oh haiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef m-niki het volgende:
epische faal??
een helden falen?
ksnap het nie...
maar jij noemt afkortingen, dat snap ik...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh hai
dat is een internetuitdrukking.
kthxbai
ORLY? YARLY!
Internet nerdtaal..........er roepen hier op dit forum vaak mensen : Epic fail, echter vertaald ze dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef m-niki het volgende:
epische faal??
een helden falen?
ksnap het nie...
Nee, word zo opgehaald voor het voetbal , maar er was een vriend foetsie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? Heeft dat met je werk te maken ofwa?
Ja, inderdaad, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar jij noemt afkortingen, dat snap ik...
wat is een internetuitdrukking dan? Je bedoelt een soort GeenStijl-taal (het trieste 'topique' 'heaumeaux' en 'wegjorissen' bv.? Moet daar altijd erg om lachen omdat ik het mensen in het echt ook wel eens hoor zeggen! Dan denk ik: vroegah kregen alleen Koot & de Bie dat voor elkaar ('jemig de pemig' 'excuustruus' 'regelneef' "positivo's" en "stoned als een garnaal")
Ik kan het niet zo vaak meer ivm drugstests.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zeg het nog steeds wel vaak
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat bedoel ikEn geniaal als mensen dat irl gebruiken. Oud klasgenoot van me die houdt als hij moet lachen serieus zn lachen in zodat hij 'lol' kan zeggen.
!
Ik denk dat Feitosa een politieagent is van beroepquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo vaak meer ivm drugstests.
Dat doe ik met mijn vader wel eens, mensen voor newbies uitmakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemen
Je vader is 25?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn vader wel eens, mensen voor newbies uitmaken
mts met mate kan het grappig zijn, op geapste momentenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemen
Mijn vader is gewoon een toffe peer!quote:
en lezen ze dat in hun hoofd dan ook fonetisch als gagagagaga of als 'a'a'a'a'a (dus stomme j)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat is gewoon dom.
in spanje lachen ze met
jajajajajaja ipv hahahahahaha
hadden we daar op jouw forum niet ooit een topic over? Iets met Chinees???quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:22 schreef kwaakvaak het volgende:
och het heeft ook 3 sms'jes geduurt voor ik door had wat xoxoxo betekende. En nu denk ik dat ik het door heb, maar of het ook echt zo is... ik hoop het maar
da's nou nie echt een antwoord op m'n vraag, maar vooruit...quote:
Cool toch, mijn pa kan niet eens zijn eigen mails openen, mijn zus print ze dan voor hem uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:22 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mijn vader is gewoon een toffe peer!
(Zo, nu lijkt het net of hij de zoon is en ik de vader, toffe peer)
Nee dat was XIXIXI, daar sloot dat chineese meisje dat me die nep ipods wel in een container wilde leveren altijd haar mailtjes mee af.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
hadden we daar op jouw forum niet ooit een topic over? Iets met Chinees???
O dan las ik verkeerdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
da's nou nie echt een antwoord op m'n vraag, maar vooruit...
(heb Spaanse les gehad en daarbij denk ik dat iedereen dat wel weet namelijk)
Ja dat is lachen zoals Ernie e-e-e-e-e-e-e-e-equote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
en lezen ze dat in hun hoofd dan ook fonetisch als gagagagaga of als 'a'a'a'a'a (dus stomme j)
of misschien lachen ze in Spanje hardop ook wel met gagagaga ipv hahahaha... je weeeeeeet het niet
body language MLIquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef MLI het volgende:
TVP. Straks voetbalwedstrijd, heb mijn oranje muts al op. En, als het goed is, komt mijn Frnstalige vlam dus vandaag wordt er wél Frans gesproken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef Nexie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen ik ga verleiden vandaag. Mijn ooglid is spastisch aan het doen of iets dus volgens mij ben ik constant aan het knipogen. Succes gegarandeerd!
Oh, en eerste "date" mag een succes genoemd worden
Dat deed ik vorige week ook. Ik was naar de radio aan het luisteren en hoorde tussen de muziek door ineens: JAAAAAAAAAAAAH HET IS EEN-NUL!!!! WHAAAAAAH!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:40 schreef Q. het volgende:
Ik ga lekker onder de wedstrijd naar huis rijden, lekker rustig op de weg.
detailsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef Nexie het volgende:
Oh, en eerste "date" mag een succes genoemd worden
Toen zat ik in de trein, werd omgeroepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige week ook. Ik was naar de radio aan het luisteren en hoorde tussen de muziek door ineens: JAAAAAAAAAAAAH HET IS EEN-NUL!!!! WHAAAAAAH!!!
echt lollig was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |