Wat heeft dit in godsnaam met dit topic te makenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Regina7 het volgende:
Zoals een buitenlandse commentator zei :" ik wil NL wel 's zien als ze achter staan ".
Je neemt 70 miljoen neven en nichten mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We gaan weg en we komen terug met een leger van 70 miljoen fans![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef RoW_0 het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om dit wedstrijd op het internet te bekijken?
Vlagschennis, jeej...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Meddo het volgende:
-knip-
Goede tournooi ploeg?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat een mentaliteit en wat een goede tournooiploeg.
En ook nog eens dat saaie Tsjechie er uit knikkeren.
GEFELICITEERD.
en niet teveel toeteren, wij moeten morgen wel werken
Hij heeft kennelijk een obsessie met moeders neuken..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor gelul? 'Heb je een MILF-fetish?'
Eerst zouden de Zwitsers de Turken opeten en toen de Tsjechen en nu de Kroaten. Nou.. We zien het nog wel allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
Wacht maar turkies. Modric en co komen jullie opeten![]()
![]()
[ afbeelding ]
ow sorry hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met dit topic te maken
Die gast heeft op een penalty na nog helemaal niets laten zien.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hehe, succes er gaan nu heel wat Turken in je springen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gefeliciteerd.Hoop getoeter hier richting Hofplein in Rotterdam!
Jij bent zelf een Turkse medelander.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Emel het volgende:
Gefeliciteerd!!!!
Aha jaaah !quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en om 12 uur wel netjes ophouden met toeteren he.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind het wel stoer in het laatste kwartier van 2-0 achter naar 3-2 voor, hulde! En natuurlijk gefeliciteerd Turkse medelanders
En toch scoorde een Zwitser van Turkse komaf 2x voor Zwitserland.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef crv het volgende:
Het is dat Zwitserland heeft gewonnen anders was mijn avond helemaal verziekt geweest.
Voor straf neem ik een maand geen kebab
Ik feliciteer de Turken en mezelfquote:
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroatenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:50 schreef IHVK het volgende:
Eerst zouden de Zwitsers de Turken opeten en toen de Tsjechen en nu de Kroaten. Nou.. We zien het nog wel allemaal.
Van mij mogen ze de hele nacht door, ik woon toch in een 'betere' buurtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en om 12 uur wel netjes ophouden met toeteren he.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroaten![]()
Ennuh, als die Turken vals gaan spelen of irritant gaan lopen doen met de kwartfinale.. dan dan ...
BESTEL IK NOOIT GEEN SHOARMA MEER !!!!! PUNT![]()
![]()
![]()
weltrust
quote:
Oh jij bent inmiddels ook weer je hol uitgekomen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroaten![]()
Ennuh, als die Turken vals gaan spelen of irritant gaan lopen doen met de kwartfinale.. dan dan ...
BESTEL IK NOOIT GEEN SHOARMA MEER !!!!! PUNT![]()
![]()
![]()
weltrust
Verbroederen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef _Mike_ het volgende:
Turken op Nederland 1 geweldig. Turkse en Nederlandse vlag aan 1 vlaggenstok
Doe datquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
Net terug van toeren met 100+ auto's
Van Vlissingen naar Oost-souburg naar Middelburg![]()
![]()
Morgen zet ik wel een filmpje online inclusief lachende en zwaaiende politie
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Doe dat![]()
nou hier in mijn straat davul enzo
Toch niet de heletijd getoeterd he?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
echt davul..fluit enzoquote:
Oordopjes inquote:Op maandag 16 juni 2008 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
echt davul..fluit enzo
ik moet morgen werken..zo kan ik niet slapen
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !quote:
Had Erremuu of Koukerke ff aangedaan dan ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
Laat je tieten eens zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !
Reageer niet meer op me, en vooral niet als het toch niet positief is en je toch geen mallemoer te melden en/of te vertellen hebt. Ga praten over toeterende turken ofzo en val mij niet lastig, ja. Eikel !![]()
Zo ahhhhhh lekker
Ouch that hurts.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !
Reageer niet meer op me, en vooral niet als het toch niet positief is en je toch geen mallemoer te melden en/of te vertellen hebt. Ga praten over toeterende turken ofzo en val mij niet lastig, ja. Eikel !![]()
Zo ahhhhhh lekker
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
Bij al die boerenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Had Erremuu of Koukerke ff aangedaan dan ofzo
Mensen feliciteren omdat een ploeg wint? Da's raar.quote:
hier hebben ze allemaal hoofddoekjes opquote:
Heul niet. Als wij gewonnen hebben vind ik het ook wel sjiek als buitenlanders ons feliciteren met onze prestatie.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Mensen feliciteren omdat een ploeg wint? Da's raar.
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:16 schreef DANILXL het volgende:
waarom is mn reactie verwijderd
ze waren toch onsportief
turkije
portugal
no offence maar het was gewoon zo, of eigenlijk wel een offence want het hoort gewoon niet bij voetbal
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:08 schreef DANILXL het volgende:
ik feliciteer ze pas als ze eruitliggen. deze ploeg is geen sierraad voor het voetbal. net zoals portugal
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:30 schreef Ik-Slim het volgende:
huh een topic die positief is tegenover Turken?? Dat ik dat mag meemaken hier op Fok!![]()
[ afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |