neutraalquote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Cahir het volgende:
Oja, als ik nog mocht stemmen. Ik kies pro Ang3l-kant.
quote:
En jij bent het opper hoofd relnicht?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is ook zo. We hebben een meeting op woensdag maar jij bent buitengesloten
Niet aan onder 18quote:
Humz, ik had een betere tt in gedachten...quote:
Paul lijkt eerder op de jonge PJ, gezien het leeftijdsverschil.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:29 schreef Cahir het volgende:
Je lijkt de nieuwe paul wel.
Zelf Paul komt nu intelligenter over dan jou.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Paul lijkt eerder op de jonge PJ, gezien het leeftijdsverschil.
Ik ken geen van beiden en zo te zien aan zijn stats is het niet mijn typ (beiden niet overigens) Maar ik beoordeel liever mensen naar karakterquote:Op maandag 16 juni 2008 01:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
Paul mag wel lekker zijn.
Maar ang3l is slimmer en wijzer.
Er zijn eenvoudigere manieren om het met iemand aan te pappen dan internet stalking.quote:
Bespeur ik hier........angst?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ga geen link posten zolang die nazi hier rond hangt, straks herkent hij me op straat ofzo.
Ben je 29quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Paul lijkt eerder op de jonge PJ, gezien het leeftijdsverschil.
Stalking? Aan pappen?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn eenvoudigere manieren om het met iemand aan te pappen dan internet stalking.
Peergroup-ingroup-outgroup- group of focus ed.quote:
Dan jij, schat.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef Cahir het volgende:
Zelf Paul komt nu intelligenter over dan jou.
Bespeur ik hier emo gedrag?quote:
Nope.quote:
ik denk bottom anders was ie bij zijn wijfie geblevenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zou Wouter Bos top of bottom zijn?.
Die is hartstikke bottom.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zou Wouter Bos top of bottom zijn?.
Hoewassie hoewassie? Annalies heeft hem al gezien, maar wilt niet vertellen hoe hij ging...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroeg
ouder dan ik?quote:
Altijd sam, dat moet jij toch weten. Ik pak zo weer de scheermesjes erbij, dat lucht altijd zo opquote:
Dat dacht ik al, maar wel eigennaardig dat jij dat weet....quote:
Correctie een neppequote:
dan mij, niet dan ikquote:
Da's toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
Maar ik zou soms wel eens een echte homo willen zijn
27 (toch, of was het nou 28?)quote:
Ik denk top hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik denk bottom anders was ie bij zijn wijfie gebleven.
En ik ben geen homo...quote:
Uhmz... Volgens mij moet ik dan nog wel wat dingen veranderenquote:
Een half uurtje Reguliers en je weet meer dan ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef hierissieweer het volgende:
Dat dacht ik al, maar wel eigennaardig dat jij dat weet....
quote:
Ooit zij iemand een heel mooi citaat over zelfspot, iets van dat als je zelfspot beheerst dat je dan je ware ik kent. jammer dat ik hem niet meer goed weet..quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Altijd sam, dat moet jij toch weten. Ik pak zo weer de scheermesjes erbij, dat lucht altijd zo op.
Pssst... keffiye kopen?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
Uhmz... Volgens mij moet ik dan nog wel wat dingen veranderen
Over merken gesproken, een vriend van moi heeft laatst chanel jasje gekocht. Hij draagt zelfs af en toe bont.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:41 schreef Cahir het volgende:
* Cahir doet een baksteen in zijn prada handtasje
*grin*
Ik ben nooit verder gekomen als 2x de plaatselijke (dat altijd stampvol hetro's zat) gaykroeg en 3x entre nous. Dus tja, misschien moet ik dan wel een keer naar de reguliersdwarstraat, maar durf dat echt niet. Schijt al in mijn broek als ik er aan denkquote:Op maandag 16 juni 2008 01:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een half uurtje Reguliers en je weet meer dan ik.
Wat??quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Altijd sam, dat moet jij toch weten. Ik pak zo weer de scheermesjes erbij, dat lucht altijd zo op.
Nu ben je zogenaamd mannelijk jochiequote:Op maandag 16 juni 2008 01:44 schreef Paul89 het volgende:
Heren en vooral dames,
ik zoek mijn bed op, moet er morgen al om 7:00 uit. Aju!
Waar zijn de dames?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:44 schreef Paul89 het volgende:
Heren en vooral dames,
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:44 schreef Paul89 het volgende:
Heren en vooral dames,
Homo?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Over merken gesproken, een vriend van moi heeft laatst chanel jasje gekocht. Hij draagt zelfs af en toe bont.
Sam, niet pesten, doen ik ook niet bij jou!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nu ben je zogenaamd mannelijk jochie.
quote:
Die het ik al, maar deze is mooier, wat moet die kosten?quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen als 2x de plaatselijke (dat altijd stampvol hetro's zat) gaykroeg en 3x entre nous. Dus tja, misschien moet ik dan wel een keer naar de reguliersdwarstraat, maar durf dat echt niet. Schijt al in mijn broek als ik er aan denk
Model en ja homoquote:
Ik ben niet eens in een bitchig mood, geloof me het kan veel ergerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sam, niet pesten, doen ik ook niet bij jou!
Vertel mij wat.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:47 schreef Cahir het volgende:
Palenstijnen sjaal?
Die zijn fucking stoer
niet bij dikke mensen
Waarom staat hij mij niet stoer?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:47 schreef Cahir het volgende:
Die zijn fucking stoer
niet bij dikke mensen
Uhmz, geen zin om hier uit te leggen. Als je het echt wilt weten Pm maarquote:
Been there, done thatquote:
omdat?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom staat hij mij niet stoer?
Vacuvin. Kun je nog vacuum trekken ook.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in een bitchig mood, geloof me het kan veel erger.
Die sjaal is bedoeld voor:quote:
quote:
Hoelang duurde het voordat je het restaurant werd uitgekicktquote:Op maandag 16 juni 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk toch? (kijk wel vreemd...)
Ik ga binnenkort trouwens weer aan de lenzen (krijg het geld terug van mijn auto dus...)
Tatu?quote:
zo moeilijk ben je niet te doorgronden, het vastklampen aan een image idee, je eigen identiteit ontlenen aan iets. Je weet gewoon niet wie je echt bent en dat geeft niks je bent nog jong hoort erbij.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:54 schreef Zakje het volgende:
Ik haat het dat sommige mensen gewoonweg te dom zijn om je te begrijpen, maar dit om de één of andere reden niet kunnen accepteren. Dan krijg je dus dat dat domme persoon gaat proberen om je in een simpel hokje wat voor hem wel te begrijpen is te stoppen, om vervolgens te denken dat je een open boek bent.Het zou nog wel grappig kunnen zijn, als het mij niet persoonlijk aan zou gaan
.
Hokjesgeest is de mens eigen. Helaas is dat soms vervelend als je in een hokje gestopt wordt waar je niet in wilt en dat er allerlij vooroordelen op je gegooid worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:54 schreef Zakje het volgende:
Ik haat het dat sommige mensen gewoonweg te dom zijn om je te begrijpen, maar dit om de één of andere reden niet kunnen accepteren. Dan krijg je dus dat dat domme persoon gaat proberen om je in een simpel hokje wat voor hem wel te begrijpen is te stoppen, om vervolgens te denken dat je een open boek bent.Het zou nog wel grappig kunnen zijn, als het mij niet persoonlijk aan zou gaan
.
Ik heb het verhaal wel eens verteld: Maar dit is in Parijs (terwijl ik constant aan de schijt was) Dus ik was eerst naar de wc en Annalies en Linda waren al wat aan het drinken, ik had veel tijd nodig. Ik had net 1 sec daarvoor die sjaal gekocht en kwam daar (ubergay) meer naar binnen. Hadden A&L verteld dat ik een terrorist was en dat ik een bom aan het leggen was toen ik boven op de wc zat... Grappigquote:Op maandag 16 juni 2008 01:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat je het restaurant werd uitgekickt?
Ik ben biquote:
Jij bent een x-file Mulder en Scully zullen binnenkort bij je langskomenquote:
Bi's zijn onvertrouwbaar.quote:
Neequote:
Geweldige serie, Millennium vond ik beter.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij bent een x-file Mulder en Scully zullen binnenkort bij je langskomen
Vertel mij wat. Ellende! Gelukkig zit het nu in Almere for the time being...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bi's zijn onvertrouwbaar.
Je kan er nooit een relatie mee beginnen zonder dat hij naar het andere geslacht begint te verlangen.
Geef het op Sam.......werkelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 01:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
zo moeilijk ben je niet te doorgronden, het vastklampen aan een image idee, je eigen identiteit ontlenen aan iets. Je weet gewoon niet wie je echt bent en dat geeft niks je bent nog jong hoort erbij.
Millenium was in het begin te pruimen, maar het werd steeds slechter en slechter... Sorrie. X-files is toffer, binnenkort de nieuwe film he!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geweldige serie, Millennium vond ik beter.
[ [url= afbeelding]http://millennium-thisiswhoweare.net/cmeacg/img/additional_ads/buss1.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Oh wacht ik weet het, ben bi/homo schierig.
Ik ga trusten is al een latertje en ik moet al om 6.30 op.
Hou toch op man.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:03 schreef Cahir het volgende:
Je kan er nooit een relatie mee beginnen zonder dat hij naar het andere geslacht begint te verlangen.
Daar begin ik ook niet meer aan, heb zoveel bi´s gedate. Trouwens de meesten zijn nu gewoon homoquote:Op maandag 16 juni 2008 02:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
M'n vriendin gaat psychologie doen op Universitair niveauquote:Op maandag 16 juni 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geef het op Sam.......werkelijk, besef toch eens dat jij veel te simpel bent om mij een complete en vooral correcte psychische analyse te kunnen geven , tenzij je psychologie gestudeerd hebt ( en dan geen HBO'tje) natuurlijk.
Op ons werk hebben wij een orthopedagoog/(gs)psycholoog en die is zo geweldig goed, en kan dingen ook zo heerlijk simpel en begrijpelijk vertalen. Een hele fijne man die zijn werk goed verstaat. Helaas heeft hij een duits accent.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geef het op Sam.......werkelijk, besef toch eens dat jij veel te simpel bent om mij een complete en vooral correcte psychische analyse te kunnen geven , tenzij je psychologie gestudeerd hebt ( en dan geen HBO'tje) natuurlijk.
Aan mijn school maatschappelijk werkster had ik echt koeienpoep.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op ons werk hebben wij een orthopedagoog/(gs)psycholoog en die is zo geweldig goed, en kan dingen ook zo heerlijk simpel en begrijpelijk vertalen. Een hele fijne man die zijn werk goed verstaat. Helaas heeft hij een duits accent.
Ik zou het niet weten. Maar ik vind vrouwen zo af en toe ook wel leuk, heb alleen liever het mannelijke lichaam. Ik word daar ook geiler van.quote:
Dat ze het gaat doen, wilt niet zeggen dat ze nu al helemaal into-the-shit is hè? Overigens zegt die uni-psycholoog van mijn werk dat ik een goed psychologisch inzicht heb. Mag ik nu ook diagnosticeren?quote:Op maandag 16 juni 2008 02:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
M'n vriendin gaat psychologie doen op Universitair niveauEn ze vind dat ik altijd gelijk heb.
Wanner wil je op consult?
Ik sluit me hierbij volledig aan. Maar toch bestempel ik mezelf niet als bi.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik vind vrouwen zo af en toe ook wel leuk, heb alleen liever het mannelijke lichaam. Ik word daar ook geiler van.
Ik vind vrouwen ook leuk en 1x op een vrouw verlieft geweest. Maar ik zie mijzelf niet in een relatie zijn met een vrouw en ook niet de daad doen met een vrouw. Ik ben echt homo!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik vind vrouwen zo af en toe ook wel leuk, heb alleen liever het mannelijke lichaam. Ik word daar ook geiler van.
Nee. Ik heb de exclusieve rechten opgekochtquote:Op maandag 16 juni 2008 02:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat ze het gaat doen, wilt niet zeggen dat ze nu al helemaal into-the-shit is hè? Overigens zegt die uni-psycholoog van mijn werk dat ik een goed psychologisch inzicht heb. Mag ik nu ook diagnosticeren?
Ik ook niet. Maar ik kan het wel begrijpen, en als ik een relatie heb met iemand, verlang ik niet naar het andere geslacht.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:14 schreef Cahir het volgende:
Ik sluit me hierbij volledig aan. Maar toch bestempel ik mezelf niet als bi.
okquote:Op maandag 16 juni 2008 02:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de exclusieve rechten opgekocht
Ik verlang nooit naar een vagina.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kan het wel begrijpen, en als ik een relatie heb met iemand, verlang ik niet naar het andere geslacht.
Daar heb ik dus geen last van.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:14 schreef Cahir het volgende:
Ik zou em niet eens rechtop kunnen krijgen bij een vrouw.
Denk ik? Ik weet het wel zeker! Geef mij maar een lekkere kerel!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik verlang nooit naar een vagina.
Maar als ik een relatie zou aangaan met een vrouw die ik leuk vind zou ik wel naar het mannelijke lichaam/geslacht verlangen denk ik.
Omdat je homo bent. Maar een bi'tje voelt zich waarschijnlijk prima.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:17 schreef Cahir het volgende:
Maar als ik een relatie zou aangaan met een vrouw die ik leuk vind zou ik wel naar het mannelijke lichaam/geslacht verlangen denk ik.
Nee, want ik heb liever een jongen. Nu dan. Een paar jaar geleden was het precies andersom, en tien jaar terug was het weer zoals het nu is.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:19 schreef Cahir het volgende:
Als je een stijve ken krijgen bij een vrouw en zodanig dat je haar kan bevredigen zou ik wel de bi kant opgaan.
Dus over 10 jaar wil je weer aan de vrouw... Lekker dan? Jij bent geen relatie materiaal wat dat betreft...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, want ik heb liever een jongen. Nu dan. Een paar jaar geleden was het precies andersom, en tien jaar terug was het weer zoals het nu is.
Ik ben soms simplistisch, geef toe. Ach zakje bij jou hield ik me nog in nu niet meer, bijdezen mijn volledige analyse.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Eigenlijk bevestigd ie gewoon mijn post ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus over 10 jaar wil je weer aan de vrouw... Lekker dan? Jij bent geen relatie materiaal wat dat betreft...
Jammer nu wordt het zeker niks tussen onsquote:Op maandag 16 juni 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, want ik heb liever een jongen. Nu dan. Een paar jaar geleden was het precies andersom, en tien jaar terug was het weer zoals het nu is.
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben soms simplistisch, geef toe. Ach zakje bij jou hield ik me nog in nu niet meer, bijdezen mijn volledige analyse.
Een verwarde jonge man met een lichtelijk identiteitscrisis die zijn eigen ware ik met alle macht probeert te verschuilen en te vertroebelen. Al het uiterlijk vertoon en gedrag, niets meer dan een schreeuw naar aandacht. Met zucht kijkend naar zijn opgebouwd ´image´ afvragend ben ik goed genoeg normaal.
Ik zal maar niet beginnen over een lachend verwijzing naar HBO´ers.
Waar zeg ik dat? Ik weet echt niet hoe het er over tien jaar bijstaat... bovendien heb ik nog nooit een relatie afgebroken om deze reden. Bovendien klikt het wel met vrouwen, maar niet op relatiediepte.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
Dus over 10 jaar wil je weer aan de vrouw... Lekker dan? Jij bent geen relatie materiaal wat dat betreft...
--> Nextquote:Op maandag 16 juni 2008 02:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jammer nu wordt het zeker niks tussen ons.
Je wilt hem voor jezelfquote:
eindhovenquote:
Waar woon jij?quote:
Nop, niet mijn typ. Hij heeft geen borsthaar (althans dat beeld ik mijn in)quote:
Kliko bij je om de hoekquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:28 schreef hierissieweer het volgende:
Nop, niet mijn typ. Hij heeft geen borsthaar (althans dat beeld ik mijn in)
Eerst hierissieweer en nu Cahir, je werkt ook iedereen af hequote:
Jazeker. Ben een eersteklas slet! Nu jij nog.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:30 schreef samjustme het volgende:
Eerst hierissieweer en nu Cahir, je werkt ook iedereen af he.
Begrijp ik ook waarom die zo stinkt.quote:
Nee, het was toch die een met die goatse...quote:
Bedenk ik mij zo... Tja weet ik niet eigenlijk...quote:
Nuno is tot nu toe eersteklas slet van topicquote:Op maandag 16 juni 2008 02:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jazeker. Ben een eersteklas slet! Nu jij nog.
Ik word door niemand afgewerkt en al zou het zo zijn dan vertel ik het niet!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst hierissieweer en nu Cahir, je werkt ook iedereen af he.
Bedankt hoor zo slecht was ik toch niet snikquote:Op maandag 16 juni 2008 02:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik word door niemand afgewerkt en al zou het zo zijn dan vertel ik het niet!
Op de maagdelingen in dit topic na, durf ik te zeggen dat ik denk wel de meest eerzaamste ben...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nuno is tot nu toe eersteklas slet van topic. ik ben
. Ik doe niet met iedereen
.
Nee dat is ook wel weer zo, je was best teder, had ik niet verwacht!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bedankt hoor zo slecht was ik toch niet snik.
Ik moet wel vandoor om te pitten.
Om te timmeren?quote:Op maandag 16 juni 2008 02:41 schreef hierissieweer het volgende:
Wat zou een timmerman ongeveer kosten per uur?
Ik wil een bank laten maken (als het huisje doorgaat ed) Ik heb het helemaal in mijn hoofd maar ik kan dat nooit zelf maken en weet niet hoe ik het moet construeren. Nou ja ik heb wel een idee over hoe ik het kan doen, maar dat is niet helemaal mooi en komt er waarschijnlijk niet uit te zien...quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 16 juni 2008 02:52 schreef PJORourke het volgende:
Betaal je daar niet gewoon een vaste prijs voor?
Dat ligt eraan hoe je em wilt gaan betalenquote:Op maandag 16 juni 2008 02:41 schreef hierissieweer het volgende:
Wat zou een timmerman ongeveer kosten per uur?
Eej een echte chesterfield bankquote:Op maandag 16 juni 2008 02:57 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)86URMQ%253D%26fs%3D1
Dit noemt met mooi...
quote:
In euro'squote:Op maandag 16 juni 2008 02:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je em wilt gaan betalen
Kijk die zittingen kun je nieuwe in gooien/naaien. Maar vraag mij af of de rest van het leer nog bij te poetsen/verven is of dat het gewoon echt door gesleten is...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eej een echte chesterfield bank
Qua model wel erg mooi en zit best lekker!
Alleen is deze wel extreem versleten... je zou em bijna opnieuw moeten laten stofferen
Dies homo en laat zich naaienquote:Op maandag 16 juni 2008 03:06 schreef wonderer het volgende:
Wat was dat nieuws over Wouter Bos eigenlijk?
:pquote:Op maandag 16 juni 2008 03:19 schreef wonderer het volgende:
Oh.
Met vrouw en kinderen zou ik hem toch eerder bi noemen... Maar goedBen benieuwd hoeveel mensen nu gaan roepen "ah, vandaar dat de PvdA zuigt"...
Succes, dan geef ik je dit nummer nog voordat ik echt ga slapen:quote:
Het was 1 grote modeshow en GSM-rclame.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef hierissieweer het volgende:
deze stond er nog:
[..]
Hoewassie hoewassie? Annalies heeft hem al gezien, maar wilt niet vertellen hoe hij ging...
Ja je denkt toch niet dat ze die in de Movies maken hequote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Martini's? Cosmo's, schat, cosmo's!
Zeg!quote:
hoe dacht je dan dat ik eruit zag?quote:Nooit geweten dat jij er zo uitzag...
Ja een beetje een raar inelkaarverwrongen ingedeukterig hoofdje heeft ie wel he?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:53 schreef Cairon het volgende:
Heeft de zanger van Kane het syndroom van down toevallig? Hij heeft wel een beetje een hoofd dat zegt dat er iets mis met hem is...
Aww, rachelquote:
Uhmquote:Op maandag 16 juni 2008 10:29 schreef DennisMoore het volgende:
Leuk truitje wel. H&M?
Ik zie vooral een heel dik politiek statementquote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef wonderer het volgende:
Degenen die geinteresseerd zijn in foto's van de Boston Pride, kunnen hier klikken.
dat vind ik meer met deze versie:quote:Op maandag 16 juni 2008 04:56 schreef wonderer het volgende:
Ja, die had ik gezien en ik vind het echt drie keer niks. Haar passie is wel mooi maar ze verkracht het nummer
nou het klopte wel ongeveer met het beeld dat ik had, maar heb nu het kunnen visualiseren.quote:
heeft hij ook raar afstaande wijs/middelvinger en groteteen/naastliggende teen en een enorme toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:53 schreef Cairon het volgende:
Heeft de zanger van Kane het syndroom van down toevallig? Hij heeft wel een beetje een hoofd dat zegt dat er iets mis met hem is...
't Is niet alleen maar klimmen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt ook gewoon een fiets nemen die heel zwaar trapt toch?
Naja het lijkt me erg prettig om te weten dat er 7927 mint blaadjes gebruikt zijn voor die fles shampoo...`quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.originalsource.co.uk/
Fijn spul, maar ik kan 't niet meer vinden in de winkel.
Die dikke pens was mij niet opgevallenquote:Op maandag 16 juni 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Zeg!Dat is toch geen verkapte "Angel had 'r zaterdag ook in om in paars met wit en het zag er belachelijk uit bij z'n dikke pens" mag ik hopen?!
Oh, is het een verkapte Fok! meet dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moeten er zaterdag op MegaPann toch volop spijkers met koppen geslagen kunnen worden
Weer iemand die op me lijkt...quote:Op maandag 16 juni 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:Er zit een danser in de top20 van So you think you can dance USA 4 die op MisterO lijkt (of andersom).
Niet dat ik weet, maar kans op het zien van andere Fokkers die in H posten is natuurlijk wel levensgrootquote:
Vind me maar, kben in Tivoli met wat luiquote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar kans op het zien van andere Fokkers die in H posten is natuurlijk wel levensgroot
Ik ben in de Winkel van Sinkelquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vind me maar, kben in Tivoli met wat lui
Kon je geen kaarten meer krijgen voor Tivoli?quote:
ik vrees dat we de rollen moeten omdraaien en dat jij mij zal moeten aanspraken. Ik vrees dat ik je anders straal voorbij zou lopenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vind me maar, kben in Tivoli met wat lui
20 graden gemiddeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn normale temperaturen voor juni?
ik mag toch wel hopen dat hij een live verbod om te scratchen in zijn contact opgedrongen heeft gekregenquote:
Ja waar is onze Meteoroloog als je hem nodig hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn normale temperaturen voor juni?
Ik heb een beetje hetzelfde hoor.. Of ik herken een gezicht en weet niet meer wie het is, dat kan ook nogquote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vrees dat we de rollen moeten omdraaien en dat jij mij zal moeten aanspraken. Ik vrees dat ik je anders straal voorbij zou lopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat kan dan pas na 0.30 uur of zo want ik start in Winkel van Sinkel
ik ben heel slecht in het herkennen van mensen/gezichten. Lijkt soms arrogantie maar dat is het dus echt niet. En aangezien ik "gezegend" ben met een markant hoofd is de herkanbaarheid van anderen juist veel gemakkelijker![]()
Ik ben benieuwd op wie ik moet lijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:Er zit een danser in de top20 van So you think you can dance USA 4 die op MisterO lijkt (of andersom).
zul je zien dat ik pas weer met je aan de praat kom naderhand op oudegracht als jij weer in dat kippenhok Chueca gaat afteren zoal in oktoberquote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde hoor.. Of ik herken een gezicht en weet niet meer wie het is, dat kan ook nogen daarna wordt diegene kwaad, omdattie denkt dat ik hem/haar ontloop of niet wil aanspreken...
Ik begin in Tivoli, maar zal op een gegeven moment ook richting WvS gaan of richting de afterparty in de andere locatiewe zien wel
Dit keer ga ik niet naar de Chueca, er wordt een heuse afterparty georganiseerd op de 3e locatiequote:Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zul je zien dat ik pas weer met je aan de praat kom naderhand op oudegracht als jij weer in dat kippenhok Chueca gaat afteren zoal in oktober
Ik wil niet naar Tivoliquote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kon je geen kaarten meer krijgen voor Tivoli?
Mij ook nog nietquote:Op maandag 16 juni 2008 12:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die dikke pens was mij niet opgevallen![]()
Whaha. Nahjaa zeg. Zelfs in ;'t zwembad met een sjaaltje om?quote:Nee, het slaat op een vriend van mij die niet zonder sjaaltje de deur uit gaat, "want dat staat zo kaal".
Wel als je daardoor recht op z'n hoofdhuid kijkt.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met een flinke klodder gel.
Anders wordt het daar niet bruin in de zon.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Wel als je daardoor recht op z'n hoofdhuid kijkt.
ik weet niet hoe je er uit ziet...quote:
You'd be suprisedquote:Op maandag 16 juni 2008 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je er uit ziet....
maar ik neem aan dat je geen breakdancing negerd bent.
Hant er vanaf of je bier drinktquote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Mij ook nog nietKan zomaar gebeuren natuurlijk
![]()
![]()
Ik heb niks gezegd...quote:Toch wel erg dat als ik met die 2 op stap ga dat er altijd wel iets wordt gezegd over onze matching hairdo's![]()
Moet ik eens vragen... maar wel een keer in een overvol Lempke dat het hem zichtbaar te heet werdquote:Whaha. Nahjaa zeg. Zelfs in ;'t zwembad met een sjaaltje om?
je lijkt mij welquote:Op maandag 16 juni 2008 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
You'd be suprised![]()
Heb wel een kleurtje, maar dat heb ik niet altijd
Zag je dat niet dan? Het was Sprite, Spa blauw of martini en bier. En die laatste was steeds voor mijquote:
Ook alleen maar omdat ik langer ben, en 10 jaar ouder.quote:[..]
Ik heb niks gezegd...Maar het was wel een coherent groepje, al torende jij boven de rest uit
[..]
Whaha, nou moet zeggen dat maus en ik het ook warm hadden met die sjaal hoor!quote:Moet ik eens vragen... maar wel een keer in een overvol Lempke dat het hem zichtbaar te heet werden natuurlijk niet afdoen he
al doende leert menquote:Op maandag 16 juni 2008 13:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit keer ga ik niet naar de Chueca, er wordt een heuse afterparty georganiseerd op de 3e locatie![]()
Maar het kan ook zijn dat ik allang weg, heb dit keer gelukkig wél een slaapplek
Denk het ook, ik begin al om 2 uur 's middags... eerst trein richting A'dam, daar uit eten, dan richting Utrecht voetbal kijken eerst helft in een cafe, tweede helft in de Tivoliquote:Op maandag 16 juni 2008 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al doende leert men
maar ja de vorige keer was er van te voren ook geen voetbalwedstrijd, dus die after kon voor veel mensen wel eens een slijtageslag worden
doe jij eens een beetje minder onnozelquote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Cairon het volgende:
wat is er Zaterdag dat ik voor Heleen van Rooijen moet gaan spelen?
(What the fuck does that even mean!?)
Raak je jezelf aan op je slechte plek terwijl je naar mijn foto kijkt?quote:nou het klopte wel ongeveer met het beeld dat ik had, maar heb nu het kunnen visualiseren.
Gematigde drinkers... bij mij begint (en eindigt) het vaak met shots of zoquote:Op maandag 16 juni 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Zag je dat niet dan? Het was Sprite, Spa blauw of martini en bier. En die laatste was steeds voor mij
Wie mooi wil zijn...quote:Whaha, nou moet zeggen dat maus en ik het ook warm hadden met die sjaal hoor!
Je bent de nieuwe Jomanda?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:58 schreef Cairon het volgende:
terug gelezen...
nee ik ga niet naar MegaPann, maar ik kan je nu ook al wel vertellen wat er gaat gebeuren, geef mij een lijstje met namen van fokkers die gaan en ik zal je vertellen wat de toekomst voor ze in petto heeft.
ja: zijn hoofd dat ritmisch tegen de muur bonkt van ongenoegenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Raak je jezelf aan op je slechte plek terwijl je naar mijn foto kijkt?
Nou komaar op.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:04 schreef Cairon het volgende:
Jomanda is een amateur vergeleken met mij!
Oh Jerruh, jij malle oude beer, ik weet dat het aanzien van mijn foto vreemde gevoelens in je losmaakt, hoe je hypofyse overuren maakt en je met je harde pielemans speelt. Je verlangt me, je wil me, je smacht naar me.quote:a: zijn hoofd dat ritmisch tegen de muur bonkt van ongenoegen .
Waarom wel?quote:wrom ga je niet pannen?
als ik kon en ging, ging ik es meequote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh Jerruh, jij malle oude beer, ik weet dat het aanzien van mijn foto vreemde gevoelens in je losmaakt, hoe je hypofyse overuren maakt en je met je harde pielemans speelt. Je verlangt me, je wil me, je smacht naar me.
[..]
Waarom wel?
Ik heb geen zin om te gaan, niemand om mee te nemen, ik heb geen kaartje, geen vervoer, geen plek om te crashen naderhand... dus ik laat het aan me voorbijgaan tenzij iemand me ineens uitnodigd, maar die kans is nihil.
Ha, je verhaal klopt sowieso niet, en meer uitleg geef ik nietquote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Ik zie, ik zie, ik zie!
MisterO als jij naar Pann gaat zul je een paar jongemannen zien tot wie je fysiek aangetrokken voelt, maar het genoegen is niet wederzijds, het blijken oppervlakkige nichten te zijn die voorbij flirten niet veel meer willen of voelen. Je zal je lichtelijk gefrustreerd voelen en gaat het grootste gedeelte van de avond optrekken met de mensen die je al kent.
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Ik zie, ik zie, ik zie!
MisterO als jij naar Pann gaat zul je een paar jongemannen zien tot wie je fysiek aangetrokken voelt, maar het genoegen is niet wederzijds, het blijken oppervlakkige nichten te zijn die voorbij flirten niet veel meer willen of voelen. Je zal je lichtelijk gefrustreerd voelen en gaat het grootste gedeelte van de avond optrekken met de mensen die je al kent.
Je gaat niet van bil.
Jerruh, als je gaat zul je je voornamelijk ophouden met de mensen die je kent, en zul je heel veel mensen gaan negeren, je doet vriendelijk tegen een paar vage kennisen, maar geen nieuw vlees in jouw bed, helaas.
maar is het nog niet uitverkocht dan ?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef Cairon het volgende:
Ik wil ook domme kutnichten van 16 en SamJustMe negeren op Pann...
bij mij klopt het wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, je verhaal klopt sowieso niet, en meer uitleg geef ik niet
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
Ik ga in geen geval naar dat gebeuren, de vorige keer was voldoende om te bepalen dat ik het vreselijk vind.
Vooral de nasleep?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
Ik ga in geen geval naar dat gebeuren, de vorige keer was voldoende om te bepalen dat ik het vreselijk vind.
Mwa....mwa.....ik vond het alleen maar leuk omdat ik heel erg dronken was, de dag erna alleen al was echt genoeg reden om het voortaan te associëren met een gevoel van algehele malaise.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa....mwa.....ik vond het alleen maar leuk omdat ik heel erg dronken was, de dag erna alleen al was echt genoeg reden om het voortaan te associëren met een gevoel van algehele malaise.
Kun jij niet meer communiceren als je dronken bent? Zeker als het op een leeg en stil station is draai ik daar mijn hand niet voor om hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...
Het zou kunnen, ik zal je maar moeten geloven hequote:Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij niet meer communiceren als je dronken bent? Zeker als het op een leeg en stil station is draai ik daar mijn hand niet voor om hoor.
hoe weet jij dat nu weer, er zat toch geen microfoon op die beveiligingscameraquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...
Zoiets voel jequote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nu weer, er zat toch geen microfoon op die beveiligingscamera
"ik was er bij".quote:
Oh dat kan ik ook wel, moet je tegenwoordig wel kunnen, met al dat harde muziek tijdens het uitgaan...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het liplezen machtig was
Ik weet het ook niet..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"ik was er bij".
en ik ben nog steeds benieuwd op wie je zou moeten lijken van die guys van sytycd..
Jerre heeft toch een vriendje? Die mag toch helegaar geen nieuw vlees in bed lokken?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, als je gaat zul je je voornamelijk ophouden met de mensen die je kent, en zul je heel veel mensen gaan negeren, je doet vriendelijk tegen een paar vage kennisen, maar geen nieuw vlees in jouw bed, helaas.
Ik weet z'n naam niet, maar aangezien ik 6 en 7 op de stapel heb om te kijken kan ik 't je misschien vanavond al latenw eten.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"ik was er bij".
en ik ben nog steeds benieuwd op wie je zou moeten lijken van die guys van sytycd..
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.
Je bent niet de enige met deze gevoelens.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt...
@angelquote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op wie ik moet lijken![]()
http://televisionista.blo(...)ce-season-4-top.html
Matt Dorame. Maar op die foto valt het wel meequote:
in een vorige episode van goede tijden cageontijden zat ik toch achter M. an?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerre heeft toch een vriendje? Die mag toch helegaar geen nieuw vlees in bed lokken?
Tsss, leave the nozzie scum!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef Cairon het volgende:
@ Stevepeet... Rik moet naar z'n vriendje toe, omdat die afstudeert op die dag... ik kon hem niet eens verleiden met een heerlijke zelfgemaakte taart!
Ach ja, ik hoor wel meer verhalenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in een vorige episode van goede tijden cageontijden zat ik toch achter M. an?
Ok, hij was ook de enige waar ik iets van mijzelf in zagquote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matt Dorame. Maar op die foto valt het wel mee
gewapend beton zeg ik je, gewapend beton!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoor wel meer verhalen![]()
![]()
We leven allemaal in eeen glazen roze kooi hierzo!
Whahaha, Mika? Hoe komen ze erbij.. op de foto's lijk je er 0% op iig...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewapend beton zeg ik je, gewapend beton!
en schijnbaar zie ik er door de ogen van dronken mensen uit als mica, want dit weekend werd het weer gezegd. Ik snap begot niet waar het vandaan komt... heb niet eens krullen!
ja precies...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, Mika? Hoe komen ze erbij.. op de foto's lijk je er 0% op iig...
Ja dat vraag ik me dan ook erg afquote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, Mika? Hoe komen ze erbij.. op de foto's lijk je er 0% op iig...
Moeten we allemaal van een verschillende zijn dan? En allemaal Camarilla?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Cairon het volgende:
Rik heeft nu helemaal geen keuze meer, hij zal wel Gangrel moeten worden!
Nosferatu is nog te goed voor hem!
ja vooral mitch... DAT kan ik me voorstellen...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dan ook erg afAls ze dat nou van Mitch of Maus zouden zeggen, a la!
Beetje op Pete Wentz..quote:Op maandag 16 juni 2008 15:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies...
ik zou niet eens weten op wie ik zou moeten lijken...
[ afbeelding ]
(ben benieuwd wat jullie er van brouwen... als het maar geen mika is...)
Sinds mijn langere haar en krullen heb ik al 3x Jim gehoord. Van mijn ex, van mijn moeder en een keer op stap.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja vooral mitch... DAT kan ik me voorstellen...
moeten voor jou es een look-a-like bedenken.
The FOB-fagquote:
mischien de papa van Jim.... maar jim zelfquote:Op maandag 16 juni 2008 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds mijn langere haar en krullen heb ik al 3x Jim gehoord. Van mijn ex, van mijn moeder en een keer op stap.En dat zie IK dus weer niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |