Dat ik het mezelf toeliet sterke gevoelens voor haar te ontwikkelen omdat ik er heel veel vertrouwen in had dat het goed zou komen... ik ben gewoon een enorm overgevoelig persoon dus ik ben van huis uit heel beschermend voor mezelf om te zorgen dat ik niet gekwetst wordt, een soort muur. Daar is ze doorheen gedrongen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
op welke manier vind jij dat je jezelf bent verloren dan, de laatste dagen, met deze dame?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ik het mezelf toeliet sterke gevoelens voor haar te ontwikkelen omdat ik er heel veel vertrouwen in had dat het goed zou komen... ik ben gewoon een enorm overgevoelig persoon dus ik ben van huis uit heel beschermend voor mezelf om te zorgen dat ik niet gekwetst wordt, een soort muur. Daar is ze doorheen gedrongen.
Ik heb zelf ook lange tijd achter zo'n muur gezeten, compleet met mijnenveld en krokodillengracht enzo. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt i.p.v. beschermt, exact door het soort voorvallen dat jij nu doormaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:44 schreef Q. het volgende:
Dat ik het mezelf toeliet sterke gevoelens voor haar te ontwikkelen omdat ik er heel veel vertrouwen in had dat het goed zou komen... ik ben gewoon een enorm overgevoelig persoon dus ik ben van huis uit heel beschermend voor mezelf om te zorgen dat ik niet gekwetst wordt, een soort muur. Daar is ze doorheen gedrongen.
Dan doet het alleen maar meer pijn als ze er wel doorheen dringen... maar ja, vrouwen begrijpen is ook compleet onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook lange tijd achter zo'n muur gezeten, compleet met mijnenveld en krokodillengracht enzo. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt i.p.v. beschermt, exact door het soort voorvallen dat jij nu doormaakt.
Het leek mij beter om te leren begrijpen en doorzien hoe dingen werken i.p.v. je ertegen te beschermen, want dat lukt je uiteindelijk toch niet.
Ik heb vooral het idee dat deze ellende altijd begint bij een bepaalde verwachting die je hebt bij iemand anders. Verwachting, versterkt door hoop en wens, zoiets. Je wil dat diegene doet en reageert zoals jou dat perfect lijkt, en dat speelt natuurlijk tienvoudig in gevallen van liefde. De kans is logischerwijs groter dat dat juist niet zal gebeuren, dus pijn, ellende, en vooral: onbegrip.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Q. het volgende:
Dan doet het alleen maar meer pijn als ze er wel doorheen dringen... maar ja, vrouwen begrijpen is ook compleet onmogelijk.
Geen muur hebben of kunnen bouwen is ook kut! Ik probeer wel wat steentje op te stapelen, maar weet de ingredienten voor het cement nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook lange tijd achter zo'n muur gezeten, compleet met mijnenveld en krokodillengracht enzo. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt i.p.v. beschermt, exact door het soort voorvallen dat jij nu doormaakt.
Het leek mij beter om te leren begrijpen en doorzien hoe dingen werken i.p.v. je ertegen te beschermen, want dat lukt je uiteindelijk toch niet.
Check.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat deze ellende altijd begint bij een bepaalde verwachting die je hebt bij iemand anders. Verwachting, versterkt door hoop en wens, zoiets. Je wil dat diegene doet en reageert zoals jou dat perfect lijkt, en dat speelt natuurlijk tienvoudig in gevallen van liefde. De kans is logischerwijs groter dat dat juist niet zal gebeuren, dus pijn, ellende, en vooral: onbegrip.
Het is geen cement, het is eelt. Gewoon zorgen dat je heel veel pijn en ellende over je heen komt, dan vormt die muur zich vanzelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen muur hebben of kunnen bouwen is ook kut! Ik probeer wel wat steentje op te stapelen, maar weet de ingredienten voor het cement niet
Of gewoon de realiteit zien...quote:
Niets mis met verwachtingen. Heerlijk om verliefd te zijn en genieten zolang het duurt. Jammer als dat niet beantwoord wordt. Maar is Q. (in dit geval) nu slechter af? Ik denk het niet. Duurde maar even, maar het was toch fijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk is dat precies wat ik bedoel, JoeyT. Als ik dit standpunt namelijk verkondig wil het weleens gebeuren dat mij negativiteit of pessimisme wordt verweten, waarop ik dan terugwerp dat het eerder realisme is.
Ik zou het zo weer over doen, ook als ik de uitkomst zou weten. Ik ben er volgens mij veel wijzer weer uitgekomen. En het was op zich ook heel goed voor mn zelfvertrouwen, wetende dat ik ook zulke leuke vrouwen zou kunnen krijgen als ze niet zo moeilijk zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets mis met verwachtingen. Heerlijk om verliefd te zijn en genieten zolang het duurt. Jammer als dat niet beantwoord wordt. Maar is Q. (in dit geval) nu slechter af? Ik denk het niet. Duurde maar even, maar het was toch fijn?
Dat staat gelijk aan vrouw zijn hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer over doen, ook als ik de uitkomst zou weten. Ik ben er volgens mij veel wijzer weer uitgekomen. En het was op zich ook heel goed voor mn zelfvertrouwen, wetende dat ik ook zulke leuke vrouwen zou kunnen krijgen als ze niet zo moeilijk zouden zijn.
Kijk dat vind ik een mooie instelling. Een muur opbouwen zorgt er alleen maar voor dat je de mooie dingen in het leven mist. Angst voor verlies zorgt voor gemis. Liever honderd keer worden afgewezen dan nooit geprobeerd te hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer over doen, ook als ik de uitkomst zou weten. Ik ben er volgens mij veel wijzer weer uitgekomen. En het was op zich ook heel goed voor mn zelfvertrouwen, wetende dat ik ook zulke leuke vrouwen zou kunnen krijgen als ze niet zo moeilijk zouden zijn.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En vrouwen zijn de heerlijkste zoete zachte wezensEdit: Die natuurlijk wel hard geneukt moeten worden
![]()
Net de Nederlamp gehaaldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:56 schreef Feitosa het volgende:
Zo, net even een oranje shirt gehaald, oranje pleepapier en een poster van het nederlands elftal. Nu alleen nog hopen dat het droog blijft ivm barbeque.
Met een beetje geluk vieren we vanavond weer een overwinning in de kroeg.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net de Nederlamp gehaald![]()
[ afbeelding ]
realiteit bestaat niet, maar dat ik weer een andere discussie...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk is dat precies wat ik bedoel, JoeyT. Als ik dit standpunt namelijk verkondig wil het weleens gebeuren dat mij negativiteit of pessimisme wordt verweten, waarop ik dan terugwerp dat het eerder realisme is.
hmmmkay.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef Abbadon het volgende:
Realiteit bestaat niet, maar dat ik weer een andere discussie...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net de Nederlamp gehaald![]()
[ afbeelding ]
Gooie je verzameling Celine Dion en James Blunt cd's dan uit het raam en ga van die voetbalhits cd's kopen danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
Waarom gaat alle muziek die ik heb over vrouwen en/of relaties? Echt geen zin om daar aan te denken nu. Kunnen ze niet gewoon over bier en voetbal zingen?
Maar ik heb nog wel een beetje smaak...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gooie je verzameling Celine Dion en James Blunt cd's dan uit het raam en ga van die voetbalhits cd's kopen dan
Je bent al een halve homoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
Waarom gaat alle muziek die ik heb over vrouwen en/of relaties? Echt geen zin om daar aan te denken nu. Kunnen ze niet gewoon over bier en voetbal zingen?
ik moet ze van me af slaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hmmmkay.
En worden de vrouwtjes daar nou een beetje geil van, als je dat tegen ze zegt?
Volgens mij zoek jij gewoon een reden om lekker de negatieve Nancy uit te hangen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik moet ze van me af slaan![]()
wat ik bedoel is dat iedereen op zijn eigen manier realistisch is, en hoe slechter je eigen ervaringen, des te pessimistischer lijkt dat realisme voor anderen...snappie
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:56 schreef Nexie het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij gewoon een reden om lekker de negatieve Nancy uit te hangen!
Nog niet genoeg blijkbaar, nog niet genoeg. Verklaart waarom zoveel/alle vrouwen mij als broertje zien.quote:
Dan moet je niet op zoek naar nummers die gaan over bier en voetbalquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet genoeg blijkbaar, nog niet genoeg. Verklaart waarom zoveel/alle vrouwen mij als broertje zien.Broertjeseffect
Ik was ook niet serieus bezig - en je hebt gelijk. Maar vooruit, komtie:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Edit: volgens mij sloeg zijn reactie niet op hemzelf... Hij komt op mij namelijk juist wel over als een positivo
![]()
Zonder pijn & ellende lukt het anders ook uitstekend hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is geen cement, het is eelt. Gewoon zorgen dat je heel veel pijn en ellende over je heen komt, dan vormt die muur zich vanzelf.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus bezig - en je hebt gelijk. Maar vooruit, komtie:
Hij heeft wel een punt, zou best kunnen dat iedereen zo zijn eigen realiteit heeft, beinvloed door ervaringen uit het verleden. Misschien vinden die "negatieve" mensen zichzelf helemaal niet negatief, maar anderen wel. Wie wil er nou uit zichzelf een full-time mopperkont zijn!?
Daar komt in principe ook die muur vandaan - bij de ene persoon wordt die sneller opgezet dan bij de andere, denk ik. Wat dat betreft ben ik best naief en zal ik niet zomaar veranderen in een afstandelijk persoon. Ik duik er gewoon elke keer weer in en kom er dan achter dat het badje helemaal niet met water gevuld is
Ik heb trouwens een probleem met muurtjesmensen, ik wil er dan per se door want ik vind dat ik te leuk ben om buiten de muur te laten staan, en iedereen moet mij leuk vinden. Dus ze moeten maar zorgen dat die muur flink hoog is anders klim ik erover!
Of misschien val je wel op vrouwen! Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind. Soms zou ik gewoon willen dat ik blind was en dan zou ik tenminste voor de leuke vent gaan ipv verblind te raken door uiterlijk en met een egocentrische zak opgescheept zitten
Kan ik dat leren tijdens het kroelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder pijn & ellende lukt het anders ook uitstekend hoor.
Pot + homo, wie weet wordt dat nog wat..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind. Soms zou ik gewoon willen dat ik blind was en dan zou ik tenminste voor de leuke vent gaan ipv verblind te raken door uiterlijk en met een egocentrische zak opgescheept zitten
Najaaaaaaaaaa...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind
Nope, alleen tijdens de ruzies... Ik heb echter nooit ruziequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan ik dat leren tijdens het kroelen
Nee, weet zeker dat ik niet op vrouwen val, helaas...want daar lopen veel meer mooie exemplaren van rond. You lucky bastardsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Nexie het volgende:
[..]
Of misschien val je wel op vrouwen! Dat zou wat zijn![]()
Blijkbaar vind je wel sommige mannen aantrekkelijk, je baalt er alleen van dat je er toevallig een paar hebt getroffen die ook egocentrische zakken waren
Komt vanzelf wel een goede combinatie langs denk ik zo.
How are YOU doin' ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn wel aantrekkelijke mannen, ze zijn alleen bijzonder zeldzaam
Jokkebrok, ik kan met jou ruzie maken als de beste.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, alleen tijdens de ruzies... Ik heb echter nooit ruzie. Daar zijn immers emoties voor nodig...
Opeens wordt het feit dat iedereen denkt dat ik homo ben een compliment voor mijn heteroseksuele zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus ik geloof niet in de combi van én mooi én sociaal invoelend/vaardig etc.
Ja, of je komt uit op een homo
Provocéren kan ik als de beste, maar da's dan toch echt bewust...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jokkebrok, ik kan met jou ruzie maken als de beste.
Ik weiger je fobo te bekijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Opeens wordt het feit dat iedereen denkt dat ik homo ben een compliment voor mijn heteroseksuele zelf
Haha, is toch leeg!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weiger je fobo te bekijkendit is niet moeilijk, dit is niet moeilijk....
![]()
...ben ik Q's psycholoog??? huh?? sinds wanneer dan...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
bedoel je niet: "we zijn sensatie-belust"?
Psychologen die psychologische truukjes toepassen...![]()
Q, ellendig voor je jongen. Je hebt helemaal gelijk. Kuthoeren zijn 't!
Ja met bloed en zo! En of het is dik en gezwollen of net onder dat ene vitale orgaan is een hapje er uit. Of het is allemaal een beetje verschovenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef kwaakvaak het volgende:
PF, zoals het op fok de traditie, pics or it did not happenMaar serieus, beetje beschadigt of gewoon goed geraakt?
Hoe voel je je hierbijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef m-niki het volgende:
[..]
...ben ik Q's psycholoog??? huh?? sinds wanneer dan...
(dit zat er natuurlijk aan te komen..als je als kok in CUL post dan is het prima en blijf je gewoon 'mens'..als je als psycholoog in R&P post dan word je al snel aangezien voor 'de psycholoog'vind dat altijd een beetje kortzichtig
alsof een psycholoog in z'n vrije tijd geen rare dingen mag zeggen of heel erg fout mag zijn of niet door mag hebben wanneer er gegeit wordt
)
maar goed, misschien moet ik hier ook niet op reageren/happen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef heksehiel het volgende:
Weet je waar ik nou zo van baal? Dat ik gewoon geen enkele vent aantrekkelijk vind en ik baal er nog meer van dat ik dat blijkbaar belangrijk vind.
Heb het vissen maar even opgegevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he!... Mischien gewoon eens in een andere vijver gaan vissen, want dit klinkt eerder dat je gewoon in circeltjes draait en op die manier gewoon telkens hetzelfde type tegen komt.
wat past deze opmerking goed bij je onderschrift!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh ik heb vannacht gecomputert
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb sinds een aantal jaren een nieuw spelletje... mensen met muurtjes opzoeken en dan kijken hoever ik kom... andere mensen noemen dit een vorm van automutilatie
*kuch*onzin*kuch* mischien het bewuste vissen wel, maar onbewust is volgens mij ieder mens dagelijks bezig met vissen.quote:
As did Iquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef m-niki het volgende:
[..]
wat past deze opmerking goed bij je onderschrift!!
ok, ok, ok...ik heb mezelf gedwongen te stoppen met vissen, omdat 'het" dan naar je toe schijnt te komen...en ja ik kijk nog steeds bewust onbewust rondquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*kuch*onzin*kuch* mischien het bewuste vissen wel, maar onbewust is volgens mij ieder mens dagelijks bezig met vissen.
dan werkt het niet ("zeggen ze")quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ok, ok, ok...ik heb mezelf gedwongen te stoppen met vissen, omdat 'het" dan naar je toe schijnt te komen...en ja ik kijk nog steeds bewust onbewust rond![]()
ik ben een realistquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Edit: volgens mij sloeg zijn reactie niet op hemzelf... Hij komt op mij namelijk juist wel over als een positivo
![]()
Bij mijn afgelopen scharrel had ie wel gelijk, Stier en Leeuw samen gaat compleet niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Horoscopen zijn lachen, en in oosteuropa wordt daar erg veel waarde aan gehecht het ik aan den lijve ondervonden.
Ik weet dat het dan niet werkt, maar het lukt me zelf niet om het echt niet te doen en te willen, dus ik moet toch iets? Dus roep ik heel hard dat ik niet zoek en misschien ga ik er dan zelf in gelovenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef m-niki het volgende:
[..]
dan werkt het niet ("zeggen ze")
het is ook pas wanneer je echt voor jezelf zoiets hebt van: ik kan het prima alleen, ik weet precies wie ik ben en ik kan daarmee omgaan, dat er vanzelf iemand in je leven komt die precies bij je past en ook blijft.
maar aan de andere kant geloof ik ook niet in horoscopen dus ook niet in dit soort maffe regeltjes (met ergens een kleine kern van waarheid)
Ik geloof dat het helemaal niet gaat lukken zolang mijn ex nog aan mijn hengel hangt. Wat heerlijk om een vrouw te zijn, dan kun je die opmerking gewoon maken, zonder dat er bakken Fokkers overheen vallenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef kwaakvaak het volgende:
heksenhielGewoon ff bij een andere vijver gaan zitten met je viskrukje
Ik voel een geweldig verhaal aankomen... jammer dat ik niet thuis ben, anders had ik chips en cola erbij gepaktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Horoscopen zijn lachen, en in oosteuropa wordt daar erg veel waarde aan gehecht het ik aan den lijve ondervonden.
Kvin datingsites ni echt een succes, je hebt al snel zoon beladen sfeer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet dat het dan niet werkt, maar het lukt me zelf niet om het echt niet te doen en te willen, dus ik moet toch iets? Dus roep ik heel hard dat ik niet zoek en misschien ga ik er dan zelf in gelovenMaar zoek niet meer actief, als in de zin van datingsites ed. Dus we boeken vooruitgang
Wat in godsnaam is er niet duidelijk aan de TTquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bonjour! Je m ´appelle plateau de fromage, vouler vous coucher avec moi?
je ex zit tussen je oren, of wil je hem gewoon echt terug?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat het helemaal niet gaat lukken zolang mijn ex nog aan mijn hengel hangt. Wat heerlijk om een vrouw te zijn, dan kun je die opmerking gewoon maken, zonder dat er bakken Fokkers overheen vallen![]()
Dat hangt helemaal van jezelf af. Je moet ook niet altijd zo serieus zijn!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kvin datingsites ni echt een succes, je hebt al snel zoon beladen sfeer.
is er een andere soort dan?quote:
ik ook...heb ooit eens 2 weken op een datingsite doorgebracht, en ik voelde met een stuk vlees dat opgehangen was ter keuring....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kvin datingsites ni echt een succes, je hebt al snel zoon beladen sfeer.
Om eerlijk te zijn wil ik hem niet tussen mijn oren, maar...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je ex zit tussen je oren, of wil je hem gewoon echt terug?
Je ne sais pasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hangt jezelf er op en jij bent vast ook niet eerst profielen gaan lezen, voordat je de foto had bekekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook...heb ooit eens 2 weken op een datingsite doorgebracht, en ik voelde met een stuk vlees dat opgehangen was ter keuring....
Bwah, alsof ik altijd zo serieus benquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van jezelf af. Je moet ook niet altijd zo serieus zijn!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah, alsof ik altijd zo serieus ben![]()
Ik hou van een beetje dollen juist maar heb ook eigenlijk nauwelijks ervaring met internetdaten op datingsites, ik flirt en lonk liever IRL denk ik. Het spreekt me niet zo aan.
uiteraard deed ik dat, maar dat beviel me ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hangt jezelf er op en jij bent vast ook niet eerst profielen gaan lezen, voordat je de foto had bekeken
Nou ik heb het idee dat mr gala dat beide heeft. Dus hij is homo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb met mijn vriendinnetje een theorie bedacht waarom aantrekkelijke mannen niet empathisch, geïnteresseerd, attent, etc zijn en de 'minder' aantrekkelijke man wel. Mooie mannen krijgen hun hele leven al aandacht, dus zij hoeven die sociale vaardigheden helemaal niet aan te leren, want ze krijgen toch wel aandacht. De 'minder' aantrekkelijke man moet het juist hebben van de sociale vaardigheden om zijn 'minder' aantrekkelijkheden te compenseren.
Dus ik geloof niet in de combi van én mooi én sociaal invoelend/vaardig etc.
Ja, of je komt uit op een homo
zou kunnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat mr gala dat beide heeft. Dus hij is homo.??
Heb je hele story niet meegekregen, maar waarom is ie niet je vriendje danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou kunnen
maar stiekem is het gewoon een variant op de klassieke 'het ligt aan iedereen behalve aan mij'-theorie
dat mag je helemaal zelf bepalen...van mij hoeft het niet...quote:
Hehehe dan zou ik ook gay zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee, voel me trouwens ook niet aangesproken. Een ander kan er toch niets aan doen dat hij 'minder' aantrekkelijk is en dat ik niet op hem val. Het is mijn probleem dat ik er niet op valquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat mag je helemaal zelf bepalen...van mij hoeft het niet...
Weleens gecheckt, maar dat is echt niets voor mij.quote:
Ik kom in het echt eigenlijk weinig leuke vrouwen tegen dus ik probeer ze allemaal. Kan op mn werk niet op Knuz dus dan maar Paiq.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Weleens gecheckt, maar dat is echt niets voor mij.
Sowieso al dat online gedate niet, daarvoor ben ik denk ik iets te sociaal en direct ingesteld.
vorig jaar ofzo account aangemaakt. nu eigenlijk alleen nog maar om gezellig te kletsen, geen daten ofzo.quote:
zo erg dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
Ben net met Cue de stad in geweest, hebben oranje t-shirtjes gekocht, mijn eerste oranje t-shirt! Mijn oma zou me vermoorden als ze het zag![]()
Mijn oma is zwaar conservatief en portugees en haat nederlandersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo erg dan?
Mijn moeder vind het allemaal wel okals aan haar ligt mag ik alles oranje maken.
Bedoel je die van Q? Dat is een GIFjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb jij nou af en toe een andere avatar?
ow zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn oma is zwaar conservatief en portugees en haat nederlanders
Zal er ook wel aan liggen wat je dagelijkse tijdsbesteding is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom in het echt eigenlijk weinig leuke vrouwen tegen dus ik probeer ze allemaal. Kan op mn werk niet op Knuz dus dan maar Paiq.
Ik wissel tussen 3, ligt er aan hoeveel zin ik heb om de mannen in Voetbal te pestenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee van Logican. Of er is een andere Portugese chick in het singles topic
dat is een foto van mij met vlag erdoorheen, vind deze wel leuk beide vlaggen er inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind deze het leukst. Die derde ken ik niet?
We hebben een dakloze in de reeks!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zal er ook wel aan liggen wat je dagelijkse tijdsbesteding is.
Ik ben echt een buitenmens en dat letterlijk dag en nacht, dan kom je een boel boeiende mensen tegen en logischerwijs zit er ook weleens een vrouw tussen.
Maar ik kan me goed voorstellen dat dit soort sites voor velen een ideale mogelijkheid zijn om een leuk persoon te treffen, zeker als je het tijdens werktijd kunt regelen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef kwaakvaak het volgende:
Portugal staat nog wel op mijn to visit lijstje, dus mij pest je er niet mee hoor
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We hebben een dakloze in de reeks!
ik?? met wie??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja ik had nog met jou over Albufeira gebabbeld. Heb je nou ooit nog gemeet met mastertje?
* Crazy-M veegt PF opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]veeg me op
Met een PDA zeker
ik ken alleen Q, Drmarten, Cue, kasta en Krea irl sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja omdat jullie beide in E. woonde?
Erg correct he??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M veegt PF op
LOGI die avator is wel mooi hoor. 2 vlaggen erin
O ik ving iets op omdat jullie bij elkaar in de buurt wonen dat je misschien af gingen sprekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ken alleen Q, Drmarten, Cue, kasta en Krea irl sorry
jah inderdaad,quote:
Zou kunnen, maar ben dat eerlijk gezegd als het zo was alweer vergetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O ik ving iets op omdat jullie bij elkaar in de buurt wonen dat je misschien af gingen spreken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad,
* Crazy-M dacht even dat je armen je benen waren
keek beetje verkeerd
maarre, waar moet ik het hoopje PF laten? heb haar nu wel opgeveegd maar wat nu
Dat hoor ik idd van meer mensen, ik wil er wel naar toe maar niet in een voorverpakte toeristen arragementje.quote:
omelet....du fromage!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jos nesto? Da, ima dwa hleb, ima dwa mlekoquote:
die doet het toch een stuk minder met het stemmetje van Dexterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jos nesto? Da, ima dwa hleb, ima dwa mleko
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak kent dexter niet en wilde enkel stoefen dat ie ook 3 woordjes buitenlands kan zwammen![]()
Huh? Heeft dat met je werk te maken ofwa?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:16 schreef Feitosa het volgende:
Logi is niet de enige met een backup land. Mijn 2e land ist Deutschland ja...
Wilde net zeggen dat ik zo opgehaald word, is er 1tje spoorloos...........![]()
Heb een account daar, maar zit er nooit. Ben niet zo spontaan dat ik 5 minuten vol kan lullen met iemandquote:
oh haiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef m-niki het volgende:
epische faal??
een helden falen?
ksnap het nie...
maar jij noemt afkortingen, dat snap ik...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh hai
dat is een internetuitdrukking.
kthxbai
ORLY? YARLY!
Internet nerdtaal..........er roepen hier op dit forum vaak mensen : Epic fail, echter vertaald ze dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef m-niki het volgende:
epische faal??
een helden falen?
ksnap het nie...
Nee, word zo opgehaald voor het voetbal , maar er was een vriend foetsie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? Heeft dat met je werk te maken ofwa?
Ja, inderdaad, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar jij noemt afkortingen, dat snap ik...
wat is een internetuitdrukking dan? Je bedoelt een soort GeenStijl-taal (het trieste 'topique' 'heaumeaux' en 'wegjorissen' bv.? Moet daar altijd erg om lachen omdat ik het mensen in het echt ook wel eens hoor zeggen! Dan denk ik: vroegah kregen alleen Koot & de Bie dat voor elkaar ('jemig de pemig' 'excuustruus' 'regelneef' "positivo's" en "stoned als een garnaal")
Ik kan het niet zo vaak meer ivm drugstests.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zeg het nog steeds wel vaak
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat bedoel ikEn geniaal als mensen dat irl gebruiken. Oud klasgenoot van me die houdt als hij moet lachen serieus zn lachen in zodat hij 'lol' kan zeggen.
!
Ik denk dat Feitosa een politieagent is van beroepquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo vaak meer ivm drugstests.
Dat doe ik met mijn vader wel eens, mensen voor newbies uitmakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemen
Je vader is 25?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn vader wel eens, mensen voor newbies uitmaken
mts met mate kan het grappig zijn, op geapste momentenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemen
Mijn vader is gewoon een toffe peer!quote:
en lezen ze dat in hun hoofd dan ook fonetisch als gagagagaga of als 'a'a'a'a'a (dus stomme j)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat is gewoon dom.
in spanje lachen ze met
jajajajajaja ipv hahahahahaha
hadden we daar op jouw forum niet ooit een topic over? Iets met Chinees???quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:22 schreef kwaakvaak het volgende:
och het heeft ook 3 sms'jes geduurt voor ik door had wat xoxoxo betekende. En nu denk ik dat ik het door heb, maar of het ook echt zo is... ik hoop het maar
da's nou nie echt een antwoord op m'n vraag, maar vooruit...quote:
Cool toch, mijn pa kan niet eens zijn eigen mails openen, mijn zus print ze dan voor hem uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:22 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mijn vader is gewoon een toffe peer!
(Zo, nu lijkt het net of hij de zoon is en ik de vader, toffe peer)
Nee dat was XIXIXI, daar sloot dat chineese meisje dat me die nep ipods wel in een container wilde leveren altijd haar mailtjes mee af.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
hadden we daar op jouw forum niet ooit een topic over? Iets met Chinees???
O dan las ik verkeerdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
da's nou nie echt een antwoord op m'n vraag, maar vooruit...
(heb Spaanse les gehad en daarbij denk ik dat iedereen dat wel weet namelijk)
Ja dat is lachen zoals Ernie e-e-e-e-e-e-e-e-equote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
en lezen ze dat in hun hoofd dan ook fonetisch als gagagagaga of als 'a'a'a'a'a (dus stomme j)
of misschien lachen ze in Spanje hardop ook wel met gagagaga ipv hahahaha... je weeeeeeet het niet
body language MLIquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef MLI het volgende:
TVP. Straks voetbalwedstrijd, heb mijn oranje muts al op. En, als het goed is, komt mijn Frnstalige vlam dus vandaag wordt er wél Frans gesproken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef Nexie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen ik ga verleiden vandaag. Mijn ooglid is spastisch aan het doen of iets dus volgens mij ben ik constant aan het knipogen. Succes gegarandeerd!
Oh, en eerste "date" mag een succes genoemd worden
Dat deed ik vorige week ook. Ik was naar de radio aan het luisteren en hoorde tussen de muziek door ineens: JAAAAAAAAAAAAH HET IS EEN-NUL!!!! WHAAAAAAH!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:40 schreef Q. het volgende:
Ik ga lekker onder de wedstrijd naar huis rijden, lekker rustig op de weg.
detailsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef Nexie het volgende:
Oh, en eerste "date" mag een succes genoemd worden
Toen zat ik in de trein, werd omgeroepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige week ook. Ik was naar de radio aan het luisteren en hoorde tussen de muziek door ineens: JAAAAAAAAAAAAH HET IS EEN-NUL!!!! WHAAAAAAH!!!
echt lollig was dat
Offe, Daten?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef m-niki het volgende:
alsof je echt wat om die tussenstand geeft als je in de trein zit tijdens een EK/WK en Nederland speelt...
Ik zat al te denken wat je mooi kon doen tijdens die wedstrijden... naar de bioscoop wellicht of skeeleren op straat
(ja..of werken... ben gelukkig wel klaar nu...eindelijk weekend!!)
ow ja! (stom om te vergeten)quote:
vreemd trouwens, want met carnaval zijn er altijd een stuk of wat cafés die op een bord bij de ingang hebben staan: wij doen niet aan carnaval!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:00 schreef m-niki het volgende:
[..]
(alhoewel...er is geen enkel café waar je voetballoos een pilsje kunt vatten)
mmmm in de stad weet ik er wel een paar waar geen voetbal te zien is, dus dat valt wel mee. Er zijn altijd nog 8 miljoen mensen die niet kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:01 schreef m-niki het volgende:
[..]
vreemd trouwens, want met carnaval zijn er altijd een stuk of wat cafés die op een bord bij de ingang hebben staan: wij doen niet aan carnaval!
of zou 'wij doen niet aan voetbal' echt te slecht zijn voor de omzet???
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmmm in de stad weet ik er wel een paar waar geen voetbal te zien is, dus dat valt wel mee. Er zijn altijd nog 8 miljoen mensen die niet kijken.
Teganmeisje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:16 schreef Tegan het volgende:
tvp
Hij wil wel of doet alsofquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb je hele story niet meegekregen, maar waarom is ie niet je vriendje danOf is ie echt homo
Ooooooh wát een schraper zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:00 schreef kwaakvaak het volgende:
bah... ex'enZojuist na weekje of wat SMS gehad of ik haar wil bellen (woont in het buitenland is goedkoper vanuit hier te bellen). Maar ik vermoed zomaar precies dat ik weet waar het gesprek op uit gaat draaien. Zij gaat vertellen hoe ontzettend gelukkig ze is met haar nieuwe aanstaande man.. En weet je, eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten. Aan de andere kant wil ik haar wel graag weer even spreken, want ik mis haar best wel.
Iets zegt me dat het slimmer is om het gewoon stug te negeren, en dan houdt het vanzelf wel een keertje op hopelijk...
Daar ben ik het roerend mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:07 schreef Q. het volgende:
Vermakelijk, datingsites, maar volgens mij is de kans op succes niet heel erg groot.
Verhuis dan naar Qatar ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
behoor ik tot een groep van 8 miljoen mensen?
shit...weer geen etnische minderheid
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Teganmeisje.
Ben jij net zo blij als mij met de 4-1?
verkapte tvp
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ooooooh wát een schraper zeg.Alsof ze, als ze je écht graag wilde spreken zich druk zou maken over die paar euro´s.
Triestig klinkt dit joh, gewoon negeren. Bellen = toegeven en zij denkt dan dat je nog een mooi plan B bent als ze met haar huidige "echtgenoot" uitgeneukt is.
Jezus, waarom ga je niet gewoon vanavond, om te zien wat er nou speelt bij haar...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
Nederland
hmmm een groep vrienden, melige bui, en een meid die verliefd is (volgens ons) is niet goed
ff verhaaltje over hoe vanavond wel is iets kan gaan gebeuren
Gister na de wedstrijd ben ik met een paar vrienden naar buiten gegaan de straat op, lekker ff ontladen
Was ook een meisje op straat die we al langer kennen en ook tot onze vrienden groep hoort, maar omdat ze zelf pas net terug was van vakantie was ze niet komen kijken. Dus wij zo van: zullen we dadelijk naar de stad gaan? Ze zij gelijk jah, dus wij nog even naar binnen en ik zo: we smsen wel als we nog gaan, (want andere vriendin waar ik op bezoek was, die wist nog niet of ze kon, had last van de rug)
Dus ik zo gestuurd: Hey schatmisschien gaan we niet meer.
Dat hey schat stuur ik wel vaker naar meiden en iedereen die weet dat ik dat als grap bedoel. Alleen ze ging er serieus op inDus wij hadden gelijk al zoiets van: wtf, is ze verliefd ofzo ? Dus jah ik weer even iets teruggestuurd dat het nog niet zeker was dat we gingen en de reden. Dus wij nogal melig zo van: dikke zoen teruggestuurd. Nu is het zo dat ze vanavond die zoen wil hebben van mij
Mar goed, ik vind haar wel leuk, maar verder niks ....
Dus ik stuurde gister nog terug van: Wil je het vanwege de sms of is er meer? Krijg je terug: Ja dat zien we wel
Denk dat ik maar ziek ben vanavond
Ik dacht dat je je had afgemeld? Maar leuk dat je er toch nog bentquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Teganmeisje.
Ben jij net zo blij als mij met de 4-1?
verkapte tvp
"You can check out any time you want but you can never leave"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je had afgemeld? Maar leuk dat je er toch nog bent.
Ik geef je maximaal een week en dan ben je weer back in the game! Ook een klassieker die ik altijd gebruik, "Als het bij deze niet lukt dan hoeft het voor mij niet meer met liefde."quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:14 schreef Q. het volgende:
Zo, <haar> telefoonnummer uit mn telefoon gegooid zodat ik geen domme dingen meer kan geen SMSen. Ook al haar SMSjes weggepleurd. Stomme vrouwen!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
"You can check out any time you want but you can never leave"
Ik ben alweer druk bezig met mijn gedachten iig te verzetten en dit stomme kutwijf te vergeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik geef je maximaal een week en dan ben je weer back in the game! Ook een klassieker die ik altijd gebruik, "Als het bij deze niet lukt dan hoeft het voor mij niet meer met liefde."
Ik heb volgens mij iemand een unieke/perfecte date beloofd, dat wordt ijverig zoeken naar iets leuks om te doen.
ik heb ooit een date gehad waarbij we na een standaard avondje café en biertjes ergens midden in de stad een bouwplaats beklommen hebben (er stond een achtergebleven ladderquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik geef je maximaal een week en dan ben je weer back in the game! Ook een klassieker die ik altijd gebruik, "Als het bij deze niet lukt dan hoeft het voor mij niet meer met liefde."
Ik heb volgens mij iemand een unieke/perfecte date beloofd, dat wordt ijverig zoeken naar iets leuks om te doen.
dat is het niet..het klonk zo...verdrietig en definitief (zo van: ik moet dus tot m'n dood alleen blijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je ons verlaten dan? Vind je ons niet tof meer?
Oeh die klinken echt leuk!! Ik kwam niet verder dan de cliché picknick met meegenomen kleedje en mand, maar die is nogal played outquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik heb ooit een date gehad waarbij we na een standaard avondje café en biertjes ergens midden in de stad een bouwplaats beklommen hebben (er stond een achtergebleven ladderen die kan ik dan niet zomaar negeren) en zijn we daar op een trapje gaan zitten, het was er dus heel rustig en we hebben tot het ochtend werd gezeten, gepraat, beetje tegen elkaar aan gehangen en naar de lucht gekeken... dat was best wel perfect..maar niet in scene te zetten..
nog wel zo'n perfecte date: keer op 1 januari na eten in een te goedkoop restaurant hier op een waalstrandje onder de brug gaan zitten met een fles champagne en twee plastic bekertjes en tegen elkaar aan leunend en zoenend naar het water gekeken en de maan en alle dieren die voorbij kwamen, terwijl boven ons het verkeer druk over de brug scheurde... dat was een heerlijke avond/nacht!
come to think of it, ik heb nog wel meer leuke dates gehad, en altijd was het zo dat er dit element in zat: helemaal alleen met z'n tweeen in een soort van cocon, terwijl de rest van de wereld wel te zien en te horen is, maar op afstand..
Stiekem had ik dit al een beetje, voetbal op de achtergrond en juichende mensen die niet veel indruk achter lietenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:52 schreef Lastpost het volgende:
Dat zijn inderdaad geweldige momenten, die rust en het gevoel alsof je enkel samen bent op die plek terwijl alles om je heen gewoon door blijft gaan.
Nou vind ik het sowieso al geweldig om ergens helemaal tot rust te komen en te kunnen genieten van m'n omgeving, laat staan als dat met iemand is waar je meer voor voelt.
Ik heb eigenlijk geen idee, ik heb dan ook werkelijk nog nooit een date gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of hebben vrouwen minder moeite dan mannen om een gesprek gaande te houden bij zoiets? Ik hoor vaker dat een vrouw gillend weg wilde rennen bij een date dan een man
Check.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:47 schreef m-niki het volgende:
[..]
dat is het niet..het klonk zo...verdrietig en definitief (zo van: ik moet dus tot m'n dood alleen blijven) Het Grote Schrikbeeld wat op heel schaarse momenten plotseling even door m'n hoofd heen floept (en wat vast voor meer singles wel bekend is)..
Ook check. Min of meer. Maar ik ben niet alleen, ik heb veel geweldige vrienden, geweldige familie en natuurlijk mijn katten. Alleen ben ik niet. Maar een vrouw er bij zou het plaatje nog net afmaken.quote:het is ook altijd zo weer weg hoor, dan denk ik: oh well, dan maar alleen voor de rest van m'n leven (genoeg andere leuke dingen over)
Dat had ik alleen was het blijkbaar niet mijn partner. Toch jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:14 schreef Lastpost het volgende:
ik zou ook wel die perfecte geweldige leuke partner naast me willen zien liggen als ik wakker word (en dat het dan ook daadwerkelijk mijn partner is)
ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat het gesprek met een jongen niet liep...het klikt toch altijd wel vrij snel, ik ben zelf misschien ook makkelijk in contact maken dat scheelt, maar heb daarnaast nooit de idee gehad dat het allemaal van 'mijn kant' moest komen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:52 schreef Nexie het volgende:
Ligt het aan mij of hebben vrouwen minder moeite dan mannen om een gesprek gaande te houden bij zoiets? Ik hoor vaker dat een vrouw gillend weg wilde rennen bij een date dan een man
[..]
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Nou, ik kijk eens een keer rechts van me, ligt daar ineens een man!
van harte!!!!! (hoe oud?)quote:
Alleen != eenzaamquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef Q. het volgende:
Ook check. Min of meer. Maar ik ben niet alleen, ik heb veel geweldige vrienden, geweldige familie en natuurlijk mijn katten. Alleen ben ik niet. Maar een vrouw er bij zou het plaatje nog net afmaken.
Ik ben dan ook wel gewend aan het alleen zijn, dat handjevol korte relaties wat ik heb gehad mag geen naam hebben.
alweer 30quote:
jij ontzettende vrouw, jijquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef m-niki het volgende:
Toen ik 30 werd heb ik een gedicht voor mezelf geschreven.. het is wel een beeeetje zweverig/corny maar ach..dat hoort bij de leeftijd
Ik ben het huis op de heuvel
ik sta in de wind, de volle zon
alles koesterend
met m'n hoofd in de voorbijrazende wolken
met m'n voeten in het kriebelend gras
ik ben alles en ik ben niets
ik ben ik
en ik sta en sta
en zal hier altijd blijven staan
met m'n hoofd in de voorbijgaande wolken
en m'n voeten in het kriebelend gras
in de wind en de volle zon
van alles genietend
quote:
ach, ik heb ook momenten dat ik even achter de piano kruip om sentimentele rotzooi te zingen, dus het is je vergevenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:13 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
(soms wel ja, dan schrik ik van mezelf!)
Hij begint net te snurkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef m-niki het volgende:
[..]
van harte!!!!! (hoe oud?)
@MLI: is het le garconmec francais?
Beetje. Maar het geeft wel redelijk goed weer hoe je toen in het leven stond, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef m-niki het volgende:
..het is wel heel erg Libelle nu ik het weer lees
hey zijn jullie op dezelfde dag jarig?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef MLI het volgende:
[..]
IK OOK TROUWENS!!!
GEfeliciteerd!
Naamtopic voor ons! Gauw dit deel volposten!
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef MLI het volgende:
[..]
IK OOK TROUWENS!!!
GEfeliciteerd!
Naamtopic voor ons! Gauw dit deel volposten!
Comme tous les années. Voor hem wil ik me hier met alle liefde afmelden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:38 schreef m-niki het volgende:
GefeliMLI
(alors tu as donnée toi-meme un cadeau anniversaire très très bon;) )
Hehehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:40 schreef m-niki het volgende:
of hadden jullie een weddenschapje lopen: als Frankrijk wint, gaat hij naar huis, als Nederland wint, blijft hij slapen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Comme tous les années. Voor hem wil ik me hier met alle liefde afmelden.
En Abba, chocoladetaart please.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef Elegy het volgende:
[..]Veel succes ermee
[ afbeelding ]
Gratz!
want die chocolaatjes zullen nu wel op zijn denk ik
Dan trek ik beter een blauw shirtje aanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
HeheheEn dan de score van die nacht bijhouden, ieder orgasme is een goal.
Oh, pardon. Hartelijk gefeliciteerd MLIquote:
Het spijt me, vergeef mequote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh, pardon. Hartelijk gefeliciteerd MLI![]()
Ben nog niet helemaal wakker kennelijk, vergeef me.
Ik ken ook nog 2 iemanden! En mijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:50 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd MLI en Abbadon.
Ik ken echt veel mensen die jarig zijn vandaag dan. Scharrel en een vriend van me zijn ook beide jarig!
Dat denk ik ook Feitosaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:16 schreef Feitosa het volgende:
Goedemorgen deze glorieuze morgen.... afgezien van het weer dan.
Tering, wat was het druk in de stad gisteren. Echt elk cafe was stampvol.
Gefeliciteerd Abadon, 30 is een goede leeftijd.![]()
En M-niki, niet zo treurig deze ochtend, een vrouw als jij heeft zo weer een hanvol aanbidders te pakken denk ik.
Ja? Is het gelukt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:11 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan trek ik beter een blauw shirtje aan
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel een oranje shirtje aantrekken
Als je de 30 gepasseerd bent is het volgens de bladen een goed begin om te gaan nesten. Anders hoor je er niet meer bijquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom vind iedereen het trouwens nodig om mij nog eens duidelijk te zeggen dat 30 een mooie leeftijd is? is er iets dat ik moet weten?
nesten? bladen? ik? I don't think so...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent is het volgens de bladen een goed begin om te gaan nesten. Anders hoor je er niet meer bij
waarbij Elegy?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je de 30 gepasseerd bent is het volgens de bladen een goed begin om te gaan nesten. Anders hoor je er niet meer bij![]()
Omdat je rond die leeftijd rust in je donder hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom vindt iedereen het trouwens nodig om mij nog eens duidelijk te zeggen dat 30 een mooie leeftijd is? is er iets dat ik moet weten?
Heb jij die al?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat je rond die leeftijd rust in je donder hebt.
Ach het is een soort van mijlpaal in je leventje Abbadon, net zoiets als 40 of 50 worden. Ik vond het eigenlijk helemaal ni zo leuk om 30 te worden. Ik had het gevoel dat ik mijn eigen jeugd afsloot.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom vindt iedereen het trouwens nodig om mij nog eens duidelijk te zeggen dat 30 een mooie leeftijd is? is er iets dat ik moet weten?
Ik heb gelukkig de rust wel gevonden in mezelf.quote:
Omschrijf eens wat er nu zo anders is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de rust wel gevonden in mezelf.
Mwah, ik heb niet echt het idee dat hij zich in een uitzonderingspositie bevind ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hey wacht eens even. Heeft die fransman eindelijk in mli zitten te porren?![]()
Er is toch nog wat verwarring,iets met blauwe en oranje shirts enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou, we kunnen toch blij voor der zijn dat al die weken hunkeren eindelijk iets opgeleverd heeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet echt het idee dat hij zich in een uitzonderingspositie bevind ofzo.
MLI, nofi hoor, maar ik denk persoonlijk dat je kansen op het relationele vlak nogal afnemen als je op deze manier door blijft gaan.quote:
Ja het is ook zo onduidelijk allemaal die onlogische metaforen. Ik dacht namelijk wel copulatie, maar geen orgasme die ze nooit heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er is toch nog wat verwarring,iets met blauwe en oranje shirts enzo
Mwah, ten eerste ben ik dus niet zo seksgericht. Ten tweede zijn het toch veelal dezelfde vrouwen waar ik het mee doe.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou, we kunnen toch blij voor der zijn dat al die weken hunkeren eindelijk iets opgeleverd heeft.
Bedoel, er hoef niet meteen ge-emo-smileyd te worden he. Naar imago zit jouw pik bijvoorbeeld toch ook vaker in een of ander wijf dan in je broek.
edit: false alarm
Mannen die zo denken passen sowieso al niet bij mij. En er zijn in mijn omgeving maar weinig mannen die schrikken van het echte aantal, als ik het vertel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
MLI, nofi hoor, maar ik denk persoonlijk dat je kansen op het relationele vlak nogal afnemen als je op deze manier door blijft gaan.
Ik bedoel, ik zou het persoonlijk niet echt aanlokkelijk vinden om een relatie te beginnen met iemand waarbij ik in het zaad van m'n halve stamkroeg lig te roeren.
Misschien dat dát wel juist de réden is dat je vrijgezel bent en zelfs de reden dat je "dat soort mannen" aantrekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen die zo denken passen sowieso al niet bij mij. En er zijn in mijn omgeving maar weinig mannen die schrikken van het echte aantal, als ik het vertel.
Maar wie zegt dat ik zulke mannen aantrek? Het echte aantal is gewoon niet zo hoog.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien dat dát wel juist de réden is dat je vrijgezel bent en zelfs de reden dat je "dat soort mannen" aantrekt.
Oftewel, een gevalletje van gevolg => oorzaak => gevolg.
Wel meer dan datquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is het dan? 7 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |