Geef het op Sam.......werkelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 01:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
zo moeilijk ben je niet te doorgronden, het vastklampen aan een image idee, je eigen identiteit ontlenen aan iets. Je weet gewoon niet wie je echt bent en dat geeft niks je bent nog jong hoort erbij.
Millenium was in het begin te pruimen, maar het werd steeds slechter en slechter... Sorrie. X-files is toffer, binnenkort de nieuwe film he!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geweldige serie, Millennium vond ik beter.
[ [url= afbeelding]http://millennium-thisiswhoweare.net/cmeacg/img/additional_ads/buss1.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Oh wacht ik weet het, ben bi/homo schierig.
Ik ga trusten is al een latertje en ik moet al om 6.30 op.
Hou toch op man.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:03 schreef Cahir het volgende:
Bi's zijn onvertrouwbaar.
Je kan er nooit een relatie mee beginnen zonder dat hij naar het andere geslacht begint te verlangen.
Daar begin ik ook niet meer aan, heb zoveel bi´s gedate. Trouwens de meesten zijn nu gewoon homoquote:Op maandag 16 juni 2008 02:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bi's zijn onvertrouwbaar.
Je kan er nooit een relatie mee beginnen zonder dat hij naar het andere geslacht begint te verlangen.
M'n vriendin gaat psychologie doen op Universitair niveauquote:Op maandag 16 juni 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geef het op Sam.......werkelijk, besef toch eens dat jij veel te simpel bent om mij een complete en vooral correcte psychische analyse te kunnen geven , tenzij je psychologie gestudeerd hebt ( en dan geen HBO'tje) natuurlijk.
Op ons werk hebben wij een orthopedagoog/(gs)psycholoog en die is zo geweldig goed, en kan dingen ook zo heerlijk simpel en begrijpelijk vertalen. Een hele fijne man die zijn werk goed verstaat. Helaas heeft hij een duits accent.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geef het op Sam.......werkelijk, besef toch eens dat jij veel te simpel bent om mij een complete en vooral correcte psychische analyse te kunnen geven , tenzij je psychologie gestudeerd hebt ( en dan geen HBO'tje) natuurlijk.
Aan mijn school maatschappelijk werkster had ik echt koeienpoep.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op ons werk hebben wij een orthopedagoog/(gs)psycholoog en die is zo geweldig goed, en kan dingen ook zo heerlijk simpel en begrijpelijk vertalen. Een hele fijne man die zijn werk goed verstaat. Helaas heeft hij een duits accent.
Ik zou het niet weten. Maar ik vind vrouwen zo af en toe ook wel leuk, heb alleen liever het mannelijke lichaam. Ik word daar ook geiler van.quote:
Dat ze het gaat doen, wilt niet zeggen dat ze nu al helemaal into-the-shit is hè? Overigens zegt die uni-psycholoog van mijn werk dat ik een goed psychologisch inzicht heb. Mag ik nu ook diagnosticeren?quote:Op maandag 16 juni 2008 02:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
M'n vriendin gaat psychologie doen op Universitair niveauEn ze vind dat ik altijd gelijk heb.
Wanner wil je op consult?
Ik sluit me hierbij volledig aan. Maar toch bestempel ik mezelf niet als bi.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik vind vrouwen zo af en toe ook wel leuk, heb alleen liever het mannelijke lichaam. Ik word daar ook geiler van.
Ik vind vrouwen ook leuk en 1x op een vrouw verlieft geweest. Maar ik zie mijzelf niet in een relatie zijn met een vrouw en ook niet de daad doen met een vrouw. Ik ben echt homo!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik vind vrouwen zo af en toe ook wel leuk, heb alleen liever het mannelijke lichaam. Ik word daar ook geiler van.
Nee. Ik heb de exclusieve rechten opgekochtquote:Op maandag 16 juni 2008 02:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat ze het gaat doen, wilt niet zeggen dat ze nu al helemaal into-the-shit is hè? Overigens zegt die uni-psycholoog van mijn werk dat ik een goed psychologisch inzicht heb. Mag ik nu ook diagnosticeren?
Ik ook niet. Maar ik kan het wel begrijpen, en als ik een relatie heb met iemand, verlang ik niet naar het andere geslacht.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:14 schreef Cahir het volgende:
Ik sluit me hierbij volledig aan. Maar toch bestempel ik mezelf niet als bi.
okquote:Op maandag 16 juni 2008 02:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de exclusieve rechten opgekocht
Ik verlang nooit naar een vagina.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kan het wel begrijpen, en als ik een relatie heb met iemand, verlang ik niet naar het andere geslacht.
Daar heb ik dus geen last van.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:14 schreef Cahir het volgende:
Ik zou em niet eens rechtop kunnen krijgen bij een vrouw.
Denk ik? Ik weet het wel zeker! Geef mij maar een lekkere kerel!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik verlang nooit naar een vagina.
Maar als ik een relatie zou aangaan met een vrouw die ik leuk vind zou ik wel naar het mannelijke lichaam/geslacht verlangen denk ik.
Omdat je homo bent. Maar een bi'tje voelt zich waarschijnlijk prima.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:17 schreef Cahir het volgende:
Maar als ik een relatie zou aangaan met een vrouw die ik leuk vind zou ik wel naar het mannelijke lichaam/geslacht verlangen denk ik.
Nee, want ik heb liever een jongen. Nu dan. Een paar jaar geleden was het precies andersom, en tien jaar terug was het weer zoals het nu is.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:19 schreef Cahir het volgende:
Als je een stijve ken krijgen bij een vrouw en zodanig dat je haar kan bevredigen zou ik wel de bi kant opgaan.
Dus over 10 jaar wil je weer aan de vrouw... Lekker dan? Jij bent geen relatie materiaal wat dat betreft...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, want ik heb liever een jongen. Nu dan. Een paar jaar geleden was het precies andersom, en tien jaar terug was het weer zoals het nu is.
Ik ben soms simplistisch, geef toe. Ach zakje bij jou hield ik me nog in nu niet meer, bijdezen mijn volledige analyse.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Eigenlijk bevestigd ie gewoon mijn post ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus over 10 jaar wil je weer aan de vrouw... Lekker dan? Jij bent geen relatie materiaal wat dat betreft...
Jammer nu wordt het zeker niks tussen onsquote:Op maandag 16 juni 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, want ik heb liever een jongen. Nu dan. Een paar jaar geleden was het precies andersom, en tien jaar terug was het weer zoals het nu is.
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben soms simplistisch, geef toe. Ach zakje bij jou hield ik me nog in nu niet meer, bijdezen mijn volledige analyse.
Een verwarde jonge man met een lichtelijk identiteitscrisis die zijn eigen ware ik met alle macht probeert te verschuilen en te vertroebelen. Al het uiterlijk vertoon en gedrag, niets meer dan een schreeuw naar aandacht. Met zucht kijkend naar zijn opgebouwd ´image´ afvragend ben ik goed genoeg normaal.
Ik zal maar niet beginnen over een lachend verwijzing naar HBO´ers.
Waar zeg ik dat? Ik weet echt niet hoe het er over tien jaar bijstaat... bovendien heb ik nog nooit een relatie afgebroken om deze reden. Bovendien klikt het wel met vrouwen, maar niet op relatiediepte.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
Dus over 10 jaar wil je weer aan de vrouw... Lekker dan? Jij bent geen relatie materiaal wat dat betreft...
--> Nextquote:Op maandag 16 juni 2008 02:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jammer nu wordt het zeker niks tussen ons.
Je wilt hem voor jezelfquote:
eindhovenquote:
Waar woon jij?quote:
Nop, niet mijn typ. Hij heeft geen borsthaar (althans dat beeld ik mijn in)quote:
Kliko bij je om de hoekquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:28 schreef hierissieweer het volgende:
Nop, niet mijn typ. Hij heeft geen borsthaar (althans dat beeld ik mijn in)
Eerst hierissieweer en nu Cahir, je werkt ook iedereen af hequote:
Jazeker. Ben een eersteklas slet! Nu jij nog.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:30 schreef samjustme het volgende:
Eerst hierissieweer en nu Cahir, je werkt ook iedereen af he.
Begrijp ik ook waarom die zo stinkt.quote:
Nee, het was toch die een met die goatse...quote:
Bedenk ik mij zo... Tja weet ik niet eigenlijk...quote:
Nuno is tot nu toe eersteklas slet van topicquote:Op maandag 16 juni 2008 02:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jazeker. Ben een eersteklas slet! Nu jij nog.
Ik word door niemand afgewerkt en al zou het zo zijn dan vertel ik het niet!quote:Op maandag 16 juni 2008 02:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst hierissieweer en nu Cahir, je werkt ook iedereen af he.
Bedankt hoor zo slecht was ik toch niet snikquote:Op maandag 16 juni 2008 02:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik word door niemand afgewerkt en al zou het zo zijn dan vertel ik het niet!
Op de maagdelingen in dit topic na, durf ik te zeggen dat ik denk wel de meest eerzaamste ben...quote:Op maandag 16 juni 2008 02:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nuno is tot nu toe eersteklas slet van topic. ik ben
. Ik doe niet met iedereen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |