Dat deden ze na Nederland - Frankrijk ook hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef KillerRabbit75 het volgende:
ja hoor daar begint dat getoeter alweer
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef MaxPower het volgende:
In het Noorden wonen gelukkig geen Turken. Heerlijk rustig hier.![]()
In Zuid zit de feestsfeer er redelijk in, maar het haalt de herrie van vrijdag bij lange na niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik woon onder de rook van Rotterdam en hier toetert werkelijk niemand.
hij liet de echte turkse mentaliteit zienquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Waarom kreeg die doelman eigenlijk rood ??
gevoelige oortjes?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef KillerRabbit75 het volgende:
ja hoor daar begint dat getoeter alweer
Ja, maar laten we wel wezen, we zijn hier in Holland en niet Ankara. Van mij mag het wel maar niet tot 4uur in de nacht toeteren, dat deden de NLers (hier) ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Dat deden ze na Nederland - Frankrijk ook hoor
haha ik kreeg inderdaad al een sms van een in Heerenveen woonachtige dat het daar wel een gekkenhuis is.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In heerenveen struikel je d'r over man, 30 jaar geleden al.
Ik ook. Volgende week zondag vlieg ik weer naar Tsjechie. Hopelijk halen ze de schermen niet weg uit de stad nu Tsjechie er uit ligt.quote:
huh?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef MaxPower het volgende:
In het Noorden wonen gelukkig geen Turken. Heerlijk rustig hier.![]()
PvdAquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat is dit nou weer voor een treurig PvdA knuffeltopic??
Klopt ik hoor ze hier ookquote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
haha ik kreeg inderdaad al een sms van een in Heerenveen woonachtige dat het daar wel een gekkenhuis is.
Nadat de bal over de lijn ging liep hij rechstreeks op Koller af en duwde hem omver (terwijl de scheids voor zijn neus staat).quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Waarom kreeg die doelman eigenlijk rood ??
Op Stroinkslanden is er nog weinig van te merken. Behalve dat m'n Turkse buren helemaal leip op straat huppelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Het is hier gekkenhuis (Enschede)
We gaan weg en we komen terug met een leger van 70 miljoen fansquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Elkarden het volgende:
gaan ze morgen weer terug naar hun eigen land als ik ze hier feliciteer?
Hou toch op; Rusland maakt ook deel uit van dit toernooi.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef ChRoNiC het volgende:
Janken met de pet op..
Sowieso had Tsjechie moeten winnen. Hebben we het tenminste ook over een echt Europees land..
quote:tournooi
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We gaan weg en we komen terug met een leger van 70 miljoen fans![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op de kameel? Pas bij het volgende EK weer terugquote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zit hier tegenover het Station.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op Stroinkslanden is er nog weinig van te merken. Behalve dat m'n Turkse buren helemaal leip op straat huppelen.
Dat lijkt me logisch als je kijkt naar de hoeveelheid van het land dat in Europa ligt. Turkije daarentegen (dat geldt ook voor Israel bijvoorbeeld, hoort er niet bij).quote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hou toch op; Rusland maakt ook deel uit van dit toernooi.
QFTquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik woon onder de rook van Rotterdam en hier toetert werkelijk niemand.
Omdat hier ben opgegroeid met de Nederlandse cultuur en hier een leven heb opgebouwdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
;{
Waarom niet gewoon daarblijven als je zo'n grote Turkenfan bent?
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch als je kijkt naar de hoeveelheid van het land dat in Europa ligt. Turkije daarentegen (dat geldt ook voor Israel bijvoorbeeld, hoort er niet bij).
DAT DACHT IK OOK AL!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Die turken flikken de tsjechen hetzelfde geintje als dat de tsjechen ons ooit eens geflikt hebben2 - 0 achter staan en dan toch nog 2 - 3 winnen.
Maar het is mij ook nog niet duidelijk waarom de keeper nu rood kreeg. En waarom had de tsjechse keeper zo'n vage muts op?
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenover het Station.Geen goede plek om te pitten I tell ya.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Europa zo groot was.
Vandaar dat er onder de tsaar al een oorlog met Japan werd uitgevochtenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Das de Sovjetunie, van oudsher is Rusland alleen dat stukkie bij Europa.
Cyprus ook niet, toch doen die ook altijd mee met de kwalificatie voor een EK.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch als je kijkt naar de hoeveelheid van het land dat in Europa ligt. Turkije daarentegen (dat geldt ook voor Israel bijvoorbeeld, hoort er niet bij).
Van mij mogen ze de finale zelfs halen. Als wij 'm dan maar winnenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef WEST het volgende:
ik hoop in de kwartfinale eruit van dat getoetter wordt je knettergek van.
Wat heeft dit in godsnaam met dit topic te makenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Regina7 het volgende:
Zoals een buitenlandse commentator zei :" ik wil NL wel 's zien als ze achter staan ".
Je neemt 70 miljoen neven en nichten mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef RoW_0 het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om dit wedstrijd op het internet te bekijken?
Vlagschennis, jeej...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Meddo het volgende:
-knip-
Goede tournooi ploeg?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat een mentaliteit en wat een goede tournooiploeg.
En ook nog eens dat saaie Tsjechie er uit knikkeren.
GEFELICITEERD.
en niet teveel toeteren, wij moeten morgen wel werken
Hij heeft kennelijk een obsessie met moeders neuken..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor gelul? 'Heb je een MILF-fetish?'
Eerst zouden de Zwitsers de Turken opeten en toen de Tsjechen en nu de Kroaten. Nou.. We zien het nog wel allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
Wacht maar turkies. Modric en co komen jullie opeten![]()
![]()
[ afbeelding ]
ow sorry hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met dit topic te maken
Die gast heeft op een penalty na nog helemaal niets laten zien.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hehe, succes er gaan nu heel wat Turken in je springen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gefeliciteerd.Hoop getoeter hier richting Hofplein in Rotterdam!
Jij bent zelf een Turkse medelander.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Emel het volgende:
Gefeliciteerd!!!!
Aha jaaah !quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Angelob het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en om 12 uur wel netjes ophouden met toeteren he.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik vind het wel stoer in het laatste kwartier van 2-0 achter naar 3-2 voor, hulde! En natuurlijk gefeliciteerd Turkse medelanders
En toch scoorde een Zwitser van Turkse komaf 2x voor Zwitserland.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef crv het volgende:
Het is dat Zwitserland heeft gewonnen anders was mijn avond helemaal verziekt geweest.
Voor straf neem ik een maand geen kebab
Ik feliciteer de Turken en mezelfquote:
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroatenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:50 schreef IHVK het volgende:
Eerst zouden de Zwitsers de Turken opeten en toen de Tsjechen en nu de Kroaten. Nou.. We zien het nog wel allemaal.
Van mij mogen ze de hele nacht door, ik woon toch in een 'betere' buurtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en om 12 uur wel netjes ophouden met toeteren he.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroaten![]()
Ennuh, als die Turken vals gaan spelen of irritant gaan lopen doen met de kwartfinale.. dan dan ...
BESTEL IK NOOIT GEEN SHOARMA MEER !!!!! PUNT![]()
![]()
![]()
weltrust
quote:
Oh jij bent inmiddels ook weer je hol uitgekomen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroaten![]()
Ennuh, als die Turken vals gaan spelen of irritant gaan lopen doen met de kwartfinale.. dan dan ...
BESTEL IK NOOIT GEEN SHOARMA MEER !!!!! PUNT![]()
![]()
![]()
weltrust
Verbroederen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef _Mike_ het volgende:
Turken op Nederland 1 geweldig. Turkse en Nederlandse vlag aan 1 vlaggenstok
Doe datquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
Net terug van toeren met 100+ auto's
Van Vlissingen naar Oost-souburg naar Middelburg![]()
![]()
Morgen zet ik wel een filmpje online inclusief lachende en zwaaiende politie
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Doe dat![]()
nou hier in mijn straat davul enzo
Toch niet de heletijd getoeterd he?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
echt davul..fluit enzoquote:
Oordopjes inquote:Op maandag 16 juni 2008 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
echt davul..fluit enzo
ik moet morgen werken..zo kan ik niet slapen
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !quote:
Had Erremuu of Koukerke ff aangedaan dan ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
Laat je tieten eens zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !
Reageer niet meer op me, en vooral niet als het toch niet positief is en je toch geen mallemoer te melden en/of te vertellen hebt. Ga praten over toeterende turken ofzo en val mij niet lastig, ja. Eikel !![]()
Zo ahhhhhh lekker
Ouch that hurts.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !
Reageer niet meer op me, en vooral niet als het toch niet positief is en je toch geen mallemoer te melden en/of te vertellen hebt. Ga praten over toeterende turken ofzo en val mij niet lastig, ja. Eikel !![]()
Zo ahhhhhh lekker
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
Bij al die boerenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Had Erremuu of Koukerke ff aangedaan dan ofzo
Mensen feliciteren omdat een ploeg wint? Da's raar.quote:
hier hebben ze allemaal hoofddoekjes opquote:
Heul niet. Als wij gewonnen hebben vind ik het ook wel sjiek als buitenlanders ons feliciteren met onze prestatie.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Mensen feliciteren omdat een ploeg wint? Da's raar.
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:16 schreef DANILXL het volgende:
waarom is mn reactie verwijderd
ze waren toch onsportief
turkije
portugal
no offence maar het was gewoon zo, of eigenlijk wel een offence want het hoort gewoon niet bij voetbal
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:08 schreef DANILXL het volgende:
ik feliciteer ze pas als ze eruitliggen. deze ploeg is geen sierraad voor het voetbal. net zoals portugal
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:30 schreef Ik-Slim het volgende:
huh een topic die positief is tegenover Turken?? Dat ik dat mag meemaken hier op Fok!![]()
[ afbeelding
En als jullie de finale halen rotten jullie uit Nederland op? Naar nieuw-zeeland of australië ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef ZureMelk het volgende:
Laten we afspreken dat als jullie de finale halen jullie allemaal oprotten naar jullie eigen land.
betekent idd gewoon Rood / Wit jaquote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het Rood / Wit ... en wat maakt het uit man...gun ieder zijn feestje...
Als wij de finale halen, wordt het wel Nederland - Turkije, eh.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef ZureMelk het volgende:
Laten we afspreken dat als jullie de finale halen jullie allemaal oprotten naar jullie eigen land.
Let op de TS - dat is zo'n linksdragende hippiequote:Op maandag 16 juni 2008 01:30 schreef Ik-Slim het volgende:
huh een topic die positief is tegenover Turken?? Dat ik dat mag meemaken hier op Fok!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat zou indd mooi zijn...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:08 schreef WalterSobchak het volgende:
Gefeliciteerd! Als jullie het redden tegen Kroatië, hoop ik dat jullie daarna revanche nemen tegen Portugal.. We zien jullie in de finale!
... idd.. dat vind ik ook van Italië..quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef maxson het volgende:
Een schande voor het voetbal...
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef maxson het volgende:
Een schande voor het voetbal...
Ja prima, maar daarna lekker naar huis!quote:Op maandag 16 juni 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als wij de finale halen, wordt het wel Nederland - Turkije, eh.
Zeiden ze ookal over 15-06-2008quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar vrijdag is het einde verhaal voor Turkije.
Juistem! Dat was pas voetbal gisteravond!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]Juist niet, het is juist een overwinning voor het voetbal dit. Strijdlust, passie, energie, geloof - prachtig
Dat zegt men dus al sinds het EK. Het is elke wedstrijd weer het einde voor Turkije.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Een beetje van beide denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik me toch afvraag, zijn de Nederlandse Turken vooral voor Turkije of voor Nederland?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:09 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Een beetje van beide denk ik
Wel handig als de finale NL- TUR zou zijn, sws winst en dus toeteren
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik denk dat als Turkije de finale van Nederland verliest, dat iedere Turk die dan gaat zitten toeteren in zijn auto onteerd wordt/gecastreerd door de gehele Turkse gemeenschap
Ach wat lief, een kunsttaalquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef magnifor het volgende:
Kirmizi beyaz, en buyuk Turkiye!!!!
Ach bij Nederlandse wedstrijden natuurlijk voor Oranje, zelfde geld(t?) voor Turkije.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik me toch afvraag, zijn de Nederlandse Turken vooral voor Turkije of voor Nederland?
Inderdaad, je mag zeker trots zijn op het Turkse team en ze hebben er schitterend voor gevochten!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat een mentaliteit en wat een goede tournooiploeg.
En ook nog eens dat saaie Tsjechie er uit knikkeren.
GEFELICITEERD.
en niet teveel toeteren, wij moeten morgen wel werken
??????quote:Op maandag 16 juni 2008 13:56 schreef Wooldoor het volgende:
Gefeliciteerd maar dit is toch voornamelijk te danken aan de scheidsrechters zeg, eerst al tegen Zwitserland en gister dan veel geluk gehad dat het door mocht gaan bij die 2e of 3e goal.
Gelden is een werkwoord en kun je derhalve vervangen door bv 'lopen'. 'Zelfde loopt voor Turkije' dus. Daar moet dan idd een t achter. In de combinatie 'voor hetzelfde geld' is geld geen werkwoord maar gewoon keiharde knaken, daar moet dan geen t achter.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ach bij Nederlandse wedstrijden natuurlijk voor Oranje, zelfde geld(t?) voor Turkije.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer Turkije wint ga ik sex hebben met mijn Kroatische buurmeisje, en als Kroatië wint ga ik sex hebben met mijn Kroatische buurmeisje..quote:
Waarschijnlijk heb je of alleen de 2e helft gezien of ook met je reet gekekenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:01 schreef GeelGroenBlauwRoodPaars het volgende:
[..]
??????
Aan de scheidsrechter te danken????????
Kijk jij met je reet naar de tv ofzo... Turkije heeft er echt in geloofd en tot de laatste minuut voor gevochten, niet opgegeven, wat je gisteravond zag was echt voetbal met passie, met strijdlust!
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef BYKNT het volgende:
[..]
Wanneer Turkije wint ga ik sex hebben met mijn Kroatische buurmeisje, en als Kroatië wint ga ik sex hebben met mijn Kroatische buurmeisje..
De wedstrijd tegen Portugal heb ik niet veel over te zeggen. Maar Turkije-Zwitserland, dat was gewoon pech hebben!! Als je hebt gekeken zul je zelf ook wel gezien moeten hebben dat ballen bleven stil liggen of juist doorgleden waardoor er gewoon NIET meer fatsoenlijk gevoetbald kon worden in dat zwembad. En dat na 'n minuut of 10 al!!! (Oja, en vergeet niet dat Zwitserse mensen meer regen gewend zijn dan Turken.)quote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je of alleen de 2e helft gezien of ook met je reet gekeken![]()
Eerste 2 wedstrijden van Turkije waren dramatisch om te zien, dat ze nu 1 helft tegen Tsjechie leuk speelden ok maarja ze moesten wel
Wat gezellig. Lekker muziek erbij.quote:
Mooi.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r zijn veel video's op Youtube te vinden....
Auto's aan de lopende band..
Die 3 met de capuchon op zijn dus ECHT geen Turken, dat zie je tochquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef ChRoNiC het volgende:
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/14815
Video zegt genoeg, stelletje snotapen (vooral doelend op die hangjeugd met capuchon).
Beyaz!!quote:
quote:
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:43 schreef milagro het volgende:
gefeli Turkimet die fantastische prestatie ..
ondanks mega getoeter en gejoel toch heerlijk geslapen
okay, ik moet toegeven, ik had wel medelijden met de tegenstander toen ik die drieling op de tribune zag, in hun koddige keeper outfit![]()
Paupers.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r zijn veel video's op Youtube te vinden....
Auto's aan de lopende band..
Dit.quote:
Als een Oranje supporter bij het winnen van de groepsfase zo snel mogelijk een auto inspringt, naar een slapende woonwijk toescheurt en midden in de nacht keihard de claxon ingedrukt houdt is dat inderdaad ook een pauper die rustig tegen een boom mag klappen.quote:
Toen Oranje won werd hier geclaxonneerd.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Als een Oranje supporter bij het winnen van de groepsfase zo snel mogelijk een auto inspringt, naar een slapende woonwijk toescheurt en midden in de nacht keihard de claxon ingedrukt houdt is dat inderdaad ook een pauper die rustig tegen een boom mag klappen.
Hier ook. Ook paupers. Met als verschil natuurlijk dat er heel wat meer uitzinnige Oranje supporters waren, dus dat ze dan niet zoveel mensen ten last zijn. Als een Nederlander naar een Turkenbuurt gescheurd was om daar de hele nacht te claxonneren, zou ik het ook nog eens een sneue provocateur noemen, wat omgekeerd dus ook het geval is.quote:
Ik haat paupers.quote:Ik heb er geen last van, je hoeft mensen toch niet meteen dood te wensen?
Waarom is dat in hemelsnaam een provocatie? Waar gun je anderen hun feestje niet? Hoe diep zit de haat?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Hier ook. Ook paupers. Met als verschil natuurlijk dat er heel wat meer uitzinnige Oranje supporters waren, dus dat ze dan niet zoveel mensen ten last zijn. Als een Nederlander naar een Turkenbuurt gescheurd was om daar de hele nacht te claxonneren, zou ik het ook nog eens een sneue provocateur noemen, wat omgekeerd dus ook het geval is.
dat is weer een ander verhaal.quote:Ik haat paupers.
Wie zegt dat ik ze hun feestje niet gun? Ze feesten maar al wat ze willen. Maar mensen wakker toeteren die niets met je feestje te maken hebben is provoceren. Als ik jarig ben ga ik toch ook geen vreemde mensen wakker toeteren? Dan verdien ik het een baksteen naar me toegegooid te krijgen. Als je denkt dat blij zijn dat je team door is en in je auto stappen, naar de andere kant van de stad rijden en daar gaan toeteren een logisch gevolg op elkaar is, zit er wat mij betreft gewoon een steekje los.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:34 schreef IHVK het volgende:
Waarom is dat in hemelsnaam een provocatie? Waar gun je anderen hun feestje niet? Hoe diep zit de haat?
Ik ben van Turkse komaf en ook supporter van Oranje en het is echt Géén provocatie als mensen gaan feesten voor Oranje. Wat is dat nou voor onzin?![]()
Da's precies waar het hier om draait.quote:dat is weer een ander verhaal.
Zit je op betfair ?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef cultheld het volgende:
Wat een teringzooi. Ik wilde 10 euro op Turkije@75 gooien toen het 2-1 stond. In plaats daarvan heb ik me volledig ingedekt, door een deel van mijn winst op Tsjechië terug te layen. Nou heb ik 95 eurocent winst
in plaats van 10@75=750-13=737 winst
.
Toch een welgemeende felicitatie van mijn kant voor de Turken.
Nee speknek, je lult er ontzettend omheen. Het stoort jou blijkbaar dat andere mensen feestvieren. Bij een EK hoort de uitbundigheid er nou eenmaal bij en je wordt er mee geconfrontreerd meestal ook of je het wilt of niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze hun feestje niet gun? Ze feesten maar al wat ze willen. Maar mensen wakker toeteren die niets met je feestje te maken hebben is provoceren. Als ik jarig ben ga ik toch ook geen vreemde mensen wakker toeteren? Dan verdien ik het aan baksteen naar me toegegooid te krijgen. Als je denkt dat blij zijn dat je team door is en in je auto stappen, naar de andere kant van de stad rijden en daar gaan toeteren een logisch gevolg op elkaar is, zit er wat mij betreft gewoon een steekje los.
Nee dat is een onzinverhaal om iets goed te praten.quote:Da's precies waar het hier om draait.
Waar heeft die achterlijke gladiool het nou over?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef ChRoNiC het volgende:
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/14815
Video zegt genoeg, stelletje snotapen (vooral doelend op die hangjeugd met capuchon).
Gaat je niks aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heeft die achterlijke gladiool het nou over?
''We hebben het wéér geflikt'' ?
Jij denkt bij een kampioenschap van Oranje wel rustig te kunnen slapen zondagavond? Ervanuitgaande dat jijzelf niet als een mongool op straat staat te schreeuwen op dat moment natuurlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 17:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze hun feestje niet gun? Ze feesten maar al wat ze willen. Maar mensen wakker toeteren die niets met je feestje te maken hebben is provoceren. Als ik jarig ben ga ik toch ook geen vreemde mensen wakker toeteren? Dan verdien ik het een baksteen naar me toegegooid te krijgen. Als je denkt dat blij zijn dat je team door is en in je auto stappen, naar de andere kant van de stad rijden en daar gaan toeteren een logisch gevolg op elkaar is, zit er wat mij betreft gewoon een steekje los.
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef IHVK het volgende:
Nee speknek, je lult er ontzettend omheen. Het stoort jou blijkbaar dat andere mensen feestvieren.
Ik heb je precies verteld wanneer juichen voor Oranje als provocatie geldt. Misschien moet je wat minder in zelfmedelijden zwelgen en m'n post lezen.quote:Bij een EK hoort de uitbundigheid er nou eenmaal bij en je wordt er mee geconfrontreerd meestal ook of je het wilt of niet.
Of is Oranje ook al provocatie tegenwoordig?
Inderdaad. Maar niet bij mij. En die insinuatie pik ik niet.quote:Er zit hier toch een verkapte kastracisme onder bij velen, dat is zeer jammer. Gun mensen hun feestje en je kan ze zelfs steunen.
Maar dat gekanker van sommigen is gewoon om ziek van te worden.![]()
Nee. Doei.quote:Nee dat is een onzinverhaal om iets goed te praten.
Ik liet zien dat het daarnaast ook nog om iets anders ging.quote:Als het alleen bij gezeik over paupers bleef oké, maar je liet zelf net al zien dat het om iets anders ging.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:46 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee.
[..]
Ik heb je precies verteld wanneer juichen voor Oranje als provocatie geldt. Misschien moet je wat minder in zelfmedelijden zwelgen en m'n post lezen.
[..]
Inderdaad. Maar niet bij mij. En die insinuatie pik ik niet.
[..]
Nee. Doei.
[..]
Ik liet zien dat het daarnaast ook nog om iets anders ging.
Ja. Gewoon Moneybookers gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zit je op betfair ?
Ik kan daar op geen enkele manier meer geld storen etc
hehequote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef latin_LiZzY het volgende:
Turkse medelanders gefeliciteerd!
Portugese medelanders die ook door zijn ook gefeliciteerd! Alleen die mag je niet feliciteren op Fok helaas
Feliciteer hier je Portugese medelanders
Idd, als ze zich zo Turks voelen, waarom gaan ze dan niet weg?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef denthemen het volgende:
Ach, dat de échte Turken feest vieren is alleen maar mooi, maar al die in Nederland geboren Turken, daar kots ik op als ze zich zo gedragen
Precies. Oprotte!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:04 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Idd, als ze zich zo Turks voelen, waarom gaan ze dan niet weg?
Omdat je mama zo lekker is....quote:Op maandag 16 juni 2008 19:04 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Omdat ze hier wonen? Wat is je probleem ermee?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:04 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Omdat de uitkeringen hier hoger zijn ofzo? Lekker retorisch antwoord, geniusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ze hier wonen? Wat is je probleem ermee?
Je vertegenwoordigd het gemiddelde niveau van de Nederlandse Turk weer uitstekendquote:Op maandag 16 juni 2008 19:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je mama zo lekker is....
I can't say goodbye...
Ik ken ook Turken die werken hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Omdat de uitkeringen hier hoger zijn ofzo? Lekker retorisch antwoord, genius
En jij vertegenwoordigt het gemiddelde niveau van een Nederlandse Tokkie zonder spellingskills.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigd het gemiddelde niveau van de Nederlandse Turk weer uitstekend
Lekkere overhaaste conclusiequote:Op maandag 16 juni 2008 19:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Je vertegenwoordigd het gemiddelde niveau van de Nederlandse Turk weer uitstekend
Dat komt omdat ik voor mezelf denk, en geen niet als een pot jam achter een paar zogenaamde wetenschappers lopen die met een groen boekje bepalen wat de komende jaren weer mag en wat niet. Fonetisme is het beste wat een taal kan overkomen. Maar goed, ik zit nu alweer ver boven jouw nivo.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:15 schreef Falco het volgende:
[..]
En jij vertegenwoordigt het gemiddelde niveau van een Nederlandse Tokkie zonder spellingskills.
Oh nu is het opeens een kneuzerig grapjequote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Het was ook geen serieus antwoord, hoor...
Het zegt genoeg dat ik na 1 zin jouw afkomst en nivo kan raden.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekkere overhaaste conclusie....
Kneus
Dudequote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik voor mezelf denk, en geen niet als een pot jam achter een paar zogenaamde wetenschappers lopen die met een groen boekje bepalen wat de komende jaren weer mag en wat niet. Fonetisme is het beste wat een taal kan overkomen. Maar goed, ik zit nu alweer ver boven jouw nivo.
nurtquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik voor mezelf denk, en geen niet als een pot jam achter een paar zogenaamde wetenschappers lopen die met een groen boekje bepalen wat de komende jaren weer mag en wat niet. Fonetisme is het beste wat een taal kan overkomen. Maar goed, ik zit nu alweer ver boven jouw nivo.
Je kan nadenken!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude. Als je zo'n fonetisme-adept bent, had je op zijn minst 'vertegenwoordigt' goed moeten spellen.
Ik wist het door zijn usericoon!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ik na 1 zin jouw afkomst en nivo kan raden.
Zeg het dan...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ik na 1 zin jouw afkomst en nivo kan raden.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:22 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Ja, dat zal je op VMBO vast niet tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |