oh haiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef m-niki het volgende:
epische faal??
een helden falen?
ksnap het nie...
maar jij noemt afkortingen, dat snap ik...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh hai
dat is een internetuitdrukking.
kthxbai
ORLY? YARLY!
Internet nerdtaal..........er roepen hier op dit forum vaak mensen : Epic fail, echter vertaald ze dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:44 schreef m-niki het volgende:
epische faal??
een helden falen?
ksnap het nie...
Nee, word zo opgehaald voor het voetbal , maar er was een vriend foetsie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? Heeft dat met je werk te maken ofwa?
Ja, inderdaad, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar jij noemt afkortingen, dat snap ik...
wat is een internetuitdrukking dan? Je bedoelt een soort GeenStijl-taal (het trieste 'topique' 'heaumeaux' en 'wegjorissen' bv.? Moet daar altijd erg om lachen omdat ik het mensen in het echt ook wel eens hoor zeggen! Dan denk ik: vroegah kregen alleen Koot & de Bie dat voor elkaar ('jemig de pemig' 'excuustruus' 'regelneef' "positivo's" en "stoned als een garnaal")
Ik kan het niet zo vaak meer ivm drugstests.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zeg het nog steeds wel vaak
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat bedoel ikEn geniaal als mensen dat irl gebruiken. Oud klasgenoot van me die houdt als hij moet lachen serieus zn lachen in zodat hij 'lol' kan zeggen.
!
Ik denk dat Feitosa een politieagent is van beroepquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo vaak meer ivm drugstests.
Dat doe ik met mijn vader wel eens, mensen voor newbies uitmakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemen
Je vader is 25?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn vader wel eens, mensen voor newbies uitmaken
mts met mate kan het grappig zijn, op geapste momentenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm dat vind ik toch wel een beetje not done; als je bv IRL iemand n00b of emo ofzo gaat noemen
Mijn vader is gewoon een toffe peer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |