Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef thedude0 het volgende:
prachtig die herrie, wat mij betreft mogen ze nog wel even doorgaan. de hele nacht zelfs, alleen al om die zeikerige mongolen hier te irriteren.
Dat meen je nietquote:
roflquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Mikkie het volgende:
En toch vraag je je af wat voor leven dat volk heeft. Dan wint hun favoriete ploeg, en in plaats van thuis feest vieren en bier drinken denken ze 'kom ik ren naar de auto en ik ga rondjes rijden en toeteren!'Hoe achterlijk ben je?
En daarbij komt ook nog, dat ze zo goed als nuchter moeten zijn als ze gaan rijden, dus betekent dat ook nog eens dat ze tijdens de wedstrijd aan de cola hebben gezeten. Damn, ga iets doen met je leven
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eindhoven, ik hoor geen enkele toeter hier!
Maar ik zit wel een eind uit het centrum en er wonen geen Turken hier in de omliggende wijken.
Echt rellen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
In Amsterdam rellen![]()
Ik moet zeggen; toen Nederland hun wedstrijden in 98 en 2000 won, ging het hier net zo hard. de laatste jaren niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Mikkie het volgende:
En toch vraag je je af wat voor leven dat volk heeft. Dan wint hun favoriete ploeg, en in plaats van thuis feest vieren en bier drinken denken ze 'kom ik ren naar de auto en ik ga rondjes rijden en toeteren!'Hoe achterlijk ben je?
En daarbij komt ook nog, dat ze zo goed als nuchter moeten zijn als ze gaan rijden, dus betekent dat ook nog eens dat ze tijdens de wedstrijd aan de cola hebben gezeten. Damn, ga iets doen met je leven
Ik moest wel lachen om de presentator:quote:
Mag ik bij jou wonenquote:
Tja ik heb geen ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Echt rellen?
Hoe fucking debiel zijn ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |