neutraalquote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Cahir het volgende:
Oja, als ik nog mocht stemmen. Ik kies pro Ang3l-kant.
quote:
En jij bent het opper hoofd relnicht?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is ook zo. We hebben een meeting op woensdag maar jij bent buitengesloten
Niet aan onder 18quote:
Humz, ik had een betere tt in gedachten...quote:
Paul lijkt eerder op de jonge PJ, gezien het leeftijdsverschil.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:29 schreef Cahir het volgende:
Je lijkt de nieuwe paul wel.
Zelf Paul komt nu intelligenter over dan jou.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Paul lijkt eerder op de jonge PJ, gezien het leeftijdsverschil.
Ik ken geen van beiden en zo te zien aan zijn stats is het niet mijn typ (beiden niet overigens) Maar ik beoordeel liever mensen naar karakterquote:Op maandag 16 juni 2008 01:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
Paul mag wel lekker zijn.
Maar ang3l is slimmer en wijzer.
Er zijn eenvoudigere manieren om het met iemand aan te pappen dan internet stalking.quote:
Bespeur ik hier........angst?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ga geen link posten zolang die nazi hier rond hangt, straks herkent hij me op straat ofzo.
Ben je 29quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Paul lijkt eerder op de jonge PJ, gezien het leeftijdsverschil.
Stalking? Aan pappen?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn eenvoudigere manieren om het met iemand aan te pappen dan internet stalking.
Peergroup-ingroup-outgroup- group of focus ed.quote:
Dan jij, schat.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:34 schreef Cahir het volgende:
Zelf Paul komt nu intelligenter over dan jou.
Bespeur ik hier emo gedrag?quote:
Nope.quote:
ik denk bottom anders was ie bij zijn wijfie geblevenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zou Wouter Bos top of bottom zijn?.
Die is hartstikke bottom.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zou Wouter Bos top of bottom zijn?.
Hoewassie hoewassie? Annalies heeft hem al gezien, maar wilt niet vertellen hoe hij ging...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroeg
ouder dan ik?quote:
Altijd sam, dat moet jij toch weten. Ik pak zo weer de scheermesjes erbij, dat lucht altijd zo opquote:
Dat dacht ik al, maar wel eigennaardig dat jij dat weet....quote:
Correctie een neppequote:
dan mij, niet dan ikquote:
Da's toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
Maar ik zou soms wel eens een echte homo willen zijn
27 (toch, of was het nou 28?)quote:
Ik denk top hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik denk bottom anders was ie bij zijn wijfie gebleven.
En ik ben geen homo...quote:
Uhmz... Volgens mij moet ik dan nog wel wat dingen veranderenquote:
Een half uurtje Reguliers en je weet meer dan ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef hierissieweer het volgende:
Dat dacht ik al, maar wel eigennaardig dat jij dat weet....
quote:
Ooit zij iemand een heel mooi citaat over zelfspot, iets van dat als je zelfspot beheerst dat je dan je ware ik kent. jammer dat ik hem niet meer goed weet..quote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Altijd sam, dat moet jij toch weten. Ik pak zo weer de scheermesjes erbij, dat lucht altijd zo op.
Pssst... keffiye kopen?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
Uhmz... Volgens mij moet ik dan nog wel wat dingen veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |