Ik ga niet in Turkije toeteren als Nederland zou winnenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Niet zo hypocriet, na de overwinningen van Nederland heb ik ook zat toeters gehoord. Of mogen alleen wij het?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
Uberhaupt belachelijk dat in Nederland zoveel mensen feestvieren omdat Turkije heeft gewonnen
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef massin het volgende:
utrecht west zijn ze ook actief:)
niet zeiken mensen...laat ze blij zijn, als nederland de finale wint gaan we ook toeteren ok
turkije gefeliciteerd, ik rij zo ff naar de kanaalstraat...kijken of ik een gratis turkse pizza kan scoren :-p
Oh ja als je naar Nederland verhuisd bent mag je niet meer voor je geboorteland zijn met voetbalquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef SaCn het volgende:
[..]
Dit is dan ook Nederland, en GEEN Turkije
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg afquote:
Pff ja zal wat zijn daarzo in Utrecht, ben ik ff blij dat ik daar niet woon..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg af.
ik wel...dronken hollanders schreeuwend en zingend door de straat..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijd
Nou met het vuurwerk valt het gelukkig nog mee hierquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt dat knal vuurwerk bij jou vandaan ?
Dat getoeter hoor ik hier gelukkig nog niet
Woon een klein stukje ervandaan
ga huilen joh klein kind...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Oksel het volgende:
Ach, Turken zijn meestal nog wel relaxed.
Over paar jaar speelt Marokko mee.. met een eigen team, vanuit Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |