Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroatenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:50 schreef IHVK het volgende:
Eerst zouden de Zwitsers de Turken opeten en toen de Tsjechen en nu de Kroaten. Nou.. We zien het nog wel allemaal.
Van mij mogen ze de hele nacht door, ik woon toch in een 'betere' buurtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en om 12 uur wel netjes ophouden met toeteren he.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroaten![]()
Ennuh, als die Turken vals gaan spelen of irritant gaan lopen doen met de kwartfinale.. dan dan ...
BESTEL IK NOOIT GEEN SHOARMA MEER !!!!! PUNT![]()
![]()
![]()
weltrust
quote:
Oh jij bent inmiddels ook weer je hol uitgekomen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die Tsjechen zijn niet te vergelijken met die Kroaten![]()
Ennuh, als die Turken vals gaan spelen of irritant gaan lopen doen met de kwartfinale.. dan dan ...
BESTEL IK NOOIT GEEN SHOARMA MEER !!!!! PUNT![]()
![]()
![]()
weltrust
Verbroederen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef _Mike_ het volgende:
Turken op Nederland 1 geweldig. Turkse en Nederlandse vlag aan 1 vlaggenstok
Doe datquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
Net terug van toeren met 100+ auto's
Van Vlissingen naar Oost-souburg naar Middelburg![]()
![]()
Morgen zet ik wel een filmpje online inclusief lachende en zwaaiende politie
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Doe dat![]()
nou hier in mijn straat davul enzo
Toch niet de heletijd getoeterd he?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
echt davul..fluit enzoquote:
Oordopjes inquote:Op maandag 16 juni 2008 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
echt davul..fluit enzo
ik moet morgen werken..zo kan ik niet slapen
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !quote:
Had Erremuu of Koukerke ff aangedaan dan ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Devrim_ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
![]()
Laat je tieten eens zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !
Reageer niet meer op me, en vooral niet als het toch niet positief is en je toch geen mallemoer te melden en/of te vertellen hebt. Ga praten over toeterende turken ofzo en val mij niet lastig, ja. Eikel !![]()
Zo ahhhhhh lekker
Ouch that hurts.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat moet jij nou elke keer, ik ken je niet, ik moet je niet, dus zout nou eens op !
Reageer niet meer op me, en vooral niet als het toch niet positief is en je toch geen mallemoer te melden en/of te vertellen hebt. Ga praten over toeterende turken ofzo en val mij niet lastig, ja. Eikel !![]()
Zo ahhhhhh lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |