen
inslaan dusquote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze komen ook allemaal tegelijk met deze aanbieding. Vorige week de appie, de week ervoor de ETOS. En vervolgens weer een paar weken niks.
Crap, daar gaat mijn salaris weerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
sale bij lief!
www.lieflifestyle.nl
(kortingen tot 70%)
heeft al een bestelling gedaan
lol, ik ook! ben nu bezig met mt2, daar staan nu nog 5 pakken van. Heb dan nog 13 pakken mt3, en 2 pakken mt4quote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef het-is-mij het volgende:
ja heb hier maat 2 t/m 4 staanwant het kan ineens heel snel gaan.
Ik wilde het ook al gaan roepenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Wibra heeft weer pyjamaatjes,slofjes,rompertjes,lakentjes enz. in het nieuwe foldertje staan
ze staan niet in de folderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Moonah het volgende:
Bij de HEMA, gympen. Zowel hoog als laag model, 1 euro.
ÉÉN euro.![]()
En ze zijn nog echt leuk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |