En als jullie de finale halen rotten jullie uit Nederland op? Naar nieuw-zeeland of australië ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef ZureMelk het volgende:
Laten we afspreken dat als jullie de finale halen jullie allemaal oprotten naar jullie eigen land.
betekent idd gewoon Rood / Wit jaquote:Op maandag 16 juni 2008 01:38 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het Rood / Wit ... en wat maakt het uit man...gun ieder zijn feestje...
Als wij de finale halen, wordt het wel Nederland - Turkije, eh.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef ZureMelk het volgende:
Laten we afspreken dat als jullie de finale halen jullie allemaal oprotten naar jullie eigen land.
Let op de TS - dat is zo'n linksdragende hippiequote:Op maandag 16 juni 2008 01:30 schreef Ik-Slim het volgende:
huh een topic die positief is tegenover Turken?? Dat ik dat mag meemaken hier op Fok!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat zou indd mooi zijn...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:08 schreef WalterSobchak het volgende:
Gefeliciteerd! Als jullie het redden tegen Kroatië, hoop ik dat jullie daarna revanche nemen tegen Portugal.. We zien jullie in de finale!
... idd.. dat vind ik ook van Italië..quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef maxson het volgende:
Een schande voor het voetbal...
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef maxson het volgende:
Een schande voor het voetbal...
Ja prima, maar daarna lekker naar huis!quote:Op maandag 16 juni 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als wij de finale halen, wordt het wel Nederland - Turkije, eh.
Zeiden ze ookal over 15-06-2008quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar vrijdag is het einde verhaal voor Turkije.
Juistem! Dat was pas voetbal gisteravond!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]Juist niet, het is juist een overwinning voor het voetbal dit. Strijdlust, passie, energie, geloof - prachtig
Dat zegt men dus al sinds het EK. Het is elke wedstrijd weer het einde voor Turkije.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar vrijdag is het einde verhaal voor Turkije.
Een beetje van beide denk ikquote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik me toch afvraag, zijn de Nederlandse Turken vooral voor Turkije of voor Nederland?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:09 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Een beetje van beide denk ik
Wel handig als de finale NL- TUR zou zijn, sws winst en dus toeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |