Dat deden ze na Nederland - Frankrijk ook hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef KillerRabbit75 het volgende:
ja hoor daar begint dat getoeter alweer
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef MaxPower het volgende:
In het Noorden wonen gelukkig geen Turken. Heerlijk rustig hier.![]()
In Zuid zit de feestsfeer er redelijk in, maar het haalt de herrie van vrijdag bij lange na niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik woon onder de rook van Rotterdam en hier toetert werkelijk niemand.
hij liet de echte turkse mentaliteit zienquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Waarom kreeg die doelman eigenlijk rood ??
gevoelige oortjes?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef KillerRabbit75 het volgende:
ja hoor daar begint dat getoeter alweer
Ja, maar laten we wel wezen, we zijn hier in Holland en niet Ankara. Van mij mag het wel maar niet tot 4uur in de nacht toeteren, dat deden de NLers (hier) ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Dat deden ze na Nederland - Frankrijk ook hoor
haha ik kreeg inderdaad al een sms van een in Heerenveen woonachtige dat het daar wel een gekkenhuis is.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In heerenveen struikel je d'r over man, 30 jaar geleden al.
Ik ook. Volgende week zondag vlieg ik weer naar Tsjechie. Hopelijk halen ze de schermen niet weg uit de stad nu Tsjechie er uit ligt.quote:
huh?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef MaxPower het volgende:
In het Noorden wonen gelukkig geen Turken. Heerlijk rustig hier.![]()
PvdAquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat is dit nou weer voor een treurig PvdA knuffeltopic??
Klopt ik hoor ze hier ookquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
haha ik kreeg inderdaad al een sms van een in Heerenveen woonachtige dat het daar wel een gekkenhuis is.
Nadat de bal over de lijn ging liep hij rechstreeks op Koller af en duwde hem omver (terwijl de scheids voor zijn neus staat).quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Waarom kreeg die doelman eigenlijk rood ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |