nou het klopte wel ongeveer met het beeld dat ik had, maar heb nu het kunnen visualiseren.quote:
heeft hij ook raar afstaande wijs/middelvinger en groteteen/naastliggende teen en een enorme toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:53 schreef Cairon het volgende:
Heeft de zanger van Kane het syndroom van down toevallig? Hij heeft wel een beetje een hoofd dat zegt dat er iets mis met hem is...
't Is niet alleen maar klimmen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt ook gewoon een fiets nemen die heel zwaar trapt toch?
Naja het lijkt me erg prettig om te weten dat er 7927 mint blaadjes gebruikt zijn voor die fles shampoo...`quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.originalsource.co.uk/
Fijn spul, maar ik kan 't niet meer vinden in de winkel.
Die dikke pens was mij niet opgevallenquote:Op maandag 16 juni 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Zeg!Dat is toch geen verkapte "Angel had 'r zaterdag ook in om in paars met wit en het zag er belachelijk uit bij z'n dikke pens" mag ik hopen?!
Oh, is het een verkapte Fok! meet dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moeten er zaterdag op MegaPann toch volop spijkers met koppen geslagen kunnen worden
Weer iemand die op me lijkt...quote:Op maandag 16 juni 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:Er zit een danser in de top20 van So you think you can dance USA 4 die op MisterO lijkt (of andersom).
Niet dat ik weet, maar kans op het zien van andere Fokkers die in H posten is natuurlijk wel levensgrootquote:
Vind me maar, kben in Tivoli met wat luiquote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar kans op het zien van andere Fokkers die in H posten is natuurlijk wel levensgroot
Ik ben in de Winkel van Sinkelquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vind me maar, kben in Tivoli met wat lui
Kon je geen kaarten meer krijgen voor Tivoli?quote:
ik vrees dat we de rollen moeten omdraaien en dat jij mij zal moeten aanspraken. Ik vrees dat ik je anders straal voorbij zou lopenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vind me maar, kben in Tivoli met wat lui
20 graden gemiddeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn normale temperaturen voor juni?
ik mag toch wel hopen dat hij een live verbod om te scratchen in zijn contact opgedrongen heeft gekregenquote:
Ja waar is onze Meteoroloog als je hem nodig hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn normale temperaturen voor juni?
Ik heb een beetje hetzelfde hoor.. Of ik herken een gezicht en weet niet meer wie het is, dat kan ook nogquote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vrees dat we de rollen moeten omdraaien en dat jij mij zal moeten aanspraken. Ik vrees dat ik je anders straal voorbij zou lopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat kan dan pas na 0.30 uur of zo want ik start in Winkel van Sinkel
ik ben heel slecht in het herkennen van mensen/gezichten. Lijkt soms arrogantie maar dat is het dus echt niet. En aangezien ik "gezegend" ben met een markant hoofd is de herkanbaarheid van anderen juist veel gemakkelijker![]()
Ik ben benieuwd op wie ik moet lijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 08:15 schreef Ang3l het volgende:Er zit een danser in de top20 van So you think you can dance USA 4 die op MisterO lijkt (of andersom).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |