Johan de wittlaan was een helquote:Op maandag 16 juni 2008 02:59 schreef Bianca82 het volgende:
Nah, ik heb geen videootjes van het velperplein enzo (daar zal het wel helemaal een dikke vette chaos zijn geweest). Deze is gewoon, op een kruispunt vd Johan de Wittlaan.... (go figure)
terug naar Turikye ?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Naamah het volgende:
Jah.. wat zouden ze eigenlijk doen als ze verliezen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Nosh het volgende:
. Zolang er maar reden is voor feest rellen, goede foute instelling toch.
Jawel... Wat een herrie he.... Kon vandaag uitlslapen dus het maakte gelukkig niet zoveel uit...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:07 schreef Naamah het volgende:
Dat ging d'r lekker aan toe daar Bianca! Beetje kunnen slapen? Of woon je niet aan dat kruispunt?
Het is dat het 11 a 12 uur 's avonds was. Had overdag levensgevaarlijke situaties opgeleverd. Maar ik hoop dat er dan goed nagedacht wordt. Ik zag gisteravond o.a. mensen op het dak zitten terwijl de auto met minstens 60-70 voorbij schoot.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
![]()
Beetje feest mag wel maar ga niet over de busbaan door rood met 100![]()
Of het is een soulmate die hetzelfde denkt als jij of een copycat:quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het wel een suske & wiske titel waard: De Toeterende Turken
Ik denk de enige, vandaar maar 3 rondjes. Daarna is het rennen geblazenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef Naamah het volgende:
CoolEn ben je dan de enige of is dat traditie?
Rustu kan nog prima keepenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:48 schreef Bianca82 het volgende:
Huh? vrijdag? Dan staat er toch een keeper in van 83 jaar oud, terwijl ze tegen Kroatie moeten...? Ik vermoed toch echt dat het rustig blijft....
Maargoed, we zullen zien..... Correctie: HOREN.
In heel Europa hoor ik net op tvquote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef SaCn het volgende:
Uberhaupt belachelijk dat in Nederland zoveel mensen feestvieren omdat Turkije heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |