Nee dat is ook wel weer zo, je was best teder, had ik niet verwacht!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bedankt hoor zo slecht was ik toch niet snik.
Ik moet wel vandoor om te pitten.
Om te timmeren?quote:Op maandag 16 juni 2008 02:41 schreef hierissieweer het volgende:
Wat zou een timmerman ongeveer kosten per uur?
Ik wil een bank laten maken (als het huisje doorgaat ed) Ik heb het helemaal in mijn hoofd maar ik kan dat nooit zelf maken en weet niet hoe ik het moet construeren. Nou ja ik heb wel een idee over hoe ik het kan doen, maar dat is niet helemaal mooi en komt er waarschijnlijk niet uit te zien...quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 16 juni 2008 02:52 schreef PJORourke het volgende:
Betaal je daar niet gewoon een vaste prijs voor?
Dat ligt eraan hoe je em wilt gaan betalenquote:Op maandag 16 juni 2008 02:41 schreef hierissieweer het volgende:
Wat zou een timmerman ongeveer kosten per uur?
Eej een echte chesterfield bankquote:Op maandag 16 juni 2008 02:57 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)86URMQ%253D%26fs%3D1
Dit noemt met mooi...
quote:
In euro'squote:Op maandag 16 juni 2008 02:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je em wilt gaan betalen
Kijk die zittingen kun je nieuwe in gooien/naaien. Maar vraag mij af of de rest van het leer nog bij te poetsen/verven is of dat het gewoon echt door gesleten is...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eej een echte chesterfield bank
Qua model wel erg mooi en zit best lekker!
Alleen is deze wel extreem versleten... je zou em bijna opnieuw moeten laten stofferen
Dies homo en laat zich naaienquote:Op maandag 16 juni 2008 03:06 schreef wonderer het volgende:
Wat was dat nieuws over Wouter Bos eigenlijk?
:pquote:Op maandag 16 juni 2008 03:19 schreef wonderer het volgende:
Oh.
Met vrouw en kinderen zou ik hem toch eerder bi noemen... Maar goedBen benieuwd hoeveel mensen nu gaan roepen "ah, vandaar dat de PvdA zuigt"...
Succes, dan geef ik je dit nummer nog voordat ik echt ga slapen:quote:
Het was 1 grote modeshow en GSM-rclame.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef hierissieweer het volgende:
deze stond er nog:
[..]
Hoewassie hoewassie? Annalies heeft hem al gezien, maar wilt niet vertellen hoe hij ging...
Ja je denkt toch niet dat ze die in de Movies maken hequote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Martini's? Cosmo's, schat, cosmo's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |