Leuke actie zeg!!! Degenen die gaan, graag foto's maken en posten!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:31 schreef zout-droppie het volgende:
Kinderen t/m 12 jaar gratis naar Emmer dierenpark met Mona en volwassenen met 50% korting.
Het enige wat je hiervoor moet doen is een feestmuts maken van zo'n toetjesbeker.
Geld alleen op zaterdag 10 oktober.
Ooowh dat zijn zulke stoere kleertjes, die jumpsuitjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg dit via een vriendin, ik weet niet wat het is, maar wellicht interessant voor dames die in amsterdam e.o. wonen??
[ afbeelding ]
ja die wilde ik ook posten. Was eigenlijk wel benieuwd naar die luiertas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Poppejans het volgende:
Wibra heeft veel babyspul in de nieuwe folder
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Vrijdag stond er al het 1 en ander in de Wibra waar ik was, en daar hadden ze oa zwart met witte stippen, rood met witte stippen. Of er nou nog keuze was uit 2 andere motieven weet ik niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja die wilde ik ook posten. Was eigenlijk wel benieuwd naar die luiertas.
En wat ze met 4 assorti bedoelen. Of er 4 kleuren van zijn, ofdat er 4 dingen bijzitten.
Pssst Huup, Poppejans heeft dit ook al gepost... zie 8 posten boven je...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef huuphuup het volgende:
Voor de geinteresseerden, bij Wibra hebben ze nu heel goedkoop van alles voor baby's. Van pyjama's tot boxkleden en lakensets en badcapes.
Er staat ook een voedingsbh en een leuke luiertas in de folder.
dank uquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef trui het volgende:
bij kleertjes.com nu 20% korting voor vaste klanten op alles (ook op reeds afgeprijsde spullen), kortingscode: VK102009 invullen. (geldig t/m zondag 18/10)
ooooh daar heb ik straal overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pssst Huup, Poppejans heeft dit ook al gepost... zie 8 posten boven je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |