Moet ik me aangesproken voelen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou kunnen
maar stiekem is het gewoon een variant op de klassieke 'het ligt aan iedereen behalve aan mij'-theorie
dat mag je helemaal zelf bepalen...van mij hoeft het niet...quote:
Hehehe dan zou ik ook gay zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat mr gala dat beide heeft. Dus hij is homo.??
Nee, voel me trouwens ook niet aangesproken. Een ander kan er toch niets aan doen dat hij 'minder' aantrekkelijk is en dat ik niet op hem val. Het is mijn probleem dat ik er niet op valquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat mag je helemaal zelf bepalen...van mij hoeft het niet...
Weleens gecheckt, maar dat is echt niets voor mij.quote:
Ik kom in het echt eigenlijk weinig leuke vrouwen tegen dus ik probeer ze allemaal. Kan op mn werk niet op Knuz dus dan maar Paiq.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Weleens gecheckt, maar dat is echt niets voor mij.
Sowieso al dat online gedate niet, daarvoor ben ik denk ik iets te sociaal en direct ingesteld.
vorig jaar ofzo account aangemaakt. nu eigenlijk alleen nog maar om gezellig te kletsen, geen daten ofzo.quote:
zo erg dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
tvp![]()
Ben net met Cue de stad in geweest, hebben oranje t-shirtjes gekocht, mijn eerste oranje t-shirt! Mijn oma zou me vermoorden als ze het zag![]()
Mijn oma is zwaar conservatief en portugees en haat nederlandersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo erg dan?
Mijn moeder vind het allemaal wel okals aan haar ligt mag ik alles oranje maken.
Bedoel je die van Q? Dat is een GIFjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb jij nou af en toe een andere avatar?
ow zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn oma is zwaar conservatief en portugees en haat nederlanders
Zal er ook wel aan liggen wat je dagelijkse tijdsbesteding is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom in het echt eigenlijk weinig leuke vrouwen tegen dus ik probeer ze allemaal. Kan op mn werk niet op Knuz dus dan maar Paiq.
Ik wissel tussen 3, ligt er aan hoeveel zin ik heb om de mannen in Voetbal te pestenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee van Logican. Of er is een andere Portugese chick in het singles topic
dat is een foto van mij met vlag erdoorheen, vind deze wel leuk beide vlaggen er inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind deze het leukst. Die derde ken ik niet?
We hebben een dakloze in de reeks!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zal er ook wel aan liggen wat je dagelijkse tijdsbesteding is.
Ik ben echt een buitenmens en dat letterlijk dag en nacht, dan kom je een boel boeiende mensen tegen en logischerwijs zit er ook weleens een vrouw tussen.
Maar ik kan me goed voorstellen dat dit soort sites voor velen een ideale mogelijkheid zijn om een leuk persoon te treffen, zeker als je het tijdens werktijd kunt regelen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef kwaakvaak het volgende:
Portugal staat nog wel op mijn to visit lijstje, dus mij pest je er niet mee hoor
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We hebben een dakloze in de reeks!
ik?? met wie??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja ik had nog met jou over Albufeira gebabbeld. Heb je nou ooit nog gemeet met mastertje?
* Crazy-M veegt PF opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]veeg me op
Met een PDA zeker
ik ken alleen Q, Drmarten, Cue, kasta en Krea irl sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja omdat jullie beide in E. woonde?
Erg correct he??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M veegt PF op
LOGI die avator is wel mooi hoor. 2 vlaggen erin
O ik ving iets op omdat jullie bij elkaar in de buurt wonen dat je misschien af gingen sprekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ken alleen Q, Drmarten, Cue, kasta en Krea irl sorry
jah inderdaad,quote:
Zou kunnen, maar ben dat eerlijk gezegd als het zo was alweer vergetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O ik ving iets op omdat jullie bij elkaar in de buurt wonen dat je misschien af gingen spreken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad,
* Crazy-M dacht even dat je armen je benen waren
keek beetje verkeerd
maarre, waar moet ik het hoopje PF laten? heb haar nu wel opgeveegd maar wat nu
Dat hoor ik idd van meer mensen, ik wil er wel naar toe maar niet in een voorverpakte toeristen arragementje.quote:
omelet....du fromage!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bonjour! Je m ´appelle plateau de fromage, vouler vous coucher avec moi?
jos nesto? Da, ima dwa hleb, ima dwa mlekoquote:
die doet het toch een stuk minder met het stemmetje van Dexterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jos nesto? Da, ima dwa hleb, ima dwa mleko
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak kent dexter niet en wilde enkel stoefen dat ie ook 3 woordjes buitenlands kan zwammen![]()
Huh? Heeft dat met je werk te maken ofwa?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:16 schreef Feitosa het volgende:
Logi is niet de enige met een backup land. Mijn 2e land ist Deutschland ja...
Wilde net zeggen dat ik zo opgehaald word, is er 1tje spoorloos...........![]()
Heb een account daar, maar zit er nooit. Ben niet zo spontaan dat ik 5 minuten vol kan lullen met iemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |