Die heb ik al wel eens gehad, maar beviel me minderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:11 schreef Stiemie het volgende:
Troel in plaats van de sudocreme kan je weleda baby gebruiken. Die is wel dierproefvrij. Hier bevalt ie erg goed(Linde kan niet tegen sudocreme)
Dat neemt toch niet weg dat je wel je best kan doen dat soort producten zoveel mogelijk te vermijden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
pfff. Paracetamol is ook getest op dieren. Chemokuren zijn ook getest op dieren. Ik hoor niemand klagen over dierproeven op het moment dat ze hoofdpijn hebben en een paracetamol achterover drukken.
Mwah, je kan het nog wel in je achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
pfff. Paracetamol is ook getest op dieren. Chemokuren zijn ook getest op dieren. Ik hoor niemand klagen over dierproeven op het moment dat ze hoofdpijn hebben en een paracetamol achterover drukken.
ik denk dat ik hier de fout in ging...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:38 schreef moussy het volgende:
Een veganist zal niet op nikes van leer lopen, een vegetariër misschien wel.
Ik zal er straks 1 op het oog van de kat leggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Maar de vraag blijft, worden nikes getest op dieren?
Dit vind ik een hele mooie stelling waar ik me volledig bij aansluit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Vivi het volgende:
Het gaat erom dat je, als het kán, de meest verantwoorde keuze maakt zonder je in allerlei bochten te hoeven wringen als het een keer anders loopt.
Dat wat zij zegt jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef Vivi het volgende:
Mwoh, ik vind het niet hypocriet eiks. Ik eet zelf zoveel mogelijk biologisch maar als het even niet kan dan eet ik idd ook gewoon niet biologisch zonder er van wakker te liggen. Het gaat erom dat je, als het kán, de meest verantwoorde keuze maakt zonder je in allerlei bochten te hoeven wringen als het een keer anders loopt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zal er straks 1 op het oog van de kat leggen.
Zwitsal doekjes, duh!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar wat is er nu in de aanbieding dan?![]()
Sudocreme bestaat voor een groot deel uit zinkzalf, dus zinkzalf is een alternatief. Weleda calendula babybillen balsem is ook een alternatief, ook al bevalt 'ie jou dus niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:16 schreef Troel het volgende:
Ik zie dat sudocreme ook niet dierproefvrij is (maar zolang daar geen alternatief voor is: sorry diertjes!)
babychimpansees en lab-ratsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar wat is er nu in de aanbieding dan?![]()
ja, voor chemokuren zijn idd ook alternatieven te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja, Jomanda tochquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, voor chemokuren zijn idd ook alternatieven te vinden![]()
En een rubber hamer ipv paracetamol bij je kleintjequote:
jij bent zeker ook geabonneerd op de nieuwsbrief?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Vanaf zaterdag 25 april heeft Aldi een aanbieding voor campingbedjes (in 2 kleuren) en buggy's (blauw met winney the pooh ofzo)
[ afbeelding ]
Hier
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
jij bent zeker ook geabonneerd op de nieuwsbrief?
nu je het zegtquote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef Troel het volgende:
Het zal ongetwijfeld een fout zijn dat 2 reuzenpakken pampers 18.99 kosten bij de Kruidvat, maar het staat wel zo in het foldertje (ik zit nu toe zoeken waar ik de onder voorbehoud van druk- en zetfouten zie staan)
Het staat overigens op de eerste pagina, dus ik denk dat er in de Kruidvat zelf een ander prijsje bijstaatquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
nu je het zegt![]()
de 1 moet vast een 2 zijn.. maar het staat er idd wel..
Maar hebben die niet altijd een aanbieding? Of vergis ik me nu met iets andersquote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef ik80 het volgende:
babboe bakfiets in de aanbieding op hun eigen site, scheelt 500 euro!
Hee, dat wilde ik vandaag postenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:18 schreef DJMO het volgende:
http://www.c1000.nl/aanbiedingen
25% korting op alle soorten luiers en luierbroekjes van de c1000
Kan al heel snel, al moet je wel oppassen dat ze niet headfirst er ingaan natuurlijk. Maar da's met een bak water ook. Nou, vanaf een jaar of twee is dit wel leuk hoor, varen, en de sluis leeg pompen en lekker kladderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 05:38 schreef Troel het volgende:
Vanaf welke leeftijd is zoiets eigenlijk geschikt? (En werkt een bak met water niet net zo goed?)
quote:Zwitsal lotiondoekjes 6-pak*
Regular 6x72 stuks
of Sensitive 6x63 stuks
per 6-pak 17.49-21.54 9.49
*OP=OP
quote:Twee halen, één betalen: Friso maaltijden en fruithapjes
alle varianten
bijvoorbeeld Friso 2 Zomerfruit
met zuivel 200 gram, 2 stuks
1.78 0.89
quote:2e halve prijs Etos luiers
alle varianten*
bijvoorbeeld Junior luiers
40 stuks, 2 pakken
16.38 12.28
*m.u.v. Mini en luierbroekjes
Oh wat leuk!! En niet duur!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef Macka66 het volgende:
Bij de Zeeman hebben ze nu keukenspeelgoed, waaronder boodschappenmandjes volgepakt met plastic groenten, fruit, broodjes, worstje (en kippenpoten). Vier verschillende sets a ¤1,49 per stuk. Ook erg leuk om winkeltje mee te spelen.
En een braadpan met spatels en spiegelei voor ¤0,99.
Deze week bij de Etos.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef het-is-mij het volgende:
Bij het kruidvat pampers 2+1 gratis
2 halen 1 betalen van alle zwitsal productenquote:
En bij de c1000, 3 pakken voor 20euro.quote:
Vorige week is ie ook geweest bij de PLUS winkels en een collega van mij zei dat het ook bij de Jan Linders was.quote:Op maandag 7 september 2009 08:43 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
En bij de c1000, 3 pakken voor 20euro.
Als ik dat van vriendinnen hoor is deze aanbieidng niet zo heel vaak?
Maar nu al een paar weken achter elkaar bij vershcillende winkels
handige site m.b.t. luieraanbiedingen en luierdoekjesaanbiedingen
De actie is nu weer bij de Etos...quote:Op maandag 7 september 2009 10:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vorige week is ie ook geweest bij de PLUS winkels en een collega van mij zei dat het ook bij de Jan Linders was.
Ik heb al bijna 3 keer gebruik gemaakt van de actie.
Mijn kitten was bij de geboorte 4140 gram en heel erg spekkig die kleinste hebben we direct over geslagen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:28 schreef DuchessX het volgende:
Mbt die luier-actie... tot hoe lang doe je ongeveer met de kleinste maat pampers? Evi is nu 3,5 week, weegt 3800 gram. Ik heb echt geen flauw idee wanneer we een grotere maat 'moeten' gaan gebruiken? Ik bedoel hoeveel maanden of kg is een baby dan?
Ze zijn altijd wel ergens in de aanbiedingquote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef DuchessX het volgende:
Zo hee die pampers blijven maar in de aanbieding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |