Is dat misschien een plaatselijke aktie? Ik heb 2x de folder doorgekeken maar er staan geen Pampers in, of ben ik nou echt zo scheel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Grasjes het volgende:
Alleen as. zaterdag bij Hoogvliet: 4 pakken pampers voor 25 euro. Mooie aanbieding denk ik!
zat de foldertjes door te bladeren
nogmaals bedankt lijnloos!!! ik heb zo;n leuke bestelling gedaan! ben er helemaal blij mee!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lijnloos het volgende:
Had het ook al genoemd in Z&G maar er is weer een outlet sale bij de online lief!-winkel... Vooral winterkleertjes, maar wees wel snel, vorige keer met de zomeroutlet ging het ook heel snel (heb zelf vanmiddag de email-nieuwsbrief gekregen)...
Hij staat op de achterpagina... misschien alleen plaatselijk idd (Nieuw-Vennep, Hoofddorp en Vijfhuizen staan eronder als adressen in de buurt)quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is dat misschien een plaatselijke aktie? Ik heb 2x de folder doorgekeken maar er staan geen Pampers in, of ben ik nou echt zo scheel?
Duurt bij mij ook uren voor een pagina geladen is, om er vervolgens achter te komen dat het artikel uitverkocht isquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Stiemie het volgende:
Stomme lief webwinkel. Kom er niet eens in, krijg steeds een foutmelding
Ik wil ook shoppen...
Ooh, gaaf zeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef mikoxx het volgende:
Ik kreeg via mail onderstaande kortingscode, weet niet of het wat is hoor, maar misschien een idee voor Sint?
www.nieuwsgierig-aagje.nl
Ouderwets speelgoed bij Aagje!
Kortingscode RAINBOW
gebruik je onderstaande code erbij dan heb je 40% kortingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef mikoxx het volgende:
Kleertjes.com heeft sale, 30% korting op de wintercollectie.... al vind ik ze dan nog erg prijzig, maar goed, da's persoonlijk he?
Oehhh die is leuk!!!quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de hema :
[ afbeelding ]
voor 15 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |