Tja..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef Bianca82 het volgende:
Oh ik leg zojuist vast hoe een auto met strepen en drietonig sirene en zwaailicht verschrikkelijk netjes opzij wordt gelaten. (niet dus) Je kunt ook overdrijven met je feestje. (ff kijken hoe uploaden naar youtube werkt, nog nooit gedaan.)
En een rotonde verder staan/stonden ze feest te vieren.quote:
tvp..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef Bianca82 het volgende:
Oh ik leg zojuist vast hoe een auto met strepen en drietonig sirene en zwaailicht verschrikkelijk netjes opzij wordt gelaten. (niet dus) Je kunt ook overdrijven met je feestje. (ff kijken hoe uploaden naar youtube werkt, nog nooit gedaan.)
O van mij mogen ze blij zijn, ik vinnet hartstikke leuk voor ze.quote:
Ja idd, als Nederland speelt kun je voor de volgende dag vrij vragen, je verwacht niet echt dat als Turkije wint je niet kan gaan slapen..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Bianca82 het volgende:
[..]
O van mij mogen ze blij zijn, ik vinnet hartstikke leuk voor ze.
Als je bijna anderhalf uur na de wedstrijd nog steeds jezelf niet kunt horen denken heb ik wel zoiets van: he luitjes, ik denk dat iedereen het nu wel gehoord heeft. Maar ik vinnet ook wel weer grappig. Hoef je niet meteen zo te lopen mekkeren als ik er wat van zeg, strijkers voor je balkon is nou eenmaal niet echt geweldig als je het niet verwacht.
Lucky you..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Bianca82 het volgende:
Het is nu dik na twaalven en het wordt alleen maar erger..... Ik zit eersterangs!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Donaldo het volgende:
wat een drama, ik keek op een verjaardag van een turkse vriend, met 15 turken... en ik zat er als enige met mn tsjechische rootsen dan ook nog na het eindsignaal naar huis moeten fietsen door amsterdam...honderd turkse vlaggen en toeterende autos gezien en nu ben ik echt kotsmisselijk :p
Bij de Dolfijn toevallig?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Bianca82 het volgende:
Haha, net even sigaretten gehaald bij de Turkse friettent (tja, die is nou eenmaal toevallig Turks).
Ha maisje, kan jij nie slapen van de lawaai?
"Neu, maar ik was het nog niet van plan hoor"
Iek viende dat zij nou mogen ophouden
"ach een feestje mag toch"
Ja maar is noe ies overdrijven.
Haha, mooi dat het notabene een Turk is die er genoeg van heeft....
Het is nu dik na twaalven en het wordt alleen maar erger..... Ik zit eersterangs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |