Oh Jerruh, jij malle oude beer, ik weet dat het aanzien van mijn foto vreemde gevoelens in je losmaakt, hoe je hypofyse overuren maakt en je met je harde pielemans speelt. Je verlangt me, je wil me, je smacht naar me.quote:a: zijn hoofd dat ritmisch tegen de muur bonkt van ongenoegen .
Waarom wel?quote:wrom ga je niet pannen?
als ik kon en ging, ging ik es meequote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh Jerruh, jij malle oude beer, ik weet dat het aanzien van mijn foto vreemde gevoelens in je losmaakt, hoe je hypofyse overuren maakt en je met je harde pielemans speelt. Je verlangt me, je wil me, je smacht naar me.
[..]
Waarom wel?
Ik heb geen zin om te gaan, niemand om mee te nemen, ik heb geen kaartje, geen vervoer, geen plek om te crashen naderhand... dus ik laat het aan me voorbijgaan tenzij iemand me ineens uitnodigd, maar die kans is nihil.
Ha, je verhaal klopt sowieso niet, en meer uitleg geef ik nietquote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Ik zie, ik zie, ik zie!
MisterO als jij naar Pann gaat zul je een paar jongemannen zien tot wie je fysiek aangetrokken voelt, maar het genoegen is niet wederzijds, het blijken oppervlakkige nichten te zijn die voorbij flirten niet veel meer willen of voelen. Je zal je lichtelijk gefrustreerd voelen en gaat het grootste gedeelte van de avond optrekken met de mensen die je al kent.
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Ik zie, ik zie, ik zie!
MisterO als jij naar Pann gaat zul je een paar jongemannen zien tot wie je fysiek aangetrokken voelt, maar het genoegen is niet wederzijds, het blijken oppervlakkige nichten te zijn die voorbij flirten niet veel meer willen of voelen. Je zal je lichtelijk gefrustreerd voelen en gaat het grootste gedeelte van de avond optrekken met de mensen die je al kent.
Je gaat niet van bil.
Jerruh, als je gaat zul je je voornamelijk ophouden met de mensen die je kent, en zul je heel veel mensen gaan negeren, je doet vriendelijk tegen een paar vage kennisen, maar geen nieuw vlees in jouw bed, helaas.
maar is het nog niet uitverkocht dan ?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef Cairon het volgende:
Ik wil ook domme kutnichten van 16 en SamJustMe negeren op Pann...
bij mij klopt het wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, je verhaal klopt sowieso niet, en meer uitleg geef ik niet
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
Ik ga in geen geval naar dat gebeuren, de vorige keer was voldoende om te bepalen dat ik het vreselijk vind.
Vooral de nasleep?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
Ik ga in geen geval naar dat gebeuren, de vorige keer was voldoende om te bepalen dat ik het vreselijk vind.
Mwa....mwa.....ik vond het alleen maar leuk omdat ik heel erg dronken was, de dag erna alleen al was echt genoeg reden om het voortaan te associëren met een gevoel van algehele malaise.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa....mwa.....ik vond het alleen maar leuk omdat ik heel erg dronken was, de dag erna alleen al was echt genoeg reden om het voortaan te associëren met een gevoel van algehele malaise.
Kun jij niet meer communiceren als je dronken bent? Zeker als het op een leeg en stil station is draai ik daar mijn hand niet voor om hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...
Het zou kunnen, ik zal je maar moeten geloven hequote:Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij niet meer communiceren als je dronken bent? Zeker als het op een leeg en stil station is draai ik daar mijn hand niet voor om hoor.
hoe weet jij dat nu weer, er zat toch geen microfoon op die beveiligingscameraquote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt... ik kan me herinneren dat je na het feest heel helder en normaal en gesprek voerde met iemand...
Zoiets voel jequote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nu weer, er zat toch geen microfoon op die beveiligingscamera
"ik was er bij".quote:
Oh dat kan ik ook wel, moet je tegenwoordig wel kunnen, met al dat harde muziek tijdens het uitgaan...quote:Op maandag 16 juni 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het liplezen machtig was
Ik weet het ook niet..quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"ik was er bij".
en ik ben nog steeds benieuwd op wie je zou moeten lijken van die guys van sytycd..
Jerre heeft toch een vriendje? Die mag toch helegaar geen nieuw vlees in bed lokken?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, als je gaat zul je je voornamelijk ophouden met de mensen die je kent, en zul je heel veel mensen gaan negeren, je doet vriendelijk tegen een paar vage kennisen, maar geen nieuw vlees in jouw bed, helaas.
Ik weet z'n naam niet, maar aangezien ik 6 en 7 op de stapel heb om te kijken kan ik 't je misschien vanavond al latenw eten.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"ik was er bij".
en ik ben nog steeds benieuwd op wie je zou moeten lijken van die guys van sytycd..
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg, je vond het hartstikke leuk. Volgens mij vind je het alleen maar 'vreselijk', omdat anderen je zo hebben bekritiseerd na het feest.
Je bent niet de enige met deze gevoelens.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was je wel zo dronken? ik heb het gevoel dat je dat als excuus gebruikt...
@angelquote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op wie ik moet lijken![]()
http://televisionista.blo(...)ce-season-4-top.html
Matt Dorame. Maar op die foto valt het wel meequote:
in een vorige episode van goede tijden cageontijden zat ik toch achter M. an?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerre heeft toch een vriendje? Die mag toch helegaar geen nieuw vlees in bed lokken?
Tsss, leave the nozzie scum!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef Cairon het volgende:
@ Stevepeet... Rik moet naar z'n vriendje toe, omdat die afstudeert op die dag... ik kon hem niet eens verleiden met een heerlijke zelfgemaakte taart!
Ach ja, ik hoor wel meer verhalenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in een vorige episode van goede tijden cageontijden zat ik toch achter M. an?
Ok, hij was ook de enige waar ik iets van mijzelf in zagquote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matt Dorame. Maar op die foto valt het wel mee
gewapend beton zeg ik je, gewapend beton!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoor wel meer verhalen![]()
![]()
We leven allemaal in eeen glazen roze kooi hierzo!
Whahaha, Mika? Hoe komen ze erbij.. op de foto's lijk je er 0% op iig...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewapend beton zeg ik je, gewapend beton!
en schijnbaar zie ik er door de ogen van dronken mensen uit als mica, want dit weekend werd het weer gezegd. Ik snap begot niet waar het vandaan komt... heb niet eens krullen!
ja precies...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, Mika? Hoe komen ze erbij.. op de foto's lijk je er 0% op iig...
Ja dat vraag ik me dan ook erg afquote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, Mika? Hoe komen ze erbij.. op de foto's lijk je er 0% op iig...
Moeten we allemaal van een verschillende zijn dan? En allemaal Camarilla?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Cairon het volgende:
Rik heeft nu helemaal geen keuze meer, hij zal wel Gangrel moeten worden!
Nosferatu is nog te goed voor hem!
ja vooral mitch... DAT kan ik me voorstellen...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dan ook erg afAls ze dat nou van Mitch of Maus zouden zeggen, a la!
Beetje op Pete Wentz..quote:Op maandag 16 juni 2008 15:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies...
ik zou niet eens weten op wie ik zou moeten lijken...
[ afbeelding ]
(ben benieuwd wat jullie er van brouwen... als het maar geen mika is...)
Sinds mijn langere haar en krullen heb ik al 3x Jim gehoord. Van mijn ex, van mijn moeder en een keer op stap.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja vooral mitch... DAT kan ik me voorstellen...
moeten voor jou es een look-a-like bedenken.
The FOB-fagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |