Is dat misschien een plaatselijke aktie? Ik heb 2x de folder doorgekeken maar er staan geen Pampers in, of ben ik nou echt zo scheel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Grasjes het volgende:
Alleen as. zaterdag bij Hoogvliet: 4 pakken pampers voor 25 euro. Mooie aanbieding denk ik!
zat de foldertjes door te bladeren
nogmaals bedankt lijnloos!!! ik heb zo;n leuke bestelling gedaan! ben er helemaal blij mee!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lijnloos het volgende:
Had het ook al genoemd in Z&G maar er is weer een outlet sale bij de online lief!-winkel... Vooral winterkleertjes, maar wees wel snel, vorige keer met de zomeroutlet ging het ook heel snel (heb zelf vanmiddag de email-nieuwsbrief gekregen)...
Hij staat op de achterpagina... misschien alleen plaatselijk idd (Nieuw-Vennep, Hoofddorp en Vijfhuizen staan eronder als adressen in de buurt)quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is dat misschien een plaatselijke aktie? Ik heb 2x de folder doorgekeken maar er staan geen Pampers in, of ben ik nou echt zo scheel?
Duurt bij mij ook uren voor een pagina geladen is, om er vervolgens achter te komen dat het artikel uitverkocht isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Stiemie het volgende:
Stomme lief webwinkel. Kom er niet eens in, krijg steeds een foutmelding
Ik wil ook shoppen...
Ooh, gaaf zeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef mikoxx het volgende:
Ik kreeg via mail onderstaande kortingscode, weet niet of het wat is hoor, maar misschien een idee voor Sint?
www.nieuwsgierig-aagje.nl
Ouderwets speelgoed bij Aagje!
Kortingscode RAINBOW
gebruik je onderstaande code erbij dan heb je 40% kortingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef mikoxx het volgende:
Kleertjes.com heeft sale, 30% korting op de wintercollectie.... al vind ik ze dan nog erg prijzig, maar goed, da's persoonlijk he?
Oehhh die is leuk!!!quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de hema :
[ afbeelding ]
voor 15 euro
Ja het is dat Koen er eigenlijk al een beetje te groot voor is, plus hij heeft al een auto en ook de houten auto van Sander, het wordt me anders een beetje te vol.quote:
Ja, en daar ben ik flink ziek van!quote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef E.T. het volgende:
Chuck de pratende truck is ook een stuk goedkoper nu
ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die nieuwsbrief van ToysXL kreegquote:
Leuk zeg! Ik heb hem gelijk besteld (de hobbelpaard die we hebben is nog veel te groot).quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de hema :
[ afbeelding ]
van 49.95 voor 15 euro
KLIK
[edit]linkje erbij gezet
Ook bij de C1000quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
Bij de schlecker deze week, pampers 3 halen = 2 betalen
Ze komen ook allemaal tegelijk met deze aanbieding. Vorige week de appie, de week ervoor de ETOS. En vervolgens weer een paar weken niks.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
Bij de schlecker deze week, pampers 3 halen = 2 betalen
inslaan dusquote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze komen ook allemaal tegelijk met deze aanbieding. Vorige week de appie, de week ervoor de ETOS. En vervolgens weer een paar weken niks.
Crap, daar gaat mijn salaris weerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
sale bij lief!
www.lieflifestyle.nl
(kortingen tot 70%)
heeft al een bestelling gedaan
lol, ik ook! ben nu bezig met mt2, daar staan nu nog 5 pakken van. Heb dan nog 13 pakken mt3, en 2 pakken mt4quote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef het-is-mij het volgende:
ja heb hier maat 2 t/m 4 staanwant het kan ineens heel snel gaan.
Ik wilde het ook al gaan roepenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Poppejans het volgende:
Wibra heeft weer pyjamaatjes,slofjes,rompertjes,lakentjes enz. in het nieuwe foldertje staan
ze staan niet in de folderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Moonah het volgende:
Bij de HEMA, gympen. Zowel hoog als laag model, 1 euro.
ÉÉN euro.![]()
En ze zijn nog echt leuk ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |