Check!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zie TT
De eerste toeters hebben geklonken in Arnhem Zuid!
LOL, ik kom uit Hengelo maar woon nu in Enschedequote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo meldt
Je zou maar in Almelo wonen![]()
Daar woont ook maar n soort..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef Fener het volgende:
Kanaleneiland vollllllll
Ja man, gewoon lekker zuipen, heeft mij ook stil gekregen vrijdagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef Oksel het volgende:
Laat ze eens lekker gaan zuipen, kunnen ze ook niet toeteren.
Dit is dan ook Nederland, en GEEN Turkijequote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Niet zo hypocriet, na de overwinningen van Nederland heb ik ook zat toeters gehoord. Of mogen alleen wij het?
Of je hoort ze vanaf Amsterdamsestraatweg.. ze zijn hier ook lekker bezig namelijk!quote:
Komt dat knal vuurwerk bij jou vandaan ?quote:
Ik ga niet in Turkije toeteren als Nederland zou winnenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Niet zo hypocriet, na de overwinningen van Nederland heb ik ook zat toeters gehoord. Of mogen alleen wij het?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
Uberhaupt belachelijk dat in Nederland zoveel mensen feestvieren omdat Turkije heeft gewonnen
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef massin het volgende:
utrecht west zijn ze ook actief:)
niet zeiken mensen...laat ze blij zijn, als nederland de finale wint gaan we ook toeteren ok
turkije gefeliciteerd, ik rij zo ff naar de kanaalstraat...kijken of ik een gratis turkse pizza kan scoren :-p
Oh ja als je naar Nederland verhuisd bent mag je niet meer voor je geboorteland zijn met voetbalquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef SaCn het volgende:
[..]
Dit is dan ook Nederland, en GEEN Turkije
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg afquote:
Pff ja zal wat zijn daarzo in Utrecht, ben ik ff blij dat ik daar niet woon..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg af.
ik wel...dronken hollanders schreeuwend en zingend door de straat..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijd
Nou met het vuurwerk valt het gelukkig nog mee hierquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt dat knal vuurwerk bij jou vandaan ?
Dat getoeter hoor ik hier gelukkig nog niet
Woon een klein stukje ervandaan
ga huilen joh klein kind...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Oksel het volgende:
Ach, Turken zijn meestal nog wel relaxed.
Over paar jaar speelt Marokko mee.. met een eigen team, vanuit Nederland.
Nou bij 'ons' weet je dat je met het getoeter veel mensen in de feeststemming streelt, bij 'hun' weten ze zeker dat ze er mensen mee irriteren. Dat maakt het natuurlijk wel wat provocerend getroll wat ze aan het doen zijn. En dus van een andere orde.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
In Arnhem Noord zijn ze ook helemaal gek. Met vuurwerk, toeters, wapperende vlaggen en de hele reutemeteut...!quote:De eerste toeters hebben geklonken in Arnhem Zuid!
Ik denk dat er een burgeroorlog uitbreektquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Oksel het volgende:
Ben benieuwd hoe het is als NL tegen TUR moet..
Dan krijgen een paar burgemeesters 't benauwdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Oksel het volgende:
Ben benieuwd hoe het is als NL tegen TUR moet..
Heel ondiep leeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Naamah het volgende:
[..]
Of je hoort ze vanaf Amsterdamsestraatweg.. ze zijn hier ook lekker bezig namelijk!
Ben blij dat ik hier wel woonquote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Pff ja zal wat zijn daarzo in Utrecht, ben ik ff blij dat ik daar niet woon..
Hoorde ook maar een paar knallen , net zoals afgelopen Vrijdagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Lauwheid het volgende:
[..]
Nou met het vuurwerk valt het gelukkig nog mee hier
De meesten zijn morgen gewoon vrij hoor....quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Zolang ze om twaalf uur maar stoppen.
Zo Maarssen in, zullen ze blij mee zijn daar.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg af.
Nou ik denk dat 99% van wat nu loopt te toeteren gewoon hier geboren isquote:Op zondag 15 juni 2008 23:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Oh ja als je naar Nederland verhuisd bent mag je niet meer voor je geboorteland zijn met voetbal
Idd, ik hoor mezelf amper meer denken, daarom ben ik maar aan het Fokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef troma78 het volgende:
Al een hele rits lang m'n huis gekomen in Amsterdam.
Ik vind het erg leuk voor ze, maar kan amper meer tv kijken![]()
Dan mag het leger alles wat er Turks uitziet de cel ingooienquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een burgeroorlog uitbreekt
Hier ook Amsterdam, maar ik hoor niks. Heb dan ook een goed geisoleerd huis met dubbel glasquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef troma78 het volgende:
Al een hele rits lang m'n huis gekomen in Amsterdam.
Ik vind het erg leuk voor ze, maar kan amper meer tv kijken![]()
Ja of mensen die morgen om 5uur op moeten staan om te werken..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef Naamah het volgende:
[..]
Idd, ik hoor mezelf amper meer denken, daarom ben ik maar aan het Fokken
Maar kijk.. wij zijn nog wakker enzo.. moet ook steeds aan al m'n buurkindjes denken voor wie het nu echt al midden in de nacht is..
Dus als je toetert voor de Turken ben je anti-Nederland? Gast...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef SaCn het volgende:
[..]
maar laat ze naar Turkije gaan als ze zo anti-Nederland zijn...
Dus als ze blij zijn dat hun vaderland wint, dan zijn ze anti-Nederland?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef SaCn het volgende:
[..]
Dan mag het leger alles wat er Turks uitziet de cel ingooien
Leuk voor de Turken hoorik gun het ze, ik ga er lekker op vakantie en ik vind het vriendelijke mensen, maar laat ze naar Turkije gaan als ze zo anti-Nederland zijn...
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt dat knal vuurwerk bij jou vandaan ?
Dat getoeter hoor ik hier gelukkig nog niet
Woon een klein stukje ervandaan
Dan heb je een pauperbaanquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja of mensen die morgen om 5uur op moeten staan om te werken..
Zie de reactie van Speknek dus.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus als ze blij zijn dat hun vaderland wint, dan zijn ze anti-Nederland?
Jah, da's hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja of mensen die morgen om 5uur op moeten staan om te werken..
Wat maakt dat nou uit man. Omdat ik toevallig binnen deze grenzen ben geboren, mag ik alleen Nederland suporten? Dat doe ik wel hoor, maar doe niet zo bekrompen manquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
Uberhaupt belachelijk dat in Nederland zoveel mensen feestvieren omdat Turkije heeft gewonnen
Ik niet, hoef gelukkig pas 8.30/9.00 te beginnen maar er zijn genoeg mensen die dus wel vroeg op moeten.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
De massa is voorbij, nu komen de paupers die eerst nog de band moesten plakken.
mee eens, ik vind ut wel geinig en als je er last van hebt doe je gewoon je oordoppe in als je die in huis hebtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit man. Omdat ik toevallig binnen deze grenzen ben geboren, mag ik alleen Nederland suporten? Doe niet zo bekrompen man. Schijt aan die grenzen. Niet dat ik Turk ben, maar laat ze lekker.
Hoor jij ook die mensen met trommels?! Omg..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef DistantDreamer het volgende:
Jep, Amsterdamsestraatweg...![]()
volgensmij gaan ze nu richting centrum
hoe is de amsstraatweg nu???quote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hoor jij ook die mensen met trommels?! Omg..
In welke afgelegen grot zat jij toenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijd
Jaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hoor jij ook die mensen met trommels?! Omg..
Ehm.. trommels, auto-toeters, losse feesttoeters, knipperlichten, geschreeuw. En mensen die tegen het verkeer in rijden op eenrichtingswegen wat al een keer of vier bijna misging --> stomstomstom.quote:
Oh nee, grapjequote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef Naamah het volgende:
Hmm.. elke keer denk ik dat het ophoud en dan begint het weer, maar geloof dat het nu echt rustiger wordt! Da's beter dan de vorige keer qua tijd!
Wow!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
toeterende turken @ enschede
Bekijk deze YouTube-video
Aansteller, laat ze blij zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:33 schreef Bianca82 het volgende:
Nou hier gaan ze maar door.... Mozesmina, schei 's uut nou, het is tijd voor appelthee. Nou oke, ze mogen nog heel ffkes, omdat het de laatste keer is dat we dr last van gaan hebben. HOLY SHIT EN ZE MOGEN OOK WEL OPHOUDEN MET DIE STRIJKERS GUDVURDUMME IK LAAT MN DRINKEN BIJNA OVER MN TOETSENBORD FLIKKEREN VAN DE SCHRIK.
Velp EN het Broek dus, haha. Hier op de Johan de Wittlaan zijn ze nog steeds knettermesjokke aan het doen.quote:
Daar komt het (in enige mate) vaak wel op neer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
Dus als ze blij zijn dat hun vaderland wint, dan zijn ze anti-Nederland?
Drie keer raden waar ik woon.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef massin het volgende:
Uitzinnige Turken de straat op in Amsterdam
AMSTERDAM - Vele honderden uitzinnige Turkse Nederlanders zijn zondagavond in Amsterdam de straat op gegaan na het einde van de wedstrijd Turkije-Tsjechi (3-2). Het Mercatorplein vulde zich direct nadat de wedstrijd was afgefloten met toeterende auto's en met vlaggen zwaaiende Turkije-fans.
Om de feestvreugde kracht bij te zetten, werd in de hele wijk De Baarsjes vuurwerk afgestoken. De politie was met veel mankracht aanwezig om te voorkomen dat de festiviteiten uit de hand zouden lopen. Maar de agenten hoefden vooralsnog niet in te grijpen.
(ANP)s
Zie hier: professioneel azijnpisser.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef I_PANDA_I het volgende:
Waar is dan de politie aks je ze nodig hebt,.... ok laat die turken een kwartiertje gek doen. Maar een keer is het afgelopen.
Kunnen ze eens een keer belachelijk veel beukeringen uitdelen voor:
*busbaan rijden
*onjuist gebruik van claxon
*onjuist gebruik van verlichting (alarm lichten)
*gevaarlijk weggedrag...
enz...
Zit die lui op "kantoor"" donuts te eten of zo?
Feliciteer hier je Turkse medelandersquote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Meddo het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het wel een suske & wiske titel waard: De Toeterende Turken
Lachenquote:
Tja..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef Bianca82 het volgende:
Oh ik leg zojuist vast hoe een auto met strepen en drietonig sirene en zwaailicht verschrikkelijk netjes opzij wordt gelaten. (niet dus) Je kunt ook overdrijven met je feestje. (ff kijken hoe uploaden naar youtube werkt, nog nooit gedaan.)
En een rotonde verder staan/stonden ze feest te vieren.quote:
tvp..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef Bianca82 het volgende:
Oh ik leg zojuist vast hoe een auto met strepen en drietonig sirene en zwaailicht verschrikkelijk netjes opzij wordt gelaten. (niet dus) Je kunt ook overdrijven met je feestje. (ff kijken hoe uploaden naar youtube werkt, nog nooit gedaan.)
O van mij mogen ze blij zijn, ik vinnet hartstikke leuk voor ze.quote:
Ja idd, als Nederland speelt kun je voor de volgende dag vrij vragen, je verwacht niet echt dat als Turkije wint je niet kan gaan slapen..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Bianca82 het volgende:
[..]
O van mij mogen ze blij zijn, ik vinnet hartstikke leuk voor ze.
Als je bijna anderhalf uur na de wedstrijd nog steeds jezelf niet kunt horen denken heb ik wel zoiets van: he luitjes, ik denk dat iedereen het nu wel gehoord heeft. Maar ik vinnet ook wel weer grappig. Hoef je niet meteen zo te lopen mekkeren als ik er wat van zeg, strijkers voor je balkon is nou eenmaal niet echt geweldig als je het niet verwacht.
Lucky you..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Bianca82 het volgende:
Het is nu dik na twaalven en het wordt alleen maar erger..... Ik zit eersterangs!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Donaldo het volgende:
wat een drama, ik keek op een verjaardag van een turkse vriend, met 15 turken... en ik zat er als enige met mn tsjechische rootsen dan ook nog na het eindsignaal naar huis moeten fietsen door amsterdam...honderd turkse vlaggen en toeterende autos gezien en nu ben ik echt kotsmisselijk :p
Bij de Dolfijn toevallig?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Bianca82 het volgende:
Haha, net even sigaretten gehaald bij de Turkse friettent (tja, die is nou eenmaal toevallig Turks).
Ha maisje, kan jij nie slapen van de lawaai?
"Neu, maar ik was het nog niet van plan hoor"
Iek viende dat zij nou mogen ophouden
"ach een feestje mag toch"
Ja maar is noe ies overdrijven.
Haha, mooi dat het notabene een Turk is die er genoeg van heeft....
Het is nu dik na twaalven en het wordt alleen maar erger..... Ik zit eersterangs!
Er zijn meer Arnhemmers in dit topic dan in het Arnhem topic iddquote:Op maandag 16 juni 2008 00:52 schreef Elvislives het volgende:
Een en al Arnhem, Amsterdam en Utrecht waar Turks Nederland woont krijg ik het idee...? Vond het in Arnhem altijd gezellig met de Toeterende Turken, maar hier in Breda is t helemaal niks: 4 auto's geteld.
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:22 schreef BYKNT het volgende:
Zijn ze allemaal uitgetoeterd?, en kan iemand verslag uitbrengen van het Mercatorplein in Amsterdam...
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef OudFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, toeter Turkjes..kom maar gauw!
Voor de Belgen is het helemaal een drama omdat ze zelf niet meedoen.quote:
Nou ff serieus, is je vriendin afgepakt door een Turk ofzo? Waarom zit je hele tijd te bashen op Turken?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:31 schreef DANILXL het volgende:
de opel's uit 1984 kwame ook weer even langs.
quote:Op zondag 8 juni 2008 @ 00:45 schreef DR-ONLINE het volgende:
Kijk eens naar dit filmpje hoe Italianen zich gedragen in Londen in 2006:
Italianen in Montreal:
Italianen in New Jersey:
Maar niet alleen Italianen doen dit. Bijna iedereen doet dit. Zie bijvoorbeeld dit filmpje hoe Irakezen zich gedragen in de V.S (Detroit) nadat Irak kampioen van Azi (2007) was geworden:
Nog meer filmpjes:
Irakezen in Geneve:
Irakezen in Mnchen:
Irakezen in Londen:
Irakezen in Auckland:
Johan de wittlaan was een helquote:Op maandag 16 juni 2008 02:59 schreef Bianca82 het volgende:
Nah, ik heb geen videootjes van het velperplein enzo (daar zal het wel helemaal een dikke vette chaos zijn geweest). Deze is gewoon, op een kruispunt vd Johan de Wittlaan.... (go figure)
terug naar Turikye ?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Naamah het volgende:
Jah.. wat zouden ze eigenlijk doen als ze verliezen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Nosh het volgende:
. Zolang er maar reden is voor feest rellen, goede foute instelling toch.
Jawel... Wat een herrie he.... Kon vandaag uitlslapen dus het maakte gelukkig niet zoveel uit...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:07 schreef Naamah het volgende:
Dat ging d'r lekker aan toe daar Bianca! Beetje kunnen slapen? Of woon je niet aan dat kruispunt?
Het is dat het 11 a 12 uur 's avonds was. Had overdag levensgevaarlijke situaties opgeleverd. Maar ik hoop dat er dan goed nagedacht wordt. Ik zag gisteravond o.a. mensen op het dak zitten terwijl de auto met minstens 60-70 voorbij schoot.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
![]()
Beetje feest mag wel maar ga niet over de busbaan door rood met 100![]()
Of het is een soulmate die hetzelfde denkt als jij of een copycat:quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het wel een suske & wiske titel waard: De Toeterende Turken
Ik denk de enige, vandaar maar 3 rondjes. Daarna is het rennen geblazenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef Naamah het volgende:
CoolEn ben je dan de enige of is dat traditie?
Rustu kan nog prima keepenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:48 schreef Bianca82 het volgende:
Huh? vrijdag? Dan staat er toch een keeper in van 83 jaar oud, terwijl ze tegen Kroatie moeten...? Ik vermoed toch echt dat het rustig blijft....
Maargoed, we zullen zien..... Correctie: HOREN.
In heel Europa hoor ik net op tvquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 02:29 schreef Bianca82 het volgende:
en rond middernacht was het kruispunt helemaal dichtgeslibd....:
En ook ver na middernacht deden de claxons het nog....
Snap ik..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef Anonymousz het volgende:
Ik blijf maar de hele nacht maar wakker
Aardbeving bij mij in de buurt
Toeterende Turken
Rellen en Feesten in Amsterdam
Ik wil verhuizen
Was toch wel aardig vuurwerk wat daar de lucht in gingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo, gaan ze weer, dit keer met een lading vuurwerk er bij![]()
Excuus, ik bedoelde twee minuten, het is inmiddels zover.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Nog niet, op dit moment, maar langer dan vijf minuten kan het niet meer duren
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef thedude0 het volgende:
prachtig die herrie, wat mij betreft mogen ze nog wel even doorgaan. de hele nacht zelfs, alleen al om die zeikerige mongolen hier te irriteren.
Dat meen je nietquote:
roflquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Mikkie het volgende:
En toch vraag je je af wat voor leven dat volk heeft. Dan wint hun favoriete ploeg, en in plaats van thuis feest vieren en bier drinken denken ze 'kom ik ren naar de auto en ik ga rondjes rijden en toeteren!'Hoe achterlijk ben je?
En daarbij komt ook nog, dat ze zo goed als nuchter moeten zijn als ze gaan rijden, dus betekent dat ook nog eens dat ze tijdens de wedstrijd aan de cola hebben gezeten. Damn, ga iets doen met je leven
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eindhoven, ik hoor geen enkele toeter hier!
Maar ik zit wel een eind uit het centrum en er wonen geen Turken hier in de omliggende wijken.
Echt rellen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
In Amsterdam rellen![]()
Ik moet zeggen; toen Nederland hun wedstrijden in 98 en 2000 won, ging het hier net zo hard. de laatste jaren niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Mikkie het volgende:
En toch vraag je je af wat voor leven dat volk heeft. Dan wint hun favoriete ploeg, en in plaats van thuis feest vieren en bier drinken denken ze 'kom ik ren naar de auto en ik ga rondjes rijden en toeteren!'Hoe achterlijk ben je?
En daarbij komt ook nog, dat ze zo goed als nuchter moeten zijn als ze gaan rijden, dus betekent dat ook nog eens dat ze tijdens de wedstrijd aan de cola hebben gezeten. Damn, ga iets doen met je leven
Ik moest wel lachen om de presentator:quote:
Mag ik bij jou wonenquote:
Tja ik heb geen ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Echt rellen?
Hoe fucking debiel zijn ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |