Hij heeft kennelijk een obsessie met moeders neuken..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor gelul? 'Heb je een MILF-fetish?'
Eerst zouden de Zwitsers de Turken opeten en toen de Tsjechen en nu de Kroaten. Nou.. We zien het nog wel allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
Wacht maar turkies. Modric en co komen jullie opeten![]()
![]()
[ afbeelding ]
ow sorry hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met dit topic te maken
Die gast heeft op een penalty na nog helemaal niets laten zien.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hehe, succes er gaan nu heel wat Turken in je springen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gefeliciteerd.Hoop getoeter hier richting Hofplein in Rotterdam!
Jij bent zelf een Turkse medelander.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Emel het volgende:
Gefeliciteerd!!!!
Aha jaaah !quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en om 12 uur wel netjes ophouden met toeteren he.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind het wel stoer in het laatste kwartier van 2-0 achter naar 3-2 voor, hulde! En natuurlijk gefeliciteerd Turkse medelanders
En toch scoorde een Zwitser van Turkse komaf 2x voor Zwitserland.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef crv het volgende:
Het is dat Zwitserland heeft gewonnen anders was mijn avond helemaal verziekt geweest.
Voor straf neem ik een maand geen kebab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |