Oh Jerruh, jij malle oude beer, ik weet dat het aanzien van mijn foto vreemde gevoelens in je losmaakt, hoe je hypofyse overuren maakt en je met je harde pielemans speelt. Je verlangt me, je wil me, je smacht naar me.quote:a: zijn hoofd dat ritmisch tegen de muur bonkt van ongenoegen .
Waarom wel?quote:wrom ga je niet pannen?
als ik kon en ging, ging ik es meequote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh Jerruh, jij malle oude beer, ik weet dat het aanzien van mijn foto vreemde gevoelens in je losmaakt, hoe je hypofyse overuren maakt en je met je harde pielemans speelt. Je verlangt me, je wil me, je smacht naar me.
[..]
Waarom wel?
Ik heb geen zin om te gaan, niemand om mee te nemen, ik heb geen kaartje, geen vervoer, geen plek om te crashen naderhand... dus ik laat het aan me voorbijgaan tenzij iemand me ineens uitnodigd, maar die kans is nihil.
Ha, je verhaal klopt sowieso niet, en meer uitleg geef ik nietquote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Ik zie, ik zie, ik zie!
MisterO als jij naar Pann gaat zul je een paar jongemannen zien tot wie je fysiek aangetrokken voelt, maar het genoegen is niet wederzijds, het blijken oppervlakkige nichten te zijn die voorbij flirten niet veel meer willen of voelen. Je zal je lichtelijk gefrustreerd voelen en gaat het grootste gedeelte van de avond optrekken met de mensen die je al kent.
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Ik zie, ik zie, ik zie!
MisterO als jij naar Pann gaat zul je een paar jongemannen zien tot wie je fysiek aangetrokken voelt, maar het genoegen is niet wederzijds, het blijken oppervlakkige nichten te zijn die voorbij flirten niet veel meer willen of voelen. Je zal je lichtelijk gefrustreerd voelen en gaat het grootste gedeelte van de avond optrekken met de mensen die je al kent.
Je gaat niet van bil.
Jerruh, als je gaat zul je je voornamelijk ophouden met de mensen die je kent, en zul je heel veel mensen gaan negeren, je doet vriendelijk tegen een paar vage kennisen, maar geen nieuw vlees in jouw bed, helaas.
maar is het nog niet uitverkocht dan ?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef Cairon het volgende:
Ik wil ook domme kutnichten van 16 en SamJustMe negeren op Pann...
bij mij klopt het wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, je verhaal klopt sowieso niet, en meer uitleg geef ik niet
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
Ik ga in geen geval naar dat gebeuren, de vorige keer was voldoende om te bepalen dat ik het vreselijk vind.
Vooral de nasleep?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
Ik ga in geen geval naar dat gebeuren, de vorige keer was voldoende om te bepalen dat ik het vreselijk vind.
Mwa....mwa.....ik vond het alleen maar leuk omdat ik heel erg dronken was, de dag erna alleen al was echt genoeg reden om het voortaan te associëren met een gevoel van algehele malaise.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa....mwa.....ik vond het alleen maar leuk omdat ik heel erg dronken was, de dag erna alleen al was echt genoeg reden om het voortaan te associëren met een gevoel van algehele malaise.
Kun jij niet meer communiceren als je dronken bent? Zeker als het op een leeg en stil station is draai ik daar mijn hand niet voor om hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...
Het zou kunnen, ik zal je maar moeten geloven hequote:Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij niet meer communiceren als je dronken bent? Zeker als het op een leeg en stil station is draai ik daar mijn hand niet voor om hoor.
hoe weet jij dat nu weer, er zat toch geen microfoon op die beveiligingscameraquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...
Zoiets voel jequote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nu weer, er zat toch geen microfoon op die beveiligingscamera
"ik was er bij".quote:
Oh dat kan ik ook wel, moet je tegenwoordig wel kunnen, met al dat harde muziek tijdens het uitgaan...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het liplezen machtig was
Ik weet het ook niet..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"ik was er bij".
en ik ben nog steeds benieuwd op wie je zou moeten lijken van die guys van sytycd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |