quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt dat knal vuurwerk bij jou vandaan ?
Dat getoeter hoor ik hier gelukkig nog niet
Woon een klein stukje ervandaan
Dan heb je een pauperbaanquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja of mensen die morgen om 5uur op moeten staan om te werken..
Zie de reactie van Speknek dus.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus als ze blij zijn dat hun vaderland wint, dan zijn ze anti-Nederland?
Jah, da's hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja of mensen die morgen om 5uur op moeten staan om te werken..
Wat maakt dat nou uit man. Omdat ik toevallig binnen deze grenzen ben geboren, mag ik alleen Nederland suporten? Dat doe ik wel hoor, maar doe niet zo bekrompen manquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
Uberhaupt belachelijk dat in Nederland zoveel mensen feestvieren omdat Turkije heeft gewonnen
Ik niet, hoef gelukkig pas 8.30/9.00 te beginnen maar er zijn genoeg mensen die dus wel vroeg op moeten.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
De massa is voorbij, nu komen de paupers die eerst nog de band moesten plakken.
mee eens, ik vind ut wel geinig en als je er last van hebt doe je gewoon je oordoppe in als je die in huis hebtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit man. Omdat ik toevallig binnen deze grenzen ben geboren, mag ik alleen Nederland suporten? Doe niet zo bekrompen man. Schijt aan die grenzen. Niet dat ik Turk ben, maar laat ze lekker.
Hoor jij ook die mensen met trommels?! Omg..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef DistantDreamer het volgende:
Jep, Amsterdamsestraatweg...![]()
volgensmij gaan ze nu richting centrum
hoe is de amsstraatweg nu???quote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hoor jij ook die mensen met trommels?! Omg..
In welke afgelegen grot zat jij toenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijd
Jaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hoor jij ook die mensen met trommels?! Omg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |