Ik ga niet in Turkije toeteren als Nederland zou winnenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Niet zo hypocriet, na de overwinningen van Nederland heb ik ook zat toeters gehoord. Of mogen alleen wij het?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
Uberhaupt belachelijk dat in Nederland zoveel mensen feestvieren omdat Turkije heeft gewonnen
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef massin het volgende:
utrecht west zijn ze ook actief:)
niet zeiken mensen...laat ze blij zijn, als nederland de finale wint gaan we ook toeteren ok
turkije gefeliciteerd, ik rij zo ff naar de kanaalstraat...kijken of ik een gratis turkse pizza kan scoren :-p
Oh ja als je naar Nederland verhuisd bent mag je niet meer voor je geboorteland zijn met voetbalquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef SaCn het volgende:
[..]
Dit is dan ook Nederland, en GEEN Turkije
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg afquote:
Pff ja zal wat zijn daarzo in Utrecht, ben ik ff blij dat ik daar niet woon..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg af.
ik wel...dronken hollanders schreeuwend en zingend door de straat..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Heb tijdens de wedstrijden van Nederland niet zo veel lawaai gehoord anders.. Tuurlijk wel als er gescoord werd even, maar niet tot een uur+ na de wedstrijd
Nou met het vuurwerk valt het gelukkig nog mee hierquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt dat knal vuurwerk bij jou vandaan ?
Dat getoeter hoor ik hier gelukkig nog niet
Woon een klein stukje ervandaan
ga huilen joh klein kind...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Oksel het volgende:
Ach, Turken zijn meestal nog wel relaxed.
Over paar jaar speelt Marokko mee.. met een eigen team, vanuit Nederland.
Nou bij 'ons' weet je dat je met het getoeter veel mensen in de feeststemming streelt, bij 'hun' weten ze zeker dat ze er mensen mee irriteren. Dat maakt het natuurlijk wel wat provocerend getroll wat ze aan het doen zijn. En dus van een andere orde.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Niet zo hypocriet, na de overwinningen van Nederland heb ik ook zat toeters gehoord. Of mogen alleen wij het?
In Arnhem Noord zijn ze ook helemaal gek. Met vuurwerk, toeters, wapperende vlaggen en de hele reutemeteut...!quote:De eerste toeters hebben geklonken in Arnhem Zuid!
Ik denk dat er een burgeroorlog uitbreektquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Oksel het volgende:
Ben benieuwd hoe het is als NL tegen TUR moet..
Dan krijgen een paar burgemeesters 't benauwdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Oksel het volgende:
Ben benieuwd hoe het is als NL tegen TUR moet..
Heel ondiep leeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Naamah het volgende:
[..]
Of je hoort ze vanaf Amsterdamsestraatweg.. ze zijn hier ook lekker bezig namelijk!
Ben blij dat ik hier wel woonquote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Pff ja zal wat zijn daarzo in Utrecht, ben ik ff blij dat ik daar niet woon..
Hoorde ook maar een paar knallen , net zoals afgelopen Vrijdagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Lauwheid het volgende:
[..]
Nou met het vuurwerk valt het gelukkig nog mee hier
De meesten zijn morgen gewoon vrij hoor....quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Zolang ze om twaalf uur maar stoppen.
Zo Maarssen in, zullen ze blij mee zijn daar.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht Vogelenbuurt ook. Maar dat kan vanuit Overvecht waaien. Sowieso rijden ze natuurlijk de complete Amsterdamsestraatweg af.
Nou ik denk dat 99% van wat nu loopt te toeteren gewoon hier geboren isquote:Op zondag 15 juni 2008 23:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Oh ja als je naar Nederland verhuisd bent mag je niet meer voor je geboorteland zijn met voetbal
Idd, ik hoor mezelf amper meer denken, daarom ben ik maar aan het Fokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef troma78 het volgende:
Al een hele rits lang m'n huis gekomen in Amsterdam.
Ik vind het erg leuk voor ze, maar kan amper meer tv kijken![]()
Dan mag het leger alles wat er Turks uitziet de cel ingooienquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een burgeroorlog uitbreekt
Hier ook Amsterdam, maar ik hoor niks. Heb dan ook een goed geisoleerd huis met dubbel glasquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef troma78 het volgende:
Al een hele rits lang m'n huis gekomen in Amsterdam.
Ik vind het erg leuk voor ze, maar kan amper meer tv kijken![]()
Ja of mensen die morgen om 5uur op moeten staan om te werken..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef Naamah het volgende:
[..]
Idd, ik hoor mezelf amper meer denken, daarom ben ik maar aan het Fokken
Maar kijk.. wij zijn nog wakker enzo.. moet ook steeds aan al m'n buurkindjes denken voor wie het nu echt al midden in de nacht is..
Dus als je toetert voor de Turken ben je anti-Nederland? Gast...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef SaCn het volgende:
[..]
maar laat ze naar Turkije gaan als ze zo anti-Nederland zijn...
Dus als ze blij zijn dat hun vaderland wint, dan zijn ze anti-Nederland?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef SaCn het volgende:
[..]
Dan mag het leger alles wat er Turks uitziet de cel ingooien
Leuk voor de Turken hoorik gun het ze, ik ga er lekker op vakantie en ik vind het vriendelijke mensen, maar laat ze naar Turkije gaan als ze zo anti-Nederland zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |